20 کنگره MLAs می گویند BJP تلاش برای سرنگونی Ashok Gehlot دولت, زعفران, پارتی, بازدید

نوشته شده توسط عمیق Mukherjee | جیپور | به روز شده: ژوئیه 11 سال 2020 12:54:41 pm راجستان وزیر Ashok

توسط NEWSMINERAL در 21 تیر 1399
نوشته شده توسط عمیق Mukherjee | جیپور | به روز شده: ژوئیه 11 سال 2020 12:54:41 pm
rajasthan congress mlas, rajasthan congress mlas bjp horse trading, bjp rajasthan government, ashok gehlot, rajasthan bjp congress fight راجستان وزیر Ashok Gehlot.

یک روز پس از بیش از 20 کنگره MLAs در راجستان متهم مخالف بی جی پی از تلاش برای پایین آوردن Ashok Gehlot رهبری, دولت, زعفران حزب در روز شنبه گفت: حزب بزرگ قدیمی بود به سادگی در تلاش برای منحرف کردن توجه از آن "سوء مدیریت" در دست زدن به Covid-19 بحران و سرزنش BJP داخلی دشمنی با حزب.

"پس از عدم رسیدگی به Covid-19 بحران و ناموفق بودن در هر جبهه از حکومت پس از گذشته یک و نیم سال این کنگره است که در حال حاضر سرزنش ما را با اتهامات بی اساس برای منحرف کردن توجه عمومی است. این در واقع نشان دهنده داخلی دشمنی در درون حزب کنگره و چگونه آنها اعتماد ندارند خود را MLAs" دولت بی جی پی رئیس جمهور Satish Poonia گفت.

در اواخر شب جمعه, 24 کنگره MLAs ادعا کرده بود که بی جی پی در تلاش بود برای پایین آوردن کنگره دولت در دولت از طریق اسب های تجاری و دیگر شیوه های فاسد.

"ما باید اطلاعات شفاف است که رهبران از BJP درگیر هستند در این توطئه که در حال تماس با کنگره MLAs و تلاش برای گمراه کردن آنها را با برگشتاندن آنها را در راه های مختلف. اما کنگره در دولت و تمام MLAs که پشتیبانی آن را نمی خواهد اجازه دهید تلاش های خود را برای موفقیت" این MLAs گفت: در بیانیه مشترک.

کنگره MLAs همچنین با اشاره به Rajya سبها انتخابات برگزار شده در ماه گذشته گفت که زعفران حزب شکست خورده بود در آن اسب های تجاری تلاش با توجه به وحدت کنگره مستقل و احزاب دیگر.

این MLAs اضافه شده است که همه تلاش ها برای فریب آنها ثابت می شود بیهوده است. آنها همچنین تراوش اعتماد به نفس است که کنگره دولت در دولت را تکمیل آن پنج سال-مدت و همچنین تشکیل دولت در سال 2023 پس از پیروزی دولت مجمع انتخابات است.

در میان امضا کنندگان بودند MLAs, Lakhan Singh, مینا Joginder سینگ Awana موکش Bhakar, Vedprakash Solanki, Harish مینا, Ashok Bairwa, Prashant Bairwa و Shakuntala Rawat.

با توجه به منابع مختلف از امضا کنندگان MLAs نیز وفاداران راجستان معاون وزیر Sachin خلبان.

قبل از Rajya سبها انتخابات, دولت, رئیس شلاق در راجستان مجمع ماهش جوشی تا به حال نوشته شده به اداره مبارزه با فساد در برابر "کثیف تلاش هستند که ساخته شده برای فریب ما MLAs و مستقل MLAs حمایت از ما در امتداد خطوط Karnataka, Madhya Pradesh و گجرات به ثبات یک دولت منتخب دموکراتیک است که اختصاص داده شده به خدمات عمومی".

پس از Rajya سبها انتخابات خلبان گفته بود که دو نامزد از حزب کنگره دریافت رای طبق انتظارات و هر آنچه که گفته شد و یا ساخته شده بودند می گویند قبل از انتخابات هیچ توجیهی برای آن بودند و بی اساس است.

در ضمن Poonia را محکوم کرد شاه بیش از این مورد ثبت شده توسط عملیات ویژه گروه راجستان پلیس گفت که دولت در تلاش است به کشیدن BJP در حالی که این موضوع مربوط به اختلاف در درون کنگره است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن