برنامه ریزی پروازهای بین المللی به حالت تعلیق تا 15 ژوئیه اما برخی که در مسیر انتخاب شده ممکن است مجاز: DGCA

توسط: PTI | دهلی نو | به روز رسانی: 26 ژوئن 2020 6:35:55 pm برنامه ریزی شده بین المللی پروازهای مساف

توسط NEWSMINERAL در 6 تیر 1399
توسط: PTI | دهلی نو | به روز رسانی: 26 ژوئن 2020 6:35:55 pm
International flights in india, India international flights برنامه ریزی شده بین المللی پروازهای مسافری بودند به حالت تعلیق در هند در 23 مارس به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

حمل و نقل هوایی تنظیم کننده DGCA گفت: در روز جمعه این است که گسترش تعلیق برنامه ریزی شده بین المللی پروازهای مسافری در کشور تا 15 ژوئیه اما افزود که برخی بین المللی خدمات برنامه ریزی شده در مسیر انتخاب شده ممکن است مجاز بر اساس مورد به مورد.

برنامه ریزی شده بین المللی پروازهای مسافری بودند به حالت تعلیق در هند در 23 مارس به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

"مرجع صالح تصمیم گرفته است که برنامه ریزی شده بین المللی تجاری خدمات مسافر و یا از هند به حالت تعلیق باقی خواهد ماند تا 2359 ساعت IST از 15 ژوئیه سال 2020 گفت:" DGCA دایره.

"اما بین المللی در پرواز برنامه ریزی شده ممکن است اجازه داده شود که در مسیر انتخاب شده توسط مقامات صالح بر اساس مورد به مورد گفت:" دایره توسط اداره کل حمل و نقل هوایی عمران (DGCA).

هوایی هند و خصوصی دیگر داخلی شرکت های هواپیمایی شده اند عامل برنامه ریزی بین المللی بازگشت پروازهای تحت Vande بهارات ماموریت بود که آغاز شده در مارس 6 توسط دولت مرکزی.

هند از سر گرفته برنامه ریزی شده داخلی پروازهای مسافری در مه 25, پس از یک فاصله دو ماه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن