جوکوویچ زیر آتش پس از شکست مفتضحانه

جهان شماره 1 نواک جوکوویچ بود که به طور گسترده ای مورد انتقاد قرار برای میزبانی هیئت تنیس نمایشگاه که در آن او

توسط NEWSMINERAL در 5 تیر 1399

جهان شماره 1 نواک جوکوویچ بود که به طور گسترده ای مورد انتقاد قرار برای میزبانی هیئت تنیس نمایشگاه که در آن او یکی از چهار بازیکن تست مثبت برای coronavirus گذشت که فرستاده shudders از طریق یک ورزش تلاش به عقب بر گردیم روی پای خود را.

صربی ستاره گفت که او "عمیقا متاسف" در یک بی چون و چرای عذرخواهی برای شرکت-لغو آدریا تور. در آخرین عکس العمل کاران بازیکن NBA نیکولا Jokic دارای گزارش تست مثبت است. او تصویر با جوکوویچ در نمایشگاه بسکتبال رویداد در بلگراد به تازگی.

داغدار

در میان داغدار انتقاد از جوکوویچ وجود دارد سوال در مورد اینکه آیا او و یا تنیس باید اجازه بازگشت. بسیاری نیز ابراز نگرانی بیش از تلاش برای راه اندازی مجدد مسابقات حرفه ای در ماه اوت از جمله باز ما از اوت 31.

چند ماه گذشته بوده است روابط عمومی فاجعه برای جوکوویچ. او را شکست مستند به قوانین قطار در اسپانیا, ابرو مطرح شده ممکن است بیش از واکسیناسیون اجباری برای بازیکنان در آینده و توصیف محدودیت بازیکنان entourages در ما باز به عنوان "شدید". بعضی از آنها در حال حاضر مورد سوال ریاست جمهوری خود را از ATP بازیکن شورای.

ATP رئیس Andrea Gaudenzi گفت: آدریا تور شکست شد تا درس عبرت برای دیگر مسابقات. "هنگامی که شما بچه های خود را زمانی که آنها سعی کنید به یاد بگیرند که سوار دوچرخه به پوشیدن کلاه ایمنی آن را 'نه'," Gaudenzi گفت. "و آنها سوار دوچرخه سقوط کنند و سپس آنها پوشیدن کلاه."

پدر سرزنش دیمیترو

در ضمن جوکوویچ پدر Srdjan جوکوویچ در دفاع از خود به جای سرزنش گریگور دیمیترو اولین بازیکن برای تست مثبت برای گسترش coronavirus.

"چرا این اتفاق می افتد ؟ زیرا که احتمالا بیمار می داند که از کجا," او گفت: RTL کرواسی تلویزیون.

"او تحمیل خسارت به هر دو کرواسی و به ما به عنوان یک خانواده در صربستان."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن