جان شیپلی: اگر بیس بال نمی توانید به اشتراک گذاری این بدبختی فقط آن را فراموش

فقط نمی نفس خود را نگه دارید. موانع است که باید پاک شود به این اتفاق می افتد در حال legion. مالکیت پیشنهاد تنه

توسط NEWSMINERAL در 24 اردیبهشت 1399

فقط نمی نفس خود را نگه دارید. موانع است که باید پاک شود به این اتفاق می افتد در حال legion.

مالکیت پیشنهاد تنها snatches که ساخته شده در دوشنبه نیست خیلی بتن طرح دوباره شروع به اردوگاه های آموزشی در ماه آینده و در فصل به طور منظم در ماه جولای به عنوان یک پیشنهاد به آماده اگر چراغ سبز داده می شود. در حال حاضر باقی می ماند که یک اگر.

Dr. Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی گفت: سنای آمریکا روز سهشنبه, مارس 12 که دوباره باز کردن این کشور بیش از حد به زودی "را نه تنها در نتیجه نیازی درد و رنج و مرگ را در واقع مجموعه ما در تلاش ما برای بازگشت به حالت عادی است."

او همچنین گفت: کلکسیون او انتظار ندارد یک واکسن در زمان برای سال تحصیلی این سقوط.

آن را نمی بزرگ زمینه را برای یک عرق تف برخورد بالا fiving ورزش حرفه ای لیگ برتر امیدوار به دریافت آن تیم ها پشت هم در ماه آینده. نه اقتصاد کشور که ماه گذشته انداخت بیش از 20 میلیون آمریکایی از کار.

بازگشت از امریکا تفریح و سرگرمی و حتی در خالی استادیوم خواهد بود یک مزیت عمده برای یک ملت تحت محاصره توسط استاز و بد, اخبار ویژه کوتاه MTV-سبک های نجومی مانند یک مالکیت تبادل. این امر می تواند سرگرم کننده تاریخی ، اما اگر صاحبان و صرف بازیکنان جدید چند هفته ساخت این در مورد پول در بدترین بحران اقتصادی از زمان رکود بزرگ را فراموش کرده ام.

صاحبان نمی خواهید به بازی مگر اینکه آنها می توانند به نوبه خود سود ؟ Boohoo. بازیکنان نمی خواهید به قطع پرداخت? بسیاری از خوش شانس به اندازه کافی هنوز هم کار در حال حاضر. به اندازه کافی تست برای نگه داشتن بازیکنان بی خطر است ؟ آره به ما بگویید در مورد آن ،

این است که یک باغ-انواع کار توقف. آیا روابط عمومی ناراحتی در طول یک قفل و یا بازیکنان اعتصاب در حال حاضر شخصی; بیس بال و طرفداران خود را از کار هستند و به همین دلیل صدها نفر در حال مرگ هستند به دلیل آن را هر روز. برخی از مناطق کشور به نظر می رسد شیب انتهای منحنی اما بخش های دیگر در حال دیدن خوشه. در سراسر کشور موارد و مرگ و میر هنوز هم در حال افزایش است.

در روز سه شنبه راب مانفرد رسمی ارائه صاحبان پیشنهاد در حال حاضر هوشیار بازیکنان MLB انجمن. مذاکره دوره پیش رو دشوار خواهد بود و ستیز اما هر طرف را به خوبی درک کنند که آمریکا ظرفیت برای این است که احتمالا در یک زمان کم است.

از 1985-95 بیس بال تا به حال سه توقف کار دو اعتصاب و تحریم و به طور کامل نمی طرفداران برنده به عقب تا زمانی که علامت McGwire اوراق قرضه Barry و سامی Sosa هر ضربه در حدود صد صفحه اصلی اجرا می شود در سال 1998 است. آن جعلی بود اما چیزی که ما می دانید ؟

بیس بال به سرزنش نیست برای این توقف اما ریسک بالاتر به دلیل MLB است که در همان قایق به عنوان طرفداران خود را دارد. اگر بیس بال می تواند یک قطعه از امریکا بدبختی برنده شدن طرفداران بازگشت خواهد بود سخت تر از در اواخر 1990s به عنوان coronavirus وعده به تاثیر حضور فراتر از این تابستان.

یک صحنه در "سوپرانوها" که در آن کارملا تلاش می کند به او mob-رئیس, شوهر, تونی از تخت. او باز می شود پرده و تابش خیره کننده آفتاب بعد از ظهر بازدید او را در صورت.

"من افسرده" او شد.

"اوه واقعا ؟" همسر خود را فریاد می زند. "حرکت بیش از آن!

سلام بیس بال حرکت می کند. و اگر شما نمی توانید فقط آن را در.



is.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن