St. Scholastica ترک UMAC به جای سنت توماس در MIAC

St. Scholastica خواهد جای دانشگاه سنت توماس به عنوان MIAC را 13th عضو در کنار آوگسبورگ دانشگاه بتل دانشگاه Car

توسط NEWSMINERAL در 7 خرداد 1399

St. Scholastica خواهد جای دانشگاه سنت توماس به عنوان MIAC را 13th عضو در کنار آوگسبورگ دانشگاه بتل دانشگاه Carleton, کالج Concordia College-مورهد, Gustavus Adolphus, کالج, ال روزاریو دانشگاه Macalester College, کالج سنت بندیکت سنت کاترین دانشگاه سنت جان دانشگاه سنت مری دانشگاه و کالج سنت اولاف. سنت بندیکت و کاترین دانشگاه های زنان تنها اعضای و سنت جانز است که مردان تنها.

"نزدیک شد MIAC رهبری اخیرا در مورد امکان عضویت" St. Scholastica جمهور باربارا مک دونالد گفت: در آزادی مطبوعات. "ما گسترده داخلی ارزیابی در چه حرکت به معنی نه تنها برای ما در بخش دو و میدانی و دانشجو-ورزشکاران اما دانشگاه به عنوان یک کل. این است که بسیار مناسب با ما سازمانی, هویت, و با آرمان های Saints مربیان دانشجو-ورزشکاران و طرفداران. ما مشتاقانه منتظر به پیوستن به ما, مینه سوتا, کالج خصوصی همسالان در MIAC."

بیست از مقدسین 22 برنامه هایی را در بازی MIAC از جمله مردان و زنان هاکی تیم که در حال حاضر در شمال دانشگاهی هاکی انجمن (NCHA). مردان و زنان اسکی نوردیک ادامه خواهد داد تا اعضای مرکزی دانشگاهی انجمن اسکی.

پرستاران شده اند اعضای UMAC از سال 1995 و به عنوان دومین-طولانی ترین ایستاده عضو آنها بوده است و غالب تیم برنده 16 کنفرانس همه جوایز ورزشی از جمله 11 متوالی. پرستاران باید برنده 210 UMAC فصل به طور منظم مسابقات و 106 UMAC postseason عناوین.

برای فوتبال Macalester College نیز پیوستن به MIAC به ایجاد 10 تیم در دو بخش لیگ. پرستاران را در یک بخش با Carleton Gustavus Adolphus سنت جان و سنت اولاف. دیگر بخش خواهد بود آوگسبورگ, Bethel, کنکوردیا-مورهد, ال روزاریو و Macalester.

"ما پیگیری های ورزشی, برتری است که در راستای ارزش های اصلی از MIAC," St. Scholastica مدیر ورزشی فرانکو باری گفت: در آزادی مطبوعات. "ما باید یک تعهد قوی برای افزایش زمینه های مختلف برای موفقیت رقابتی که در حال آماده شدن برای انتقال. علاوه بر این, ما بسیار با تجربه و کارکنان اختصاص داده شده که به شدت سرمایه گذاری در برنامه های ما و در حالی که این حرکت ما را با یک نوع مختلف از چالش من با اعتماد به نفس در توانایی ما برای به مناسبت افزایش یابد."

این UMAC ادامه خواهد با هشت اعضای کامل — از جمله ویسکانسین-برتر — در آغاز 2021-22 سال تحصیلی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب