Rajnath Singh, در دیدار وزیر امور خارجه, نظامی, برنج, به بحث در مورد تلفات در لاک

نوشته شده توسط Krishn Kaushik | دهلی نو | به روز شده: 16 ژوئن 2020 2:49:40 pm ارتش وسایل نقلیه متوق

توسط NEWSMINERAL در 27 خرداد 1399
نوشته شده توسط Krishn Kaushik | دهلی نو | به روز شده: 16 ژوئن 2020 2:49:40 pm
India-China border news, India China border, Galwan valley, China attack ارتش وسایل نقلیه متوقف در یک کمپ در له. متارکه از هر دو طرف آغاز شده بود در Galwan Valley منطقه (فایل)

وزیر دفاع Rajnath Singh شنبه ملاقات با خارجی وزیر امور S Jaishankar, رئیس دفاعی ستاد کل Bipin Rawat و سران ارتش و نیروی دریایی و نیروی هوایی برای بحث در مورد تحولات جدید و مداوم وضعیت پس از یک ارتش هند افسر و دو سرباز کشته شدند در خشونت آمیز چهره در Galwan دره دوشنبه. جلسه به طول انجامید حدود 90 دقیقه است.

تایید این حادثه ارتش هند در بیانیه ای گفت: روز سه شنبه: "در طول ده-تشدید جریان فرایند در Galwan دره خشونت آمیز چهره روز گذشته صورت گرفت شب با تلفات در هر دو طرف. از دست دادن زندگی در هند جانبی شامل یک افسر و دو سرباز. مقامات ارشد نظامی دو طرف در حال حاضر جلسه در محل برای خنثی کردن این وضعیت است."

هند و چین مرز اخبار به روز رسانی های زنده

منابع اضافه شده است که پس از حادثه طرف چینی تا به حال "خواستار ملاقات امروز" به بحث در مورد وضعیت. جلسه آغاز شده بود حدود 7:30 صبح به طول انجامید و تا حدود ظهر.

متارکه از هر دو طرف آغاز شده بود در Galwan Valley منطقه که در آن حادثه صورت گرفته است. جزئیات بیشتری هنوز در انتظار.

فرمانده ارتش ژنرال MM Naravane بود گفت: مشارکت بین نیروهای نظامی از هر دو طرف آغاز شده بود از شمال در Galwan دره و دو طرف صحبت شد برای رهاسازی در بیشتر نقاط همراه با گشت زنی در نقاط 14 و 15 و 17A. اما چین حاضر به قبول هند مشاجره در Pangong Tso.

Pangong Tso تبدیل به یک نقطه عمده ای از مشاجره بین دو کشور پس از چین نیروهای خود را تاسیس قابل توجه حضور 8 کیلومتری غرب که در آن هند ادعا می کند که خط کنترل واقعی می گذرد.

نه تنها چین مسدود شده و دسترسی به نیروهای بین انگشت 4 در شمال بانک Pangong Tso حتی اگر هند نیروهای نظامی استفاده می شود به گشت تا انگشت 8 آن نیز دستگیر و نزدیک به 60 کیلومتر مربع از زمین است که در سمتی از لاک.

تصاویر ماهواره ای از مه 27 نشان می دهد که سربازان چینی ساخته شده اند چادر بین انگشت 4 و 8 تغییر وضع موجود.

حتی به عنوان نظامی و مذاکرات دیپلماتیک بین دو کشور شده است که در بن بست است که آغاز شده در مارس 5, دوشنبه شب حادثه به احتمال زیاد به وضعیت پیچیده تر است. هر دو کشور بارها و بارها ذکر شده در طول دوره بن بست که وضعیت تحت کنترل است و هر دو در مذاکرات برای حل مسالمت آمیز.

از جمله مرگ و میر در طول لاک رخ داده پس از 45 سال است. در سال 1975 چینی سربازان کمین کرده بود و یک گشت حزب در لاک در آروناچال پرادش.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن