COVID-19: Hetero, Cipla دریافت اشاره به ساخت بازار داروی ضد ویروسی remdesivir

توسط: PTI | دهلی نو | به روز شده: 21 ژوئن 2020 10:48:26 am دارو تجویز در قالب تزریق داده می شود باید

توسط NEWSMINERAL در 1 تیر 1399
توسط: PTI | دهلی نو | به روز شده: 21 ژوئن 2020 10:48:26 am
remdesivir covid treatment, remdesivir india covid treatment, remdesivir supply, remdesivir shortage, دارو تجویز در قالب تزریق داده می شود باید با دوز 200 میلی گرم در روز یکی پس از 100 میلی گرم در روز برای پنج روز. (فایل)

هند داروی تنظیم کننده در روز شنبه اجازه به خود و Cipla به تولید و بازار داروی ضد ویروسی remdesivir برای "محدود اضطراری با استفاده از" در بیمارستان بستری COVID-19 بیماران, منابع رسمی گفت.

این می آید یک روز پس از مواد مخدر کنترل کلی از هند (DCGI) با توجه به شرایط اضطراری و نیاز برآورده نشده برای دارو در نور از شیوع کروناویروس اعطا داخلی شرکت Glenmark دارو مجوز برای تولید و بازار favipiravir برای "محدود اضطراری با استفاده از" خفيف موارد است.

بخوانید| جلعاد را remdesivir در حال حاضر بخشی از هند Covid پروتکل درمان

"تصویب به Hetero و Cipla داده شد در روز شنبه" یک منبع گفت.

نوشته شده رضایت آگاهانه از هر بیمار لازم است قبل از استفاده از remdesivir و نتایج اضافی بالینی فعال ارسال-بازاریابی اطلاعات نظارت و گزارش دهی عوارض جانبی جدی باید تسلیم شود.

اتحادیه سلامت وزارت بهداشت در آن 'مدیریت بالینی پروتکل برای COVID-19', توصیه می شود استفاده از remdesivir در بيماران در حد متوسط مرحله بیماری است که کسانی که در اکسیژن است. این دارو گنجانده شده است که به عنوان یک "تحقیقاتی درمانی" تنها برای محدود اضطراری استفاده شود.

آن است که توصیه می شود برای کسانی که با شدید کلیوی و سطح بالایی از آنزیم های کبدی زنان باردار و شیرده و کسانی که زیر 12 سال این سند در 'مدیریت بالینی پروتکل برای COVID-19' اعلام کرد.

دارو تجویز در قالب تزریق داده می شود باید با دوز 200 میلی گرم در روز یکی پس از 100 میلی گرم در روز برای پنج روز.

جزئیات| توضیح داد: چگونه remdesivir کلاهبرداری coronavirus

Cipla و Hetero Labs در حال حاضر وارد شده به صدور مجوز غیر انحصاری توافق با ایالات متحده داروسازی غول Gilead Sciences است که ثبت اختراع دارنده مواد مخدر remdesivir.

علوم جلعاد تا به حال اعمال شده به مواد مخدر نظارتی آژانس CDSCO برای واردات و بازاریابی Remdesivir در مارس 29. پس با توجه مذاکرات, اجازه, تحت شرایط اضطراری با استفاده از مجوز اعطا شد توسط DCGI در ژوئن 1 به نفع ایمنی بیمار و به دست آوردن اطلاعات بیشتر.

علاوه بر Hetero و Cipla سه شرکت دیگر BDR, جايزه,Mylan و دکتر ردی Labs نیز اعمال می شود به CDSCO برای اجازه به تولید و بازار این دارو در هند و هنوز هم در انتظار مجوز.

این برنامه در حال پردازش توسط CDSCO مطابق با روش گذاشته پایین. شرکت های مختلف در مراحل میانی بازرسی از امکانات تولید, تایید, داده, ثبات, تست اضطراری تست آزمایشگاهی طبق پروتکل و غیره وزارت بهداشت پیشتر گفته.

یک فرمولاسیون تزریقی, تست برای سنجش هویت ناخالصی اندوتوکسین باکتریایی آزمون و نازایی بسیار مهم برای ایمنی بیمار و این داده ها نیاز به ارائه شده توسط شرکت های این وزارت گفته بود

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن