Jarrid هوستون ستون: سعی کنید ذرت (نه در بلال) برای panfish

این چند هفته آینده خواهیم مقادیر عظیم دریاچه ترافیک بنابراین بسیار محتاط و مراقب باشید اگر شما سر کردن. همچنین

توسط NEWSMINERAL در 15 تیر 1399

این چند هفته آینده خواهیم مقادیر عظیم دریاچه ترافیک بنابراین بسیار محتاط و مراقب باشید اگر شما سر کردن. همچنین ادب به دیگران به عنوان جهان نمی نیاز به هر گونه منفی بیشتر. اکثر مردم در حال گرفتن به آب به فرار که در حال حاضر.

آب و هوا شده است و در برخی از را انتخاب کنید آب تا ماهیگیری. همه آبهای منطقه را خوب گزش در, اما برای اکثر ما شده اند با پیدا کردن موفقیت های بزرگ با استفاده از اوایل تابستان الگوی تکنیک های. برای جلوگیری از لک ترافیک بهتر است برای دریافت بر روی آب در اوایل صبح بعد از آن در شب و یا شاید حتی پس از تاریک. اگر شما می توانید آن را کمک به روزهای هفته تا کی باید ترافیک بسیار کمتر از این تعطیلات آخر هفته.

با درجه حرارت آب خونتان ماهی هستند قطعا حرکت به سمت کولر آب های عمیق تر سوراخ و اطراف ساختار. ما دیده می شود سطح آب در دماهای بالا به 83 درجه در حال حاضر.

این مهم است که توجه داشته باشید از درجه حرارت آب به عنوان شما سفر در سراسر بدن از آب است. اگر شما پیدا کردن یک نیش رفتن در برخی از درجه حرارت آب دریغ نکنید سعی کنید و پیدا کردن مناطق دیگر با شرایط یکسان.

دریاچه سوپریور گزش نوعی متوقف شده این در هفته گذشته. تعجب آور نیست با توجه به تغییرات انتقالی. ما در حال حاضر شاهد مقدار زیادی از اشکال دریچه بر روی دریاچه و ماهی دوباره تنظیم خود را به جدید تابستان الگوهای.

بهترین تاکتیک برای رسیدن به آبهای عمیق تر. Downriggers, Dipsey غواصان و یا جراحی-خطوط در حال تبدیل شدن بیشتر و بیشتر لازم است. همچنین مهم است برای پیدا کردن مناطق شده اند که هدفمند (دریاچه سوپریور بسیاری از آنها). فلاشر-پرواز combos و قاشق در حال رفتن به یک جزء اصلی برای چند هفته آینده. نه به ذکر است گوشت تقلب را به نوبه خود برخی از ماهی ها به عنوان به خوبی.

حتی با کم کردن از تعداد برخی از ماهیگیران تفننی در حال پیدا کردن برخی بسیار بزرگ دریاچه ماهی قزل آلا در امتداد ساحل شمالی. ساحل جنوبی است که میزبانی بسیاری از انواع مختلف اردک ماهی و قایق در داخل و اطراف 20-40 فوت آب است. که نیش بسیار آمار-و-دست کم تعداد اما برخی از ماهی های بزرگ در حال گرفتار شدن به صورت سریع منتشر شده است. بهترین تاکتیک این است که سرعت چرخش چوب طعمه در نزدیکی چندین رودخانه از بالا نسبت به اشلند.

سنت لوئیس رودخانه نیش نیز آهسته با تغییر فصل. به دنبال ماهی می شود عمیق تر یا سردتر. مقدار زیادی از ماهی در حال حاضر گرفتار شدن به عنوان آنها به نظر می رسد و فعال ترین. این رودخانه دارای برخی از کانال اندازه گربه است. آهسته نورد خزنده شب است یک روش است که می تواند قایق خوب چند گونه روز.

Smallmouth فعال هستند تا رودخانه که در آن زمان جریان است. همچنین ما هنوز شاهد برخی از muskie ماهیگیران تفننی داشتن مخلوط موفقیت نزدیک پوشش گیاهی است. همانطور که ذکر شد قبل از, نیش پنجره (روز) در حال حاضر چیزی, بنابراین بهترین روش برای تمرکز تلاش ها در نور کم مدت زمانی که درجه حرارت در پایین خود را. بر خلاف Gitch و آبهای داخلی رودخانه از دست داده است بسیاری از قایق ترافیک. بنابراین اگر شما به دنبال برای دور ماندن از مردم این رودخانه است یک انتخاب خوب.

آبهای داخلی شلوغ هستند با مردم با بهره گیری از اوایل تابستان است. ماهیگیری خوب بوده و در برخی از دریاچه ها و بد در دیگران است. ما شده اند با پیدا کردن ماهی ما در 20 فوت آب در نزدیکی اواسط دریاچه کوهان.

زالو زیر یک لغزش bobber تبدیل برخی از خوب walleyes. همچنین گرفتن برخی بسیار خوب smallmouth باس chucking عنکبوتی که تار میتند و میل لنگ طعمه نزدیک سخت بستر سنگ/شن و ماسه/شن و ماسه, مناطق. Largemouth پایک و panfish شده اند رفتن خوب در داخل و اطراف عمیق تر پوشش گیاهی است.

یک نکته خوب برای جلوگیری از باس و پیک زمانی که panfishing است به استفاده از ذرت است. ترین چاشنی ماهیگیران تفننی گرفتار شده اند sunfish با استفاده از ذرت به جای اشکال دیگر از طعمه زنده است. در یک طرف توجه داشته باشید اگر شما هر گونه بستر در منطقه ما آب بیایید همه ما را انجام دهد و آن را انتخاب کنید. با همه مردم به مصرف آب در تابستان امسال وجود دارد هیچ کمبود وسایل آتش بازی باقی مانده از کیسه های پلاستیکی و قوطی و غیره. بیایید انجام بخشی خود را برای کمک به نگه داشتن همه چیز پاک است. ببینید شما در آب!

Jarrid هوستون جنوبی محدوده یک راهنمای ماهیگیری (houstonsguideservice.com) در مینه سوتا و ویسکانسین آبهای داخلی سنت لوئیس رودخانه و در زمستان در دریاچه سوپریور.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب