Maharashtra: موسمی جلسه معوق برای شروع از اوت 3

توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | به روز شده: 10 ژوئن 2020 11:43:34 pm Uddhav Thackeray. (فایل) دولت

توسط NEWSMINERAL در 21 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | به روز شده: 10 ژوئن 2020 11:43:34 pm
udhhav thackeray, maharashtra monsoon session, maharashtra monsoon session delayed, maharashtra deputy cm, ajit pawar, devendra fadnavis, indian express news Uddhav Thackeray. (فایل)

دولت اتحاد معوق موسمی جلسه دولت و قوه مقننه به اوت 3 با توجه به Covid-19 بیماری همه گیر.

"آن را دشوار است به برگزاری جلسه از 22 ژوئن میان شیوع. بنابراین ما باید معوق موسمی جلسه برنامه ریزی شده برای شروع از 22 ژوئن و در حال حاضر تصمیم به نگه داشتن آن را از اوت 3" گفت: وزیر Uddhav Thackeray در حالی که پرداختن رسانه ها در روز چهارشنبه.

Thackeray نیز گفت: تصمیم گرفته شده در طول یک جلسه کسب و کار کمیته مشورتی دولت و قوه مقننه. جدا از Thackeray معاون وزیر Ajit Pawar, مجلس سخنران نانا Patole رهبر مخالفان Devendra Fadnavis و دیگر رهبران حزب نیز حضور داشتند.

Pawar گفت: اگر نیاز به تصویب تکمیلی خواسته های مهم در تصمیم گیری برای اعطای هزینه برای هر بحران مانند طوفان Nisarga سپس یک روز جلسه دولت و قوه مقننه ممکن است برگزار می شود قبل از اوت 3. "همه احزاب از جمله مخالفان را به اتفاق آراء به حمایت از آن," او اضافه شده

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب