Astro باب: دیدن دوقلو مسیه چاله و کنجکاو قمری 'ستاره دنباله دار'

من و زندگی این ستاره دنباله دار در این ماه. شما بیش از حد ؟ پس از ضعیف ستاره های دنباله دار برای سال های بسیا

توسط NEWSMINERAL در 5 مرداد 1399

من و زندگی این ستاره دنباله دار در این ماه. شما بیش از حد ؟ پس از ضعیف ستاره های دنباله دار برای سال های بسیاری NEOWISE مثل نوشیدن از یک شلنگ آتش. شب گذشته هنگامی که مه آلود آسمان و خستگی منصرف من از رانندگی به سایت تاریک برای عکاسی از دنباله دار من رفت به هر حال ناتوان به مقاومت در برابر. سرزنش شفق قطبی. در اواخر پیاده روی با دختر من ما متوجه شمالی افق در حال اشتعال با شفق شمالی بنابراین من ساخته شده یک درایو کوتاه به تماشای نمایش بر روی صفحه نمایش بزرگ است.

وجود دارد و آن زمانی بود که من وارد — ستاره دنباله دار NEOWISE. چگونه می تواند من را شامل نمی شود آن را در عکس از شفق قطبی?

This odd pair of craters, named Messier A (left) and Messier, may have formed during a single impact. A butterfly-wing pattern of rays above and below the crater surround Messier while twin-tails of debris lie downrange of Messier A. NASA / LRO / ACT-REACT

این فرد جفت از چاله به نام مسیه یک (سمت چپ) و مسیه ممکن است شکل گرفته در طول یک ضربه. یک پروانه بال الگوی اشعه بالا و پایین دهانه فراگیر مسیه در حالی که دو دم از آوار دروغ downrange از مسیه A. ناسا / LRO / قانون واکنش نشان می دهند

ما مورد بحث چگونه ماه ورود به آسمان شب چند روز گذشته آغاز خواهد شد بر روی ستاره دنباله دار را دید. هیچ قمری بی احترامی در نظر گرفته شده. ماه یک مکان فوق العاده برای کاوش در دوربین دوچشمی و تلسکوپ های کوچک در حق خود است. بر خلاف روشن ستاره های دنباله دار شما لازم نیست که صبر کنید 10 یا 20 سال برای گوی شب را نشان می دهد. این چرخه در اطراف آسمان در کمتر از یک ماه آن جیب پر شده با ویژگی های. یکی از کسانی که bonbons یک جفت از چاله به نام مسیه و مسیه A.

Use this photo to find the Messier craters. The duo and “comet tail” are located in the diamond-shaped Sea of Fertility and are visible every clear night until past full moon — from July 25 to Aug. 5. Sight the moon at low magnification, navigate to the Sea of Fertility then increase the magnification to 75x – 150x for the best view. (Bob King for the News Tribune)

استفاده از این عکس برای پیدا کردن مسیه چاله. اواز یا موسیقی دو نفری و "ستاره دنباله دار دم" واقع در الماس به شکل دریا باروری و قابل مشاهده هستند هر شب روشن تا گذشته ماه کامل — از جولای 25 Aug. 5. چشم ماه در پایین بزرگنمایی و حرکت به دریا باروری و سپس افزایش بزرگنمایی به 75x – 150x برای بهترین نمایش. (باب پادشاه برای اخبار تریبون)

این نام در حال حاضر ممکن است برای شما آشنا چون متعلق به معروف قرن 18 فرانسه دنباله دار شکارچی چارلز مسیه. مسیه وارد یک فروشگاه از روشن کهکشان ها خوشه های ستاره و سحابی است که شامل بسیاری از بهترین مناظر در آسمان شب برای کوچکتر تلسکوپ. هر مسیه دهانه حدود 8 مایل (12 متر) در سراسر و در واقع در نیمه غربی به شکل الماس دریای باروری (مادیان Fecunditatis).

Artist view of the meteoroid impact on the moon. NASA

هنرمند از نظر meteoroid تاثیر بر روی ماه. ناسا

نقطه یک تلسکوپ با دهانه و شما بلافاصله می خواهید زده از آنچه به نظر می رسد مانند دو دم تیراندازی از مسیه که نه شبیه سر یک ستاره دنباله دار. رگه همچنین ممکن است به شما یادآوری از یک جت contrail یا شکافته دم نمایش داده شده توسط NEOWISE مدت کوتاهی پس از آن گذشت نزدیک به خورشید در اوایل ماه جولای. آنچه شما واقعا از دیدن دو اشعه تشکیل شده از مواد خارج شده از تاثیر که ایجاد دو حفره. قمری اشعه مانند این شکل که سنگ ها و تخته سنگ کاوش های باستان شناسی توسط یک تاثیر سقوط به سطح و حفاری های بی شماری ثانویه چاله ها از خود هر "mini-تاثیر" افشای تازه تر-باب روز قمری خاک در این فرآیند است.

The Messier craters (upper right) as they appear in a medium-sized telescope. They likely formed when a small asteroid struck the moon at a very low angle. Damian Peach

مسیه چاله (بالا سمت راست) به عنوان آنها ظاهر می شود در یک متوسط تلسکوپ. آنها به احتمال زیاد تشکیل شده که یک سیارک کوچک زده ماه در یک زاویه کم. Damian Peach

انجام آزمایش در مرکز تحقیقات Ames ناسا نشان داده اند که هنگامی که meteoroids و سیارک ها اعتصاب ماه آنها پانچ دایره چاله تا زاویه impactor قطره به حدود 15 درجه یا کمتر است. در این فوق العاده کم عمق زوایای سرعت فضای باقی مانده حفاری کردن بیضی شکل یا بیضوی دهانه مانند peculiarly دراز مسیه.

به همین ترتیب با اشعه. بالای 15° یک impactor را ایجاد یک الگوی دایره ای باقی مانده اما یک کم زاویه حمله خواهد اسپری مواد را به یک طرف. یکی پس از رسیدن فقط چند درجه تولید اشعه های در حال اجرا وری ایجاد یک پروانه-الگوی بال. به عنوان یک نتیجه از این آزمایش ستاره شناسان این فرضیه را مطرح کرد که یک شهاب سنگ یا ستاره دنباله دار قابل توجه ماه در زاویه 1 درجه به 5 درجه در بیش از 35 ، 000 مایل در ساعت برای اولین بار از کاوش های باستان شناسی تغار شکل مسیه و تولید ضعف بال پروانه . شریک زندگی خود را مسیه A ممکن است حک شده تقریبا به طور همزمان توسط یک قطعه از impactor که قطع و ricocheted downrange. باقی مانده از آن اعتصاب تشکیل دو plumes باقی مانده در جهت مخالف تاثیر.

این جذاب چاله و منحصر به فرد خود اشعه بگویید یک داستان جذاب است. شما می توانید دیوانه قمری ستاره دنباله دار از هم اکنون تا c ؛ فاز — بیش از 10 شب در یک ردیف. چگونه سخاوتمندانه از ماه به ارائه یکی دیگر از "ستاره دنباله دار" را به عنوان آن را دزد عزیز ما NEOWISE از مشاهده.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب