غرب هند مربی سیمونز در مراسم تشییع جنازه در انگلستان تور mobile backup عضو هیئت مدیره خواستار حذف او

یک کریکت غرب هند مدیره رسمی است به دنبال "حذف فوری" از سر مربی فیل سیمونز برای حرکت از تیم زیستی-محل امن برای

توسط NEWSMINERAL در 11 تیر 1399

یک کریکت غرب هند مدیره رسمی است به دنبال "حذف فوری" از سر مربی فیل سیمونز برای حرکت از تیم زیستی-محل امن برای حضور پدرش در مراسم تشییع جنازه جلوتر از سه سری تست در برابر انگلستان آغاز ژوئیه 8.

کریکت هند غربی (mobile backup) عضو هیئت مدیره کند رایلی که همچنین رئیس باربادوس انجمن کریکت (BCA) به نام سیمونز' اقدامات بی پروا با وجود این واقعیت است که سابق غرب هند همه طفیلی گرفته بود mobile backup مجوز و در حال حاضر قرنطینه خود را.

"من در حال بمباران توسط پدر و مادر نگران و اعضای BCA. این رفتار بی ملاحظه و بی پروا. آن را به خطر می اندازد زندگی کسانی که 25 مردان جوان در انگلستان و در واقع تیم مدیریت کل و نمی تواند تحمل" رایلی به نقل از به نقل از ESPNcricinfo.

"زبان مطبوعات را یک جشن در قضاوت و من پیشنهاد می کنم ما سرعت عمل" او اضافه شده است.

نه نفر از 14-اعضای تیم ملی هستند از باربادوس.

Mobile backup گفت سیمونز' ورود و خروج از این تیم زیستی-محیط امن تصویب شد قبل از او ساخته شده سفر کوتاه.

"کل فرآیند خروج و ورود مجدد به زیستی محل امن تصویب شد و مدیریت توسط تیم پزشکی از mobile backup و بانک مرکزی اروپا و به شدت به دنبال پروتکل های مجموعه تا قبل از این سفر که خطاب چنین حالات" the mobile backup بیانیه ای گفت:.

"پس از بازگشت خود سیمونز شده خود در انزوا و دور از سایر اعضای تیم ملی دقیقا همانطور که تا به حال همیشه برنامه ریزی شده است. او تا کنون دستخوش دو COVID-19 آزمون پس از جمعه - که هر دو آمد منفی است.

"او را باید یکی دیگر از تست روز چهارشنبه قبل از اینکه او را دوباره پیوستن به این تیم به عنوان آنها آماده شدن برای سه مسابقه #RaiseTheBat سری در برابر انگلستان است."

انگلستان کاپیتان جو Root شده است اجازه داده می شود به ترک این تیم برای تولد او فرزند دوم به دلیل که او نمی خواهد از ویژگی های در این آزمون اولین بار در ساوتهمپتون.

سه سری تست را علامت سرگیری بین المللی کریکت که به حالت تعلیق در ماه مارس در پی COVID-19 شیوع.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب