Maharashtra: پلیس سایبری با چهره های کاربران' تنظیمات حریم خصوصی در حالی که مانع صدور آنلاین اعلامیه جمعی محتوای

نوشته شده توسط محمد Thaver | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: 5 ژوئن 2020 2:43:00 am یک افسر از پلیس سای

توسط NEWSMINERAL در 15 خرداد 1399
نوشته شده توسط محمد Thaver | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: 5 ژوئن 2020 2:43:00 am
maharashtra cyber police, maharashtra social media fake news, maharashtra social media abuse, maharashtra cyber police online notice, indian express news یک افسر از پلیس سایبری گفت: یکی از دلایل اصلی آنها تصمیم به ارسال آنلاین متوجه شد که چند تا از این حساب نشان نمی دهد یک مکان فیزیکی است. (بازنمودی عکس)

نزدیک به دو هفته پس از دولت سایبری پلیس شروع به ارسال آنلاین اعلامیه به کسانی گفته می شود قرار دادن توهین آمیز و جمعی از مطالب در رسانه های اجتماعی نتایج حاصل از این آزمایش مخلوط می شوند.

این اولین بار است که پلیس در حال suo motu توجه توهین آمیز و جمعی از محتوای آنلاین. قبل از این عمل به فایل FIR بر اساس شکایت علیه چنین محتوا. سال گذشته به عنوان مثال پلیس بمبئی ظ FIR در برابر برخی از Infinite کاربران پس از شیو سنا کارگر رامش Solanki با نزدیک شدن پلیس ادعا که تصویری از آنها نوشته شده بود در مورد یک مجازات در Jharkhand شد جمعی در طبیعت است.

در حالی که پلیس فرستاده اند 120 اعلامیه به عنوان از آوریل 21, 30 تحویل می تواند با توجه به کاربر تنظیمات حریم خصوصی باعث این پیام را به گزاف گویی. اما پلیس گفت: در 90 موارد که در آن یک اخطار بود تحویل 30 گرفته بود پایین محتوای توهین آمیز.

بازرس کل (سایبر) Yashasvi Yadav گفت: "در برخی موارد با توجه به تنظیمات حریم خصوصی کاربران, اطلاع تحویل داده نشد و منعکس. ما اما به دنبال یک راه جایگزین از ساخت کاربر آگاه باشید که ارسال این محتوا می تواند زمین آنها را در مشکل است."

Yadav گفته بود نیاز به ارسال این اعلامیه احساس می شد و پس از آنها یافت سنبله در جمعی و محتوای توهین آمیز در سیستم عامل رسانه های اجتماعی.

یک افسر از پلیس سایبری گفت: یکی از دلایل اصلی آنها تصمیم به ارسال آنلاین متوجه شد که چند تا از این حساب نشان نمی دهد یک مکان فیزیکی است. The Indian Express, دیده,, برخی از حساب های که دریافت این اعلامیه. اکثر آپلود کرده است generic عکس و تنها یکی از شش حساب کرده بود که آدرس یک کاربر در پتهنکت. در سه نفر از این شش مورد کاربر قرار داده شده بود تا جمعی از محتوا است.

"بسیاری از افرادی که قرار داده تا بحث محتوا را قرار داده است تا خود را از نام واقعی و یا عمدا ها اطلاعات نادرست. از این رو هیچ راهی وجود دارد به جسمی آهنگ آنها" این مقام گفت. شش حساب که دریافت کرد متوجه شد در Facebook ارسال از طریق مسنجر.

"در حالی که درست است که در برخی موارد به دلیل تنظیمات حریم خصوصی اطلاع تحویل داده نشد و در چند مورد از کسانی که موفق به دریافت اطلاع بلافاصله در زمان پایین محتوای توهین آمیز. از 90 موارد که در آن اعلامیه تحویل داده شد و 30 و آنها را فورا در زمان پایین پست. در برخی موارد کاربران نیز حذف حساب های خود را. اگر هر یک از 60 که نه حذف پست قرار می دهد تا دیگر شبیه یک شاه خواهد بود واصل" یک مقام رسمی گفت.

توجه داشته باشید که ارسال شده است به کاربران متحده "ما مشاهده کرده اند که برخی از کاربران با استفاده از سیستم عامل رسانه های اجتماعی برای ارسال توهین آمیز/سوء استفاده/توهین آمیز/پست های مخرب. ماهاراشترا Cyber Police Department... است صدور اخطار در بخش 149 از CrPC به تمام کاربران ارسال پیام های توهین آمیز خودداری از انجام این کار آن را به عنوان یک جرم تحت فن آوری اطلاعات عمل می کنند."

اطلاع بیشتر آمده است: "هر کاربر در بر داشت نقض مقررات گفت: قوانین باید به صورت دقیق کیفری عمل است. ما خواهد بود با صدور اعلامیه های جداگانه به صورت جداگانه برای کاربران ارسال پیام های توهین آمیز در صندوق خود را."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن