کارلسن می افزاید: چهار رویدادهای

به ضرب و شتم مستند بلوز و حفظ تداوم نخبگان, حوادث, قهرمان شطرنج جهان مگنوس کارلسن در روز پنج شنبه اعلام کرد ی

توسط NEWSMINERAL در 25 اردیبهشت 1399

به ضرب و شتم مستند بلوز و حفظ تداوم نخبگان, حوادث, قهرمان شطرنج جهان مگنوس کارلسن در روز پنج شنبه اعلام کرد یک برنامه چهار شهرهای آنلاین حوادث عقد با تور نهایی در ماه اوت است.

پس از موفقیت عظیمی از امضای خود رویداد $250,000 مگنوس کارلسن دعوتی که او برنده در مارس 3, No. 1 جهان نشان داد جایزه-صندوق برای پنج پا-تور خواهد بود 1 میلیون دلار است.

چهار رویدادهای اضافه شده به مگنوس کارلسن شطرنج تور: Lindores صومعه سریع چالش (مارس 19-ژوئن 3) آنلاین شطرنج کارشناسی ارشد (20 ژوئن-ژوئیه 5), افسانه شطرنج (21 ژوئیه–اوت 5) و تور نهایی (اوت 9-اوت 20).

چهار رویداد خواهد شد در زندگی Chess24.com.

نامه از سردبیر


خواننده عزیز

ما شده اند در تلاش برای نگه دارید تا به تاریخ با اخبار که مهم به ما زندگی و معیشت در طول این زمان دشوار است. برای فعال کردن انتشار گسترده ای از اخبار است که در منافع عمومی ما افزایش تعداد مقالات است که می تواند به عنوان خوانده شده رایگان و تمدید دوره آزمایشی رایگان. ما باید یک درخواست برای کسانی که استطاعت به اشتراک: لطفا انجام دهید. همانطور که ما در مبارزه با دروغ و اطلاعات غلط و نگه داشتن apace با اتفاقات ما نیاز به ارتکاب بیشتر منابع به جمع آوری اخبار عملیات. ما وعده به ارائه کیفیت روزنامه نگاری است که باقی می ماند به دور از منافع سیاسی و تبلیغاتی.

پشتیبانی از کیفیت روزنامه نگاری


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن