مستند خاطرات, روز, 73: مهاجران بازگشت به بمبئی امید جدید سحر; مرد خودکشی بیش از ترس از Covid

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 5 ژوئن 2020 9:07:28 pm یک راننده آمبولانس را متو

توسط NEWSMINERAL در 16 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 5 ژوئن 2020 9:07:28 pm
coronavirus, coronavirus news, india coronavirus, corona, coronavirus news, corona cases, corona cases today update, coronavirus india, coronavirus cases in india, india coronavirus cases, coronavirus latest news, coronavirus update, india coronavirus update, covid 19, covid 19 india, india covid 19, covid 19 tracker, india covid 19 tracker, coronavirus total cases in india یک راننده آمبولانس را متوقف می کند برای اصلاح پس از سفر به Nigambodh Ghat کوره های جسد سوزی در دهلی نو در روز پنج شنبه.

Coronavirus موارد مرگ و میر در هند ادامه داد: به کوه در روز جمعه. رکورد پرش از 9,851 موارد و 273 مرگ و میر در 24 ساعت در زمان این کشور Covid-19 شمارش به 2,26,770 و مرگ و میر به 6,348. وجود دارد حداقل 1,10,960 موارد فعال در سراسر کشور 1,09,461 بیمارانی که درمان شده اند و مرخص پس از شیوع بیماری در ماه ژانویه است.

تسریع تلاش ها برای راه اندازی مجدد محکوم فعالیت های کسب و کار شامل هزینه اقتصادی این بیماری همه گیر وزارت بهداشت تا به حال در پنج شنبه منتشر شد, دستورالعملهای عملیاتی استاندارد برای بازگشایی ادارات, هتل ها, مراکز خرید, رستورانها و اماکن مذهبی. برخی از آنها در حال حاضر دوباره باز در بخش هایی از کشور و چند نفر دیگر در حال برنامه ریزی برای شروع مجدد در مرحله بعدی باز از دوشنبه آینده, ژوئن 8.

استاندارد روش های عملیاتی (دستورالعملهای عملیاتی استاندارد) در حال مشاوره به صورت متحده و اتحادیه سرزمین که باید قدرت را به آخرین تماس. این را نمی توان اجرا در مهار مناطق.

ماهاراشترا گزارش شده بیشترین تعداد موارد (77,793 از جمله 2,710 مرگ و میر) و به دنبال آن تامیل نادو (27,256 از جمله 220 مرگ و میر), New Delhi (25,004 از جمله 650 مرگ و میر) گجرات (18,584 از جمله 1,155 مرگ و میر) و راجستان (9,862 از جمله 213 مرگ و میر).

coronavirus, coronavirus news, india coronavirus, corona, coronavirus news, corona cases, corona cases today update, coronavirus india, coronavirus cases in india, india coronavirus cases, coronavirus latest news, coronavirus update, india coronavirus update, covid 19, covid 19 india, india covid 19, covid 19 tracker, india covid 19 tracker, coronavirus total cases in india مسافران منتظر قطار خود را در ایستگاه راه آهن دهلی نو در روز چهارشنبه. (اکسپرس عکس/Praveen Khanna)

در اینجا یک لیست سرپرستی از برخی از داستان های جالب از سراسر کشور در روز 73 از مستند

مهاجران از بازگشت به بمبئی در امید سحر جدید

تعداد زیادی از کارگران مهاجر که به خانه بازگشت در طول Covid-19 مستند را آغاز کرده اند که از رفتن به مکان قبلی از کار در امید یک شروع جدید متوجه باشند که آنها هیچ شغل تطبیق مهارت های خود را در مکان های مادری خود.

coronavirus, coronavirus news, india coronavirus, corona, coronavirus news, corona cases, corona cases today update, coronavirus india, coronavirus cases in india, india coronavirus cases, coronavirus latest news, coronavirus update, india coronavirus update, covid 19, covid 19 india, india covid 19, covid 19 tracker, india covid 19 tracker, coronavirus total cases in india مهاجران که از نقاط مختلف هند مانند بمبئی, Gujrat, Tamil Nadu رفتن به مکان های مادری خود در Charbagh ایستگاه راه آهن در لکنو در روز پنج شنبه. (Express photo by Vishal Srivastav)

دو قطار ترک گوراکپور روزانه برای بمبئی و یکی هر روز متناوب و آنها تا حد زیادی حمل کارگران مهاجر به مقصد خود را. Kushinagar بیان و گوراکپور بمبئی LTT سانت کبیر Dham COVID-19 فوق العاده سریع قطار ویژه رفتن روزانه به بمبئی در حالی که Awadh COVID-19 خاص در حال اجرا بین گوراکپور و Bandra پایانه های ترک گوراکپور در روزهای دوشنبه چهارشنبه جمعه ها و شنبه ها.

صنایع در ماهاراشترا سبز مناطق را آغاز کرده اند عملکرد و خواستار بازگشت کارگران که به خانه بازگشت در طول مستند. هنگامی که کارگران در رسیدن به بمبئی آنها خواهد بود مهر در ایستگاه های راه آهن و پس از گذراندن 14 روز در قرنطینه آنها خواهد بود قادر به ادامه کار خود را.

coronavirus, coronavirus news, india coronavirus, corona, coronavirus news, corona cases, corona cases today update, coronavirus india, coronavirus cases in india, india coronavirus cases, coronavirus latest news, coronavirus update, india coronavirus update, covid 19, covid 19 india, india covid 19, covid 19 tracker, india covid 19 tracker, coronavirus total cases in india دهلی نو گزارش شده 23,645 coronavirus موارد تا کنون.

بنگال را در اماکن مذهبی به بازگشایی اما جانبازان تمایلی به بازگشت

از شیوع کروناویروس در هند منجر به یک بازنگری از مردم چگونه تمرین ایمان خود را. برای مسیحیان و مسلمانان در کلکته همه گیر و پس از آن ملی مستند همزمان با دو جشنواره مهم عید پاک و عید هم که جشن در راه است که جوامع هرگز قبل از انجام داده اند. اگر چه غرب بنگال دولت اجازه داده مکان عبادت برای بازگشایی زیر مشاوره در ژوئن 1, بسیاری از نهادهای مذهبی را انتخاب کرده اند برای باز کردن درهای خود را به دلیل نگرانی از امکان Covid-19 عفونت.

در ماه آوریل زمانی که کلیساها بودند مجبور به نگه داشتن توده در طول هفته عید پاک آنلاین با توجه به Covid-19 مستند برای کسانی که عادت کرده اند به دیدن کلیسا به دعا شد به خصوص دشوار است. در دو ماه با افزایش coronavirus عفونت کسانی که احساسات را تغییر داده اند برای برخی از. ژوزفین Gurung, 58 که به کلیسا هر زمان که ممکن است و احساس به شدت در مورد عدم توانایی خود را برای انجام این کار در طول هفته مقدس انتخاب کرده است برای دیدار با وجود کلیسای محلی افتتاح در هفته گذشته. "من فکر می کنم کلیساها نباید باز است. این خطرناک است. من از دست رفته کلیسا اما جرم اتفاق می افتد آنلاین و برای من مهم است که می گوید:" Gurung.

دهلی دولت برای اجرای کمپین برای ترویج گیاهان دارویی

وزیر محیط زیست Gopal Rai گفت: دولت دهلی نو اجرا خواهد شد ویژه کمپین برای ترویج دارویی و گیاهی گیاهان در یک سال در نظر coronavirus تهدید. این دارویی و گیاهی گیاهان داده خواهد شد به صورت رایگان در جنگل وزارت مهد کودک در این شهرستان است.

coronavirus, coronavirus news, india coronavirus, corona, coronavirus news, corona cases, corona cases today update, coronavirus india, coronavirus cases in india, india coronavirus cases, coronavirus latest news, coronavirus update, india coronavirus update, covid 19, covid 19 india, india covid 19, covid 19 tracker, india covid 19 tracker, coronavirus total cases in india مسافران با پوشیدن ماسک برای محافظت از خود از Coronavirus در Chandigarh ایستگاه راه آهن. (اکسپرس عکس Jaipal سینگ)

این خدمات عبارتند از, برگ کاری, انگور فرنگی چریش bahera, jamun و بتها ا, arjun, sahjan چوب سیب و لیمو وزیر گفت: به مناسبت روز جهانی محیط زیست. "این گیاهان کمک به افزایش ایمنی بسیار مهم است که از نظر شیوع کروناویروس. هر کسی می توانید آنها را به صورت رایگان از جنگل های بخش کودکان. جزوات لیست مزایای استفاده از گیاهان نیز با توجه به مردم" وزیر گفت PTI.

مرد مسن خودکشی بیش از ترس از Covid-19 در ماهاراشترا

ترس از ابتلا COVID-19 عفونت گفته مجبور 65 سال به خودکشی در ماهاراشترا, آمریکایی, منطقه, پلیس گفت:. حادثه رخ داده در Mangewadi در Patoda در روز پنج شنبه هنگامی که یک رهگذر در بر داشت بدن Asaram Pote حلق آویز از یک درخت در مزرعه خود یک مقام رسمی گفت.

پلیس بلافاصله هشدار داده و Pote بدن به پایین آورده شد در حضور بستگان و مردم محلی است. خودکشی توجه داشت در مرحوم فرد که در آن او گفت که او تا به حال گرفته شده مرحله شدید او به عنوان ترس از ابتلا COVID-19 عفونت و هیچ کس باید مسئول مرگ او این مقام گفت.

(با ورودی از PTI)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن