به روز رسانی: وثیقه تعیین شده در 1 میلیون دلار به عنوان زن و شوهر متهم در Makinen مرگ انسان

J. نیکلاس کرامر 53 و میشل لین Cramer, 46, مورا, مینه سوتا بودند arraigned دولت در دادگاه منطقه ای در ویرجینیا

توسط NEWSMINERAL در 24 خرداد 1399

J. نیکلاس کرامر 53 و میشل لین Cramer, 46, مورا, مینه سوتا بودند arraigned دولت در دادگاه منطقه ای در ویرجینیا به اتهام کمک و معاونت در جرم عمدی قتل درجه دوم در اکتبر مرگ 47 ساله Frank Meyer.

با توجه به اسناد دادگاه مایر مرده پیدا شد در خانه اش در 3300 جلوگیری از کورت لین شرقی Eveleth در اکتبر. 8. او ظاهر می شده اند "جسمی حمله محدود و کشته شد."

سنت لوئیس شهرستان کلانتر دفتر به نام شده بود برای انجام یک چک رفاه پس از مایر شنیده نمی شد از برای چند روز و این تحقیقات نشان داد او تا به حال به احتمال زیاد کشته شده در شب Oct. 2.

این Cramers با توجه به اسناد دادگاه شده بود و ماندن در یک camper در مایر زمین تا سپتامبر. 30, زمانی که او دستور داد آنها را به ترک و J. Cramer انتقام تیراندازی در یک پنجره بر روی قربانی ،

اما بازداشت نشده بود تا سهشنبه پس از یک تحقیق که شامل مصاحبه های متعدد و تست DNA و اسلحه گرم و تحلیل که گفته خود را تایید دخالت در قتل.

ششم منطقه قضایی قاضی رابرت جمعه مجموعه هر متهم با قرار وثیقه در $1 میلیون نفر است.

با توجه به شکایات کیفری:

کالبد شکافی نشان داد متعدد blunt-نیروی صدمات به پشت مایر جمجمه آسیب به خود چهره ها و خراش ها خود را به نیم تنه و بازوها و دست ها. چهار شناسایی زخم گلوله پیدا شد در سر و گردن و تنه و بازو.

محققان چندین .22-کالیبر کارتریج موارد به عنوان به خوبی به عنوان خونین دو لوله است که به نظر می رسد سازگار با مایر صدمات. آزمایش در یک لوله نشان داد DNA مخلوط که شد همسان J. Cramer با 99.9999999997% یقین است.

دوست مایر پلیس گفت که Cramers شده بود و ماندن در Makinen اموال و که قربانی او گفت: "به اندازه کافی" از J. Cramer و گفت: زن و شوهر را ترک کند. دوست گفت: J. Cramer سپس به ضرب گلوله یک پنجره در مایر بزرگ هستم. که تایید شد توسط محققان که ماشین با یک شات از پنجره و یک گلوله قطعه تسلیم در یک صندلی.

یک همسایه نیز تا به حال نام پلیس در ساعات اولیه صبح از سپتامبر. 30 که به گزارش مایر و J. Cramer شد "ساخت یک مقدار زیادی از سر و صدا" پس از مایر گفت: زن و شوهر را ترک کند. همسایه در بر داشت Cramers' RV پارک شده در وسط جاده روز بعد و به آنها اجازه داد به طور موقت آن را در اموال خود را که در آن باقی مانده است به عنوان از اکتبر. 9.

در بیانیه ای به پلیس میشل کرامر ادعا کرد که او تا به حال دیده می شود آخرین مایر در Oct. 2 و هرگونه آگاهی از قتل او بیان کرد آنها به سمت چپ محل اقامت خود را به درایو به مورا حدود 8 p. m. مقامات گفت: نظارت تصویری نشان داد این زن و شوهر در یک Eveleth ایستگاه گاز پس از 10 p. m. در آن شب.

J. Cramer نیز اظهار داشت: او آخرین صحبت مایر در شب Oct. 2 ادعا آنها در سمت چپ برخی از زمان قبل از 10 p. m. او گفت که او در گذشته شاهد مایر راه رفتن از خانه خود را به گاراژ با توجه به شکایات.

یک جستجو از تلفن همراه در پرونده نشان داد J. Cramer تا به حال به نام همسر خود را پنج بار بین 7:05 بعد از ظهر و 7:37 بعد از ظهر در Oct. 2. میشل کرامر پلیس گفت که او تا به حال از دست تلفن خود را بر روی مایر اموال و آنها در تلاش بودند تا آن را بیابید اما محققان گفت: دو نفر از مکالمات از یک "مدت قابل توجهی" که مغایر با این حساب.

محققان مشخص مایر مرگ به احتمال زیاد رخ داده است در مدت کوتاهی پس از 7:54 بعد از ظهر هنگامی که تلفن خود را در گذشته استفاده می شود.

این Cramers' RV جستجو بود توسط پلیس در Oct. 9 و در نتیجه تشنج از اخراج .22-کالیبر کارتریج مورد و دو .22-کالیبر دور.

پلیس بعد از صحبت با یک مرد که گفت که او به فروش می رسد J. Cramer یک Ruger SR22 در بهار 2019. مرد چراغ پلیس به یک محل که در آن سلاح بود تست اخراج; شش اخراج کارتریج موارد بهبود در آن صحنه تجزيه و تحليل شد و مصمم به اخراج شده اند از همان تفنگ به عنوان موارد بهبود از Cramers' camper و مایر گاراژ.

این Cramers گرفته شد به بازداشت پنج شنبه بعد از ظهر در Anoka, Minnesota. هر دو متهم در حال برگزار شد در St. Louis County زندان هستند و با توجه به حکم دادگاه قانون اساسی در ژوئن 22.

این داستان به روز شده در 2:31 بعد از ظهر 12 ژوئن با اطلاعات اضافی از اسناد دادگاه. این اصل نوشته شده در 11:21 صبح 12 ژوئن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب