به عنوان پسر به خانه برگشت پیچیده شده در سه رنگ یک مادر افتخار می گوید:'Wo به desh ka bachha tha'

نوشته شده توسط Divya Goyal | Ludhiana | به روز رسانی: 28 ژوئن 2020 10:46:14 am خان دفن مراسم نظامی

توسط NEWSMINERAL در 8 تیر 1399
نوشته شده توسط Divya Goyal | Ludhiana | به روز رسانی: 28 ژوئن 2020 10:46:14 am
خان دفن مراسم نظامی افتخارات به عنوان مادر Nasima بیگم, 55 تحویل داده شد پرچم ملی. (اکسپرس عکس Harmeet Sodhi)

او فقط هفت زمانی که او از دست پدر خود را که بیش از حد به حال بازنشسته از ارتش هند. او در حالی که از دیدن مادرش در تلاش برای پایان می رسد دیدار به عنوان او را به تمیز کردن ظروف در خانه های دیگران پیروز شدن سنگ ها در سایت های ساخت و ساز و انجام انواع کار برای بالا بردن او سه فرزند به تنهایی. او عضو ارتش هند در سال 2014 پس از پاکسازی کلاس 12 برای حمایت از خانواده اش و را رو به جلو چه آمد به او به طور طبیعی از پدرش: عشق برای کشور است.

روز شنبه, بدن از لنس Naik سلیم خان, 23, از 58 مهندسین هنگ رسیده خانه اش در Mardanheri روستای پاتیالا.

خانواده گفته شد که او در یک قایق و بخشی از یک تیم درگیر در کار مهندسی در نزدیکی یک رودخانه در Galwan دره منطقه لاداخ. او به عنوان قایق واژگون.

خان دفن مراسم نظامی افتخارات به عنوان مادر Nasima بیگم, 55 تحویل داده شد پرچم ملی. تسلی ناپذیر او را در آغوش گرفت و بوسید Tricolour. کل روستا با حضور در این مراسم در میان شعارهای 'سلیم خان amar راه'.

زبان به بیان Nasima گفت: "Wo به desh ka bachha tha صرف jigar ka tukda tha پر desh ka bachha غیرتها (او ملت را بزرگ کند. او محبوب من است اما او متعلق به کشور)."

Saleem حقوق و دستمزد و پدر مرحوم بازنشستگی بودند دو منبع درآمد برای خانواده چهار نفره از جمله مادر و پسر Niyamat علی 24 ساله و فرزند ارشد دختر سلطان. (اکسپرس عکس Harmeet Sodhi)

Nasima گفت که او تا به حال صحبت به Saleem بیش از این گوشی دو روز پیش. "او گفت که او خواهد آمد به زودی به خانه. او هرگز در جزئیات توصیف آنچه اتفاق می افتد وجود دارد اما فقط گفت که آنها کار بر روی برخی از عمل. او همچنین گفت که گوشی را وصل کنید با مشکل زیادی در حال حاضر پس اگر او نمی تماس با ما نیست باید صبر کنید و یا نگران باشید. من از دست داده اند همه چیز. او ما تنها پشتیبانی می کند. شوهر من در خدمت ارتش و در حال حاضر پسر من بیش از حد قربانی زندگی خود را برای کشور" Nasima گفت.

Budh الدین خان, Saleem را دایی پدری که بیش از حد بازنشسته به عنوان Naik از ارتش گفته است که سلیم بود و فقط هفت هنگامی که پدرش منگل Din مرده بود نزدیک به 18 سال پیش است. "برادر من تا به حال به عنوان Naik در Corps of Military Police (CMP). او تا به حال کاهش یافته قطار و از آسیب رنج می برد که تحت تاثیر او توانایی های ذهنی. او بازنشسته از ارتش و درگذشت بعد. من هم بازنشسته از ارتش و در حال حاضر Saleem داده است زندگی خود را برای کشور" Budh Din گفت.

چگونه Saleem درگذشت Budh الدین گفت: "ما گفته شده است که Saleem بخشی از یک تیم درگیر در کار مهندسی در این منطقه است. او در یک قایق که لغو شد و او درگذشت. ما نمی هر گونه اطلاعات بیشتر."

پرسید اگر وجود دارد هر گونه آسیب به بدن او گفت: "وجود دارد برخی از علامت قرمز در این صورت است که نگاه مانند صدمات خفیف اما ما مطمئن نیستند. شاید آنها به دلیل غرق شدن اما در غیر این صورت وجود نداشت صدمات بزرگ."

Naik سلیم خان از 58 مهندسین نظام.

به عنوان در هر محرمانه ارتش سند دسترسی هند اکسپرس توصیف Saleem مرگ حادثه آن را می گوید که مرگ او در ژوئن 26 در 3:20 PM در 'Shyok رودخانه در DS-DBO جاده'. آن را بیشتر می گوید: "علت مرگ: احتمال غرق شدن'. این حادثه توضیحات آمده است: 'در حالی که انجام لب گنده وظیفه نظامی در عملیات منطقه در 120 متر در Shyok... او انجام عملیات مبارزه با مهندس کار که در آن او با قرار دادن طناب ایمنی در سراسر Shyok که در طول این قایق واژگون و او غرق در حین انجام وظیفه در ساعت 1330.. او را نجات دادند و گرفته شده برای تبلیغات جایی که او نمی تواند زنده و مرده اعلام شد در 1520 ساعت..'

Saleem حقوق و دستمزد و پدر مرحوم بازنشستگی بودند دو منبع درآمد برای خانواده چهار نفره از جمله مادر و پسر Niyamat علی 24 ساله و فرزند ارشد دختر سلطانه. خانواده صاحب هیچ زمین.
"ما کل جهان است فرو ریزد. او حمایت از ما بود و به ارتش پیوست به خانواده ما برای خروج از بحران مالی است. مادر ما استفاده می شود برای تمیز کردن ظروف در خانه های دیگر و پیروز شدن سنگ مشغول به کار به عنوان یک کارگر به جمع ما. Saleem تصمیم به پیوستن به ارتش به طوری که او می تواند کمک به مادر ما" گفت: Niyamat.

"Desh ke liye به sab kuch haazir hai. Desh sabse upar hai. Kuch bhi kar sakte hain desh ke liye همهمه. صرف پاپا gaye aur mera داداش bhi گیا. Par اصلی abhi bhi taiyyar hoon desh ke liye jaan dene ko (ما می تواند هر چیزی را برای کشور است. کشور عالی است. پدر من فوت کرد برای کشور برادر من درگذشت, برای کشور است. من نیز آماده به فدا کردن زندگی من برای کشور)" Niyamat گفت: هند اکسپرس.

پنجاب وزیر Amarinder سینگ اعلام کرد سابق gratia امداد از 50 تومان lakh و کار دولت برای یک عضو خانواده سرباز همانطور که در بیانیه منتشر شده از, Chandigarh.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن