دولت دستور حمله به MHADA پروژه های مسکن

نوشته شده توسط Sandeep یک Ashar | بمبئی | منتشرشده: ژوئیه 25 سال 2020 3:06:07 am پس از Uddhav Thacke

توسط NEWSMINERAL در 4 مرداد 1399
نوشته شده توسط Sandeep یک Ashar | بمبئی | منتشرشده: ژوئیه 25 سال 2020 3:06:07 am
mhada, mhada probe, mhada scheme houses, mhada scheme inferior quality houses, indian express news پس از Uddhav Thackeray ائتلاف به رهبری در زمان بیش از کمر Radhakrishna Vikhe-Patil را مطرح کرده و تقاضا برای راه اندازی پرس و جو و در عین حال دوباره به عنوان یک مخالف قانونگذار. (فایل)

دولت دستور داده است تا یک کاوشگر به شکایت از کیفیت پایین تر از خانه های مقرون به صرفه تحت MHADA طرح.

به گفته های اخیر سفارش صادر شده توسط دولت در بخش مسکن در سطح بالا و کمیته ای به ریاست معاون وزیر در سطح رسمی و متشکل از مهندسان ارشد از هر دو MHADA و زاغه توانبخشی اقتدار و سر از مهندسی سازه وزارت VJTI شده است راه اندازی برای پروب های با کیفیت از خانه های ارائه شده در زیر هر دو تکمیل شده و در حال انجام طرح توسط برجسته پیمانکار است.

پیمانکار که یک بازیکن بزرگ در زیرساخت های صنعت برخوردار بودند در انحصار ساخت و ساز از دولت پروژه های مسکن تا همین اواخر.

دولت سابق وزیر مسکن Radhakrishna Vikhe-Patil, منابع گفت: تا به حال برای اولین بار به دستور پرس و جو به شکایت از کیفیت پایین تر و ساز و تخطی از هنجارهای خاصی در این پروژه ها.

پس از Uddhav Thackeray ائتلاف به رهبری در زمان بیش از کمر Vikhe-Patil را مطرح کرده و تقاضا برای راه اندازی پرس و جو و در عین حال دوباره به عنوان یک مخالف قانونگذار.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن