سرمقاله: چه مناطق روستایی باید از قانونگذاران مینه سوتا

حوادث اخیر اجازه داده اند ایران با رهبران چنین به عنوان رهبر اکثریت سنا پل Gazelka و خانه رهبر اقلیت Kurt Daud

توسط NEWSMINERAL در 12 تیر 1399

حوادث اخیر اجازه داده اند ایران با رهبران چنین به عنوان رهبر اکثریت سنا پل Gazelka و خانه رهبر اقلیت Kurt Daudt به پرش بر دموکرات ها و رژیم صهیونیستی است. تیم Walz و پیچ و تاب روایت اخیر نژادی ناآرامی های سیاسی خود را استفاده. که بیش از حد می رود و درست به نظر نمی رسد.

مینه سوتا روستایی نیاز ندارد بیشتر تفرقه میان رهبران دولت و هر كس رانندگی معمولا نادرست یا گمراه کننده روایت است که نقش خوبی در انتخاب نشده و unhinged "ضد رسانه های اجتماعی است."

مینه سوتا روستایی می تواند به عنوان یک مجموعه زیبا از مزرعه جنگل و دشت و مناظر با خال خال های کوچک و متوسط شهرهای کوچک که در آن مردم همکاری برای بهتر البته ساکت تر زندگی است.

دولت در روستایی در ایالت مینه سوتا است بگمارند و از همه مهم تر بسیار موثر است.

در اینجا آنچه در روستایی در ایالت مینه سوتا نیاز:

آن نیاز به آب تمیز و یارانه فاضلاب.

به آن نیاز دارد دولت خوب می شود که دولت و یارانه های دولت فدرال برای ارائه یک زندگی فراهم می کند که یک پایه محکم از خدمات اما تعداد کمی از تجملات است.

این نیاز به خوبی در جاده ها است که می تواند حمایت بیشتر و ترافیک سنگین کامیون که در خدمت فقرات مزرعه کشور از دانه آسانسور به اتانول گیاهان.

آن نیاز به سرمایه گذاری در آموزش عالی از جمله بودجه برای رفع فرو ریختن ساختمان به پشتیبانی از 30 و یا پس ایالتی مینه سوتا دانشگاه واقع در outstate مینه سوتا است.

مینه سوتا روستایی نیاز به حمایت برای خانه های سالمندان و سالمندان مسکن به عنوان جمعیت در روستایی در ایالت مینه سوتا پیری است.

روستایی در ایالت مینه سوتا سزاوار حمایت از دولت به دلیل آن را ارائه می دهد و ساکنان دیگر جایی برای زندگی نیست که شامل شهرهای شلوغ با مردم زندگی در بالای هر یک از دیگر و در نتیجه اختلالات اجتماعی است که آمد با آن. ما دیده ایم که چگونه با ارزش فضاهای باز را می توان در COVID-19 عصر.

بنابراین ما می خواهیم قانون گذاران به خصوص کسانی که خواهان ادعا می کنند که outstate به عنوان حوزه خود را به فراتر از آنها چه بوده است مایل به خرج کردن در گذشته سرمایه گذاری در روستایی در ایالت مینه سوتا.

که به معنای حمایت از یک بزرگتر پیوند لایحه از $1.35 میلیارد سازش لایحه زمانی که دموکرات ها می خواستم 2 میلیارد دلار یا بیشتر.

به این معنی آزاد فدرال انتخابات پول و نگه داشتن آن را در یک کمیته که رئیس باعث می شود ایدئولوژیک استدلال در مورد وجود ندارد تقلب انتخابات.

به این معنی به طور کامل بودجه ایالتی مینه سوتا سیستم درخواست برای فرو ریختن ساختمان ها و به روز رسانی فن آوری برای حمایت از یک سیستم که در آن کارفرمایان برداشت گنجینه ای از با استعداد کارگران است.

این به معنای حمایت از پلیس اصلاحات به منظور کاهش نیروی مرگبار, برخورد, 60 درصد است که در outstate مینه سوتا در طول پنج سال گذشته است.

ما اغلب با اشاره به رهبران دولت ایران که با پیشنهاد راه حل های مصالحه در تفنگ ایمنی و مسائل مهم دیگر بنابراین ما از ایران با نگاه به آنها را اگر آنها باید tout یک پیروزی سیاسی بالاتر از سیاست سازش.

مینه سوتا روستایی نیاز ندارد بیشتر تفرقه و لازم نیست صحبت کردن در نقاط ابداع به درایو یک روستایی/شهری انتخابات روایت است. مینه سوتا روستایی نیاز به سرمایه گذاری های حل مسأله و نتایج و سازش است که آنها را تولید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب