از Ganguly به Dhoni و Kohli, وقار یونس میاد همه آنها را

وقار یونس می یابد توزیع بیش از باتون در کریکت هند — از Sourav Ganguly به ماهندرا سینگ Dhoni به Virat Kohli — ا

توسط NEWSMINERAL در 16 تیر 1399

وقار یونس می یابد توزیع بیش از باتون در کریکت هند — از Sourav Ganguly به ماهندرا سینگ Dhoni به Virat Kohli — ادامه یک میراث بزرگ است.

در کلمات از سابق پاکستان کاپیتان و بادپا, "Ganguly بود که شروع این سفر از بهبود برای کریکت هند و Dhoni گرفت که پیش رو است. Dhoni برنده دو جام جهانی. من فکر می کنم او انجام داده است و زیبا."

فیلدینگ آنلاین سوالات در GloFans پلت فرم یونس ستوده سابق هند wicketkeeper-کاپیتان و گفت: "چه کریکت Dhoni است! راه او رهبری تیم را دشوار است به آن را بیان در کلمات. او بسیار خوب است و رهبر بزرگ است که درک همه چیز است."

در مورد خواسته Kohli, یونس اشاره کرد Kohli تکامل یافته در تمام فرمت های از جمله T20. یک dayers کت و شلوار او بسیاری است و او درخشان در آزمون. او مجموعه ای یک بار برای تناسب اندام در سراسر جهان برای بازیکنان من فکر می کنم به همین دلیل نیز دوست دارید همه چیز در مورد Kohli. او مناسب است او همیشه خود را در چهره او می خواهد ثابت کند که او بهترین او یک جنگنده است بنابراین همین دلیل است که همه ما او را دوست دارم."

وقتی پرسیده شد که در مورد گذشته تیم هند و پاکستان فقیر سر-به-سر رکورد در جام جهانی, یونس گفت: "هند بسیار خوبی بود کنار و من فکر می کنم در آن روز خاص آنها فقط با یک قاب مثبت از ذهن است. آنها بهتر بازی کریکت و بازی هوشمندانه."

"پاکستان نمی بازی هوشمندانه. ما تا به حال بازی در دست ما است. اگر شما نگاه در جام جهانی در سال 2011 و پس از دوره بازگشت در سال 96 نیز ما تا به حال بازی در دست ما است اما ما تنها به پرتاب آنها را دور. آن سخت است به دقت اشاره کردن که چرا ما انجام این کار است. شاید این فشار از جام جهانی در حال حاضر به دلیل آن اتفاق می افتد در بسیاری از مواقع آن است که فشار روحی و روانی بر ما است که ما فقط نمی تواند واقعا پیروزی در برابر آنها اما آره, آن را بسیار دشوار است به دقت اشاره کردن به یک چیز" او به این نتیجه رسیدند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن