DOC می گوید Moose Lake شیوع موجود اما ACLU سوالات روش

همانطور که از ژوئن 3 وجود دارد تنها یک زندانی باقی مانده در انزوا وضعیت در زندان که در اواخر ماه مارس برای اول

توسط NEWSMINERAL در 21 خرداد 1399

همانطور که از ژوئن 3 وجود دارد تنها یک زندانی باقی مانده در انزوا وضعیت در زندان که در اواخر ماه مارس برای اولین بار در کشور به رکورد یک تست مثبت با توجه به تفاهم نامه ظ روز جمعه در ایالت دادگاه منطقه.

"حتی اگر MCF-Moose Lake تقریبا حذف مجرم در انزوا وضعیت با این وجود همچنان به آماده سازی برای اطمینان از آن رسیدن به ظرفیت در این رویداد پیش بینی نشده افزایش COVID-19 عفونت" وکلای نوشت: در پرونده.

وزارت اصلاحات مشخص شده دست زدن به آن از این بیماری همه گیر در 37 صفحه پاسخ به درخواست ارائه شده در مارس توسط سه Moose Lake زندانیان که به دنبال آزادی های اولیه گزینه برای مجرم جلسه معیارهای خاصی زیرا آنها محرمانه آژانس شکست خورده است به آنها را امن نگه دارید.

با توجه به توضیحات 79 مجرم که تست مثبت بودند و یا فرض به قرارداد این بیماری باید پس از بهبود. در زمان پر کردن تنها یکی باقی مانده در یک "step-down" محیط زیست در انتظار بازگشت به حالت عادی خود واحد است.

اما دن Shulman یک وکیل به نمایندگی از زندانیان گفت: او معتقد است که تعداد کسانی که به طور قابل توجهی درک گسترش ویروس در داخل دیوارهای زندان. او تقدیر آژانس برای گام برداشتن به آدرس گیر اما در مورد سوال که آیا اقدامات هستند که به طور موثر اجرا شده است.

"آنها بدیهی است که انجام می شود به مقدار زیادی" Shulman گفت: DOC "اما این امر می تواند واقعا بزرگ اگر آنها در واقع انجام همه چیز آنها می گویند که آنها در حال انجام است."

توضیحات پاسخ ادعا میکند که تمام زندانیان ارائه شده با پارچه ماسک که آنها در حال انتظار برای پوشیدن در حضور دیگران. ماسک و اجتماعی فاصله قوانین اجرا یادداشت متحده اما زندانیان را تا حد زیادی پیروی داوطلبانه.

هر یک از زندانیان که در حال برگزاری نمایشگاه نشانه ها بلافاصله پس از نقل مکان به یک واحد جداسازی جایی که آنها دریافت مراقبت های پزشکی خود را دارند توالت و سینک پاسخ متحده است. زندانیان نیز انتظار می رود به پاک کردن سلول ها به طور منظم.

پاسخ اشاره می کند که توضیحات خود را گسترش داده کار - پزشکی-انتشار برنامه های این سازمان دارای قدرت محدود به مردم اجازه خروج زود هنگام از دادگاه خواسته جملات. زندان به حال 969 زندانیان در روز شنبه از حدود 1050 هنگامی که شیوع بیماری آغاز شده است.

تفاهم نامه اعتبارات مقامات زندان برای دستیابی به آنچه "به نظر می رسد غیر قابل عبور وظیفه" در شامل گسترش و محدود کردن آن به حدود 80 زندانی.

"جامع تلاش های ذکر شده در بالا نه تنها معقول و منطقی" در این سند آمده: "اما آنها به طور کامل موثر در کاهش گسترش این بی سابقه بیماری است."

تست پروتکل های مورد بحث

Shulman, اما گفت که او را هنوز دریافت گزارش از زندانیان که ماسک و فاصله گرفتن قوانین نیست در حال اجرا شدت و شیوع نهفته است به مراتب بیشتر از افراد رسما گزارش شده است.

او گفت که او خواهد بود جای تعجب نیست اگر تعداد واقعی از آلوده زندانیان نبود در محدوده 350-400.

"آنها در حال آزمایش مردم" Shulman گفت: اواخر روز سه شنبه. "شما نگاه کنید در تست رکورد بسیار عجیب در یک زندان که به طور کلی از 1000 زندانی است که آنها به اجرا از ماه مارس 160 تست."

Shulman کارکنان وکیل در اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا از ایالت مینه سوتا گفت: ممکن است این ویروس ممکن است "آن دوره اجرا" و مخروطی برای هم بودن اما خطر دیگری شیوع همچنان به عنوان طولانی به عنوان وجود ندارد واکسن در دسترس است.

توضیحات آغاز شده است توده تست برای فعال coronavirus موارد در برخی از امکانات آن است. این خبرگزاری گزارش داد که همه 1,408 زندانیان آزمایش در Stillwater, زندان, on May 22 منفی بودند و هیچ مورد یافت شد در میان 386 کارکنان و 1,102 زندانیان آزمایش در لینو لیکس در تاریخ 2 ژوئن.

توضیحات سخنگوی نیک کیمبال گفت: این سازمان است "تلاش برای گسترش به دیگران" اما وجود دارد هیچ شرکت قصد دارد به صورت یک توده تست Moose Lake, و اضافه کرد که تست فقط یک جزء از یک چند وجهی پاسخ.

Shulman استدلال کرد که آژانس باید گسترش به آنتی بادی آزمایش گفت که به احساس بهتری از مقیاس گسترش یافته و بیشتر قطعی مشخص است که زندانیان آلوده شده اند و پس از بهبود.

"اگر شکست خود را به آزمون منجر به صدها نفر از مردم گرفتن بیماری و نقاهت زمانی که آنها آزمون در حال حاضر که نه مفید است," او گفت:.

کیمبال گفت: آنتی بادی آزمایش شده است توصیه می شود توسط مینه سوتا وزارت بهداشت و یا مراکز کنترل بیماری و پیشگیری "با توجه به عدم اطمینان در مورد صحت و عدم اطمینان در مورد اهمیت مثبت آنتی بادی نتیجه تست."

دادخواست برای آزادی ثبت شده در آوریل توسط آیتالله سیستانی و دولت مدافع عمومی دفتر نمایندگی از سه زندانی و همه دیگران که با معیارهای خاصی — به ویژه کسانی که مسن تر هستند و/یا موجود مسائل بهداشتی و همچنین به عنوان کسانی که با کمتر از شش ماه از چپ به خدمت هستند به عنوان یک خطر و یک مکان امن برای منزوی در جامعه است.

ششم منطقه قضایی قاضی لسلی Beiers پس از آن مشخص شد که این زندانیان تا به حال ارائه مدارک و شواهد کافی برای حرکت رو به جلو با خود ادعا می کند که DOC شد, ناکامی در دیدار با این تعهد به نگه داشتن زندانیان امن, سفارش آژانس نشان می دهد علت این که چرا درمان نمی شود باید سفارش داد.

Beiers برنامه ریزی شده است برای شنیدن شفاهی در ژوئن 23. دولت خواسته است قاضی به اخراج عمل اما Shulman گفت که او امیدوار است برای ادامه به مدارک شنوایی در اوایل ماه اوت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن