لیگ برتر 2020-21 فصل به لگد کردن در سپتامبر 12

این 2020-21 لیگ برتر فصل آغاز خواهد شد در سپتامبر 12 و دور نهایی مسابقات برگزار خواهد شد در 23 لیگ اعلام کرد د

توسط NEWSMINERAL در 4 مرداد 1399

این 2020-21 لیگ برتر فصل آغاز خواهد شد در سپتامبر 12 و دور نهایی مسابقات برگزار خواهد شد در 23 لیگ اعلام کرد در روز جمعه.

فصل جدید در اصل برنامه ریزی شده برای شروع در 8 اوت به تعویق افتاد در این سال پس از لیگ برتر به حالت تعلیق 2019-20 فصل برای سه ماه با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

فصل جاری به پایان خواهد رسید با یک دور نهایی از وسایل روز یکشنبه به تیم حدود هفت هفته به آماده شدن برای آینده مبارزات انتخاباتی.

اما تیم هنوز رقابت در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا خواهد شد که زمان کمتری برای آماده سازی باید از آنها پیش تر به مرحله حذفی, با فینال این مسابقات دو برگزار شد در اوت 23 و 21 اوت بود.

فصل جدید مسابقات بین المللی با فوتبال اروپا حاکم بدن یوفا اعلام کرد در ماه گذشته است که کشورهای مسابقات لیگ برتر می تواند بازی بین ماه های سپتامبر 3-8.

لیگ در سراسر اروپا دنبال خواهد شد به قرار دادن خود را در فصل آینده ممکن است با به تعویق افتاد یورو 2020 مجموعه ای برای شروع در 11 ژوئن 2021.

در لیگ برتر نیز اضافه شده است که آنها ادامه خواهد داد به مشورت با فدراسیون فوتبال (FA) و انگلیسی لیگ برتر فوتبال (EFL) در مورد برنامه ریزی مسابقات داخلی.

این EFL اعلام کرد بعد از چهار ردیف دوم مسابقات قهرمانی سوم-لایه لیگ یک و چهارم-لایه لیگ دو فصل نیز لگد کردن در تعطیلات آخر هفته از سپتامبر 12 و نتیجه گیری در مارس 8-9, 2021.

بازی کردن فینال فصل آینده برگزار خواهد شد در فینال آخر هفته ممکن است.

قهرمانی این فصل به طور منظم به این نتیجه رسیدند روز چهارشنبه با نهایی حذفی به مصاف اوت 4.

لیگ یک باشگاه های رای به پایان این فصل زود با آخر جدول محاسبه امتیاز برای هر بازی بر اساس برگزار شد اما برگشتی در پشت درهای بسته.

قهرمانان کاونتری سیتی و Rotherham United شد به طور خودکار ارتقا همراه با برنده پلی آف Wycombe Wanderers.

وجود دارد یک نتیجه مشابه را در لیگ دو با نورثهمپتون تاون و برنده پلی آف به بالا همراه با قهرمانان سوئیندون تاون و همچنین کرو الکساندرا و پلیموث آرگایل.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن