ملگن مدنی ارشد, دستیار تست مثبت برای Covid

نوشته شده توسط Anuradha Mascarenhas | پونا | منتشر شده در تاریخ: مارس 14 سال 2020 12:14:53 am سواب

توسط NEWSMINERAL در 24 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Anuradha Mascarenhas | پونا | منتشر شده در تاریخ: مارس 14 سال 2020 12:14:53 am
coronavirus, coroanvirus outbreak, coronavirus in maharashtra, coronavirus cases in maharashtra, Malegaon Municipal Commissioner, Malegaon Municipal Commissioner test positive, indian express news سواب گزارش از دستیار کمیسر نیز آزمایش مثبت برای ویروس. (بازنمودی عکس)

ملگن شهرداری کمیسر تریمبک Kasar دارای آزمایش مثبت برای coronavirus بیماری است. او را قرنطینه می شود و در خانه است.

Kasar بود پیوست و به عنوان شهری کمیسر ملگن در آوریل 28. روز چهارشنبه او در یک جلسه با دولت وزیر بهداشت راجش Tope در ملگن دولت خانه استراحت زمانی که آزمون خود را گزارش تایید Covid-19 دریافت شد. او بلافاصله به سمت چپ محل گفت: ملگن مقامات بهداشتی.

سواب گزارش از دستیار کمیسر نیز آزمایش مثبت برای ویروس.

Pankaj اشیا یک افسر IAS که منصوب شده است ویژه نظارت مسئول در ملگن گفت: هند اکسپرس که هر دو افسران بدون علامت خواهد بود و صفحه اصلی قرنطینه.

"همراه با دیگران حتی من در میان معرض خطر تماس شهری کمیسر و ما خواهد بود ما سواب تست شده," او گفت:.

پس از بمبئی و پونا ملگن در میان شهرستانها بدترین تحت تاثیر این بیماری همه گیر در ماهاراشترا. این شهرستان دارای گزارش 617 موارد و 34 و میر به گفته مقامات بهداشتی دولت.

اشیا اعتراف کرد که تامین اجتماعی فاصله بود یک چالش عمده در ملگن. "بیش از 20-25 مردم اغلب ماندن با هم در یک خانه و در حالی که همه مقامات ما در حال تلاش برای آگاهی و گفتن مردم به پوشیدن ماسک در حال حاضر تمرکز بر روی درمان بیماران ما خوب," او گفت:

"ما در حال استخدام نیروی انسانی اضافی و زیر همان استراتژی ای برای آزمایش مردم و تماس با ما-ردیابی. روزانه به طور متوسط 200 نمونه های فرستاده شده برای آزمایش به دولت امکانات در دوله و Nashik," او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب