کرالا در lookout برای Whatmore جانشین

سابق سریلانکا رودخانه با بیش از 6000 بین المللی اجرا می شود, آفریقای جنوبی کلاس اول کریکت و یکی از هند بهتر شن

توسط NEWSMINERAL در 31 اردیبهشت 1399

سابق سریلانکا رودخانه با بیش از 6000 بین المللی اجرا می شود, آفریقای جنوبی کلاس اول کریکت و یکی از هند بهتر شناخته شده پنبه حلاجی شده مربیان در میان کسانی که در حال اجرا برای این پست از کرالا تیم مربی است.

اگر Asanka Gurusinghe یا هاینریش مالان می شود این کار بدین معنی است که کرالا باید یک مربی خارجی برای فصل چهارم در یک ردیف.

ناامید کننده کمپین

استرالیا Dav Whatmore که کمک کرد تا این تیم در رسیدن به — برای اولین بار در آن Ranji تاریخچه — یک چهارم نهایی و نیمه نهایی در دو سال اول نقل مکان کرد به Baroda پس از نظارت بر ناامید کننده کمپین فصل گذشته.

Gurusinghe شد یک عضو کلیدی از سری لنکایی طرف که Whatmore مربی به جام جهانی خیره کننده پیروزی در سال 1996 در حالی که مالان تا به حال موفق مربیگری روی لئامت دادن در نیوزیلند داخلی مدار.

اما هندو آموخته است که سابق کرالا seamer G. Jayakumar که نقش مهمی را به عنوان یک پنبه حلاجی شده مربی حرفه ای از تست درب بازکن M. Vijay است پیشتاز در این لحظه به خصوص اگر کرالا انجمن کریکت تصمیم می گیرد به صرف بیش از حد در یک خارجی می تواند کوتاه کلاس اول فصل با توجه به COVID-19.

در آخرین ماموریت Jayakumar گرفته بود آندرا یک تیم بدون بیش از حد بسیاری از ستاره های بزرگ به Ranji یک چهارم نهایی در اوایل این سال است.

یکی دیگر از خانه رشد گزینه برای کرالا است Biju جورج که فیلدینگ مربی از تیم زنان تا همین اواخر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن