پیروزی در برابر Xuerui نقطه عطف: Sindhu

قهرمان جهان P. V. Sindhu نامیده برنده شدن بیش از پس قهرمان المپیک Li Xuerui در سال 2012 در چهارم و از چین و کا

توسط NEWSMINERAL در 6 مرداد 1399

قهرمان جهان P. V. Sindhu نامیده برنده شدن بیش از پس قهرمان المپیک Li Xuerui در سال 2012 در چهارم و از چین و کارشناسی ارشد به عنوان نقطه عطف زندگی حرفه ای او.

"که برنده شدن افزایش اعتماد به نفس من توسط مایلز و مرا کار حتی سخت تر," او گفت: در طول یک وبینار در Sportlight' با بازیکن تنیس روی میز Mudit Dani در روز یکشنبه. بازیهای المپیک ریو مدال نقره گفت: عزم و اراده قوی تر پس از آن پیروزی بزرگ با وجود چند سخت و زیان در طول انتقال به ارشد مدار.

قهرمان shuttler همچنین نشان داد که او یک فن بزرگ از المپیک 2004 مدال طلای Taufik Hidayat چوگان از پشت سر و دو بار قهرمان المپیک Lin Dan سبک از بازی.

هدیه تعجب

"من از روی علاقه به یاد داشته باشید یک هدیه تعجب من از یکی از طرفداران سرسخت در ورود من از بازیهای المپیک ریو بود که خود را یک ماه حقوق و دستمزد," او گفت:.

"بنابراین دست زدن بود که من به یاد داشته باشید و حتی آن را امروز. نوشتم نامه او و فرستاده او مقداری پول بیش از حد" گفت: جهان شماره 7 Sindhu.

Sindhu در حال حاضر آموزش در خانه و گفت: او در چیدن مهارت های جدید مانند نقاشی.

"من همچنین پخت و پز و پخت و آن است که واقعا جالب است زیرا آن را تنها بدمینتون زودتر و [در حال حاضر] من یادگیری متفاوت اما خلاق مسائل است."

25 سال shuttler نیز صحبت کرد و از اهمیت حمایت برای افزایش ستاره ها به اکسل. "حمایت از اکوسیستم مانند Khelo هند است که به عنوان اساسی به عنوان حمایت از پدر و مادر" او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن