IIT Delhi ملی آزمایشگاه شیمی مشغول به کار در صفحه اصلی بر اساس تست کیت برای COVID-19

توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 28 ژوئن 2020 2:27:25 pm با توجه به تیم پروژه با هدف به منظ

توسط NEWSMINERAL در 8 تیر 1399
توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 28 ژوئن 2020 2:27:25 pm
با توجه به تیم پروژه با هدف به منظور توسعه یک روش ELISA (Enzyme Linked روش) بر اساس تشخیصی سرولوژی سنجش در برابر COVID-19. عکاس: بینگ Guan/ایسنا

صفحه اصلی مبتنی بر COVID-19 تست کیت می تواند به زودی به یک واقعیت با انستیتو تکنولوژی هند (IIT) دهلی ملی و آزمایشگاه شیمی (NCL) پونا مشغول کار بر روی یک جایگزین روش تست که نه تنها می تواند انجام شود توسط افراد در خانه اما نیز ارائه نتایج سریع.

این پروژه مشترک با NCL که می آید تحت نظارت شورای پژوهش های علمی و صنعتی (CSIR) نیز دریافت حمایت مالی از مایکروسافت هند است و انتظار می رود به یک ماه زمان است.

با توجه به تیم پروژه با هدف به منظور توسعه یک روش ELISA (Enzyme Linked روش) بر اساس تشخیصی سرولوژی سنجش در برابر COVID-19. اگر موفق آن ایجاد خواهد شد مقرون به صرفه تجاری فرایند برای تولید آنتی ژن مورد استفاده در روش ELISA و صفحه اصلی بر اساس تشخیصی کیت برای ارائه موثر, سریع, قوی و مقرون به صرفه تشخیص راه حل برای مدیریت COVID-19 شیوع.

"تست همچنان به عنوان یک چالش در مدیریت COVID-19 است و به احتمال زیاد باقی می ماند بنابراین برای سال آمده است. در حال حاضر در زمان واقعی واکنش زنجيرهای پلیمراز (RT-PCR) آزمون تشخیص مواد ژنتیکی به انجام coronavirus تست. این آزمایش را می توان در آزمایشگاه تنها نیاز به چند ساعت باید نرخ پایین از ویژگی و حساسیت و مطرح خطرات مرتبط با نمونه مجموعه نمونه دست زدن به" Anurag S Rathore, استاد, بمبی گروه مهندسی شیمی گفت: PTI.

"علاوه بر این, این آزمایش را نمی توان انجام شده توسط افراد در خانه است. این خطرات به حداقل برسد می تواند با توسعه IgG و IgM بر اساس ELISA سنجش و صفحه اصلی بر اساس تست کیت," او اضافه شده است.

IgG فراوان ترین ایمونوگلوبولین تولید می شود در پاسخ به آنتی ژن و نگهداری در بدن پس از قرار گرفتن در معرض اولیه برای مدت طولانی پاسخ. IgM اولین ایمونوگلوبولین تولید می شود در پاسخ به آنتی ژن است و در درجه اول شناسایی شده در اوایل شروع بیماری است.

"Coronaviruses تشکیل شده از چندین پروتئین از جمله سنبله (ع) پاکت (E) غشاء (M) و nucleocapsid (N). این روش پیشنهاد ما را با بهره گیری از microplate مبتنی بر آنزیم روش روش" گفت: Rathore است که در موسسه دین روابط شرکت های بزرگ.

"تکنولوژی برای هدف روش ELISA برای تشخیص coronavirus و قوی و مقرون به صرفه بيان سیستم های تولید N و S پروتئین آنتی ژن می توان به ملی تشخیصی مراکز و شرکت های خصوصی متخصص در توسعه مبتنی بر خانه کیت یا point-of-care دستگاه بود," او اضافه شده است.

در حالی که Rathore نظر نیست در چه خواهد بود هزینه تقریبی از کیت تست, او گفت:, "این خواهد بود که بطور قابل توجهی ارزان تر از آزمایش های در حال انجام در حال حاضر است. اما ما باید برخی از نتایج ملموس در زمان یک ماه و ما قادر خواهد بود به تجزیه و تحلیل تنها پس از آن".

IIT دهلی نو اولین موسسه علمی در این کشور به یک اشاره از شورای تحقیقات پزشکی (ICMR) برای آن COVID-19 کیت تست. موسسه داده غیر انحصاری باز مجوز به بنگلور مبتنی بر بیوتکنولوژی شرکت جن آزمایشگاه برای commercialising آزمون اما با قیمت سوار از 500 تومان در هر ست.

کیت در حال تولید در یک مرکز در آندرا پرادش MedTech منطقه (AMTZ) در ویساکاپاتنام و انتظار می رود که در بازار موجود است در ماه آینده.

با توجه به تیم فعلی روش های تست در دسترس هستند "کاوشگر بر اساس" در حالی که یکی از توسعه یافته توسط بمبی تیم یک "کاوشگر-رایگان" روش که باعث کاهش هزینه تست بدون افت دقت و صحت.

با استفاده از مقایسه توالی تجزیه و تحلیل IITD تیم شناسایی مناطق منحصر به فرد (کوتاه امتداد توالی RNA) در COVID-19 و سارس COV-2 ژنوم

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب