به روز شده: آهن محدوده مدیره جداول فوند دو لک آب درمان بودجه بیش از گروه 'anti-معدن' مواضع گروه پاسخ

در فوند دو لک گروه از دریاچه سوپریور, Chippewa خواسته بود برای 250.000 دلار کمک مالی برای کمک به صندوق از 1.3

توسط NEWSMINERAL در 23 خرداد 1399

در فوند دو لک گروه از دریاچه سوپریور, Chippewa خواسته بود برای 250.000 دلار کمک مالی برای کمک به صندوق از 1.3 میلیون پروژه جایگزین کردن یک موجود noncompliant سیستم و خدمت 140 خانه در نزدیکی Mahnomen و Brookston.

اما دولت بهداشت ، تام Bakk DFL-طبخ عضو IRRR را هیئت مدیره اعتراض به IRRR بودجه این پروژه به دلیل آن است که یک آژانس دولتی تامین می شود مالیات بر taconite تولید شده در منطقه و فوند دو لک گروه گرفته است آنچه که او به نام "ضد معدن" مواضع.

"من خیلی ناراحت کننده با این درخواست" Bakk گفت. "من می خواهم به انجام کاری برای این بخش از Taconite امداد منطقه از آنجا که ما نمی تواند درخواست بسیاری از, اما من می توانم به یاد داشته باشید ما تا کنون انجام کمک مالی به محلی در یک واحد دولتی است که عموم anti-معدن."

در فوند دو لک گروه بارها و بارها به چالش کشیده مجوز برای PolyMet پیشنهاد مس-نیکل معدن و پیوست یک طرح دعوی در دادگاه به چالش کشیدن مجوز برای ایالات متحده جراحی را Minntac باطله حوضه.

"ضد-معدن احساسات به من می دهد برخی از املاک اضطراب در مورد ارائه معدن مالیاتی دلار برای ساخت هر چیزی" Bakk گفت.

دیگر اعضای هیئت مدیره موافقت کرد, از جمله دولت از سوی دیگر ، دیوید Tomassoni DFL-Chisholm و دولت تشکر. دیل Lueck R-Aitkin.

"من بیشترین میزان همدلی و حمایت برای مطمئن شوید که ما همه چیز را ما می توانیم برای کمک به آمریکایی های بومی جوامع اما این فقط در اهداف متقابل با دلیل اساسی است که ما حتی یک Taconite کمک منطقه" Lueck گفت. "ما در واقع روشن کردن چیزهایی که اصلا حس و رک و پوست کنده این حس را ندارد."

در یک بیانیه ریتا Aspinwall از فوند دو لک گروه گفت: "این گروه نیست anti-معدن اما ما ضد آلودگی است. معدن و راه آن را در حال حاضر به اجرا و تنظیم شده است در مینه سوتا را نابود کرده است وحشی برنج بدتر جیوه در ماهی مشکل و اساسا نابود و تخریب هزاران هکتار از مهم طبیعی و منابع فرهنگی در سال 1854 واگذار خاک بیش از قرن گذشته. این در واقع حمایت داده و علم است. گروه محافظت خواهد کرد آنچه هنوز باقی مانده است در حال حاضر و برای نسل های آینده است."

پائولا Maccabee, مشاوره و وکالت مدیر WaterLegacy یک گروه زیست محیطی است که به چالش کشیده PolyMet و Minntac تصمیم گیری با فوند دو لک گفت: اخبار تریبیون در روز چهارشنبه که او خشمگین Bakk نظرات.

"این است و نه یک کالای لوکس این است که نوشیدن آب" Maccabee گفت. "و اگر IRRRB قرار است برای خدمت به جامعه به نظر می رسد که نوشیدن آب برای رزرو جامعه باید به یک اولویت بالاتر نسبت به موقعیت سیاسی."

"ایده این است که سیاست و مردم پورنو با یک گروه پشتیبانی برای معدن صنعت از ارزش بالاتر از آب آشامیدنی برای مردم است که به سادگی درست نیست" Maccabee گفت.

در این جلسه IRRR کارمند کریس Ismil تاکید فوند دو لک گروه درخواست ملاقات این سازمان مورد نیاز است.

"آب خدمت به این مردمی نیست آشامیدنی است. این آب آلوده در یک سطح است که مردم می تواند به بیمار برای درمان" Ismil گفت. "درخواست ملاقات تمام معیارهای مورد نیاز است. آن را به ثمر رساند رقابتی. و به صداقت با شما آن را به ثمر رساند و بالاتر از دیگر پروژه هایی است که آمد."

اعضای هیئت مدیره Lueck و دولت تشکر. دیو Lislegard DFL-شفق قطبی, سوال اگر فوند دو لک رزرو شد خارج از IRRR منطقه خدمات بنابراین ساخت آن را فاقد شرایط لازم برای این سازمان کمک های مالی اما Ismil گفت: گروه واجد شرایط برای پروژه های چون بخشی از رزرو است که در داخل آژانس خدمات منطقه است.

یک بار IRRR کارکنان دامپزشکان پروژه ها و آنها آن را در دستور کار بسیار به ندرت می کند که هیئت مدیره پیشنهاد یک پروژه بود را رد کرد.

چون IRRR مدیره است در یک مشاوره, نقش, آن توصیه می کند به آژانس کمیسر مارک فیلیپس که در گزارش Gov. تیم Walz.

"من باور دارم که این هیئت مشورتی است و شما در حال دادن مشاوره است که شما باید نگرانی و شما می خواهید برای ذخیره کردن این جدول" فیلیپس گفت. "من نمی بینم چرا که مشکل ساز خواهد بود."

Lueck پیشنهاد این گروه به دنبال تامین بودجه برای این پروژه در سطح فدرال و یا از حالت های مختلف منابع مالی قبل از آمدن به IRRR.

روز دوشنبه ایالات متحده وزارت مسکن و توسعه شهری اعطا فوند دو لک گروه $900,000 در جامعه توسعه بلوک کمک مالی برای ساخت و ساز از برج آب.

در اوایل سال جاری Bakk لغو سیاسی جمع آوری کمک های برنامه ریزی شده برای Bois Forte گروه از Chippewa متعلق به ثروت خلیج توچال و کازینو در نزدیکی برج پس از مینه سوتا, Chippewa قبیله لایحه حمایت است که ممنوعیت استخراج در همان حوزه آبخيز به عنوان مرز آب قایق رانی منطقه بیابان و کشتن پیشنهاد دوقلو فلزات مس-نیکل معدن با توجه به هیبینگ روزانه تریبون.

اين مقاله به روز شده در 12:38 صبح روز جمعه 12 ژوئن با نظرات از فوند دو لک گروه از دریاچه سوپریور, Chippewa. این اصل نوشته شده در 11:51 p. m. در 10 ژوئن.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب