Harsh Vardhan را به اتهام به عنوان کسی که اجرایی رئیس هیئت مدیره امروز

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 22 مه سال 2020 10:07:08 am 34-عضو هیئت اجرایی یک

توسط NEWSMINERAL در 2 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 22 مه سال 2020 10:07:08 am
Harsh Vardhan, Dr Harsha Vardhan, WHO Executive Board Chairman, WHO Executive Board, WHO Executive Board Harsh Vardhan, India news, Indian Express 34-عضو هیئت اجرایی یکی از این دو که اصلی بدن تصمیم گیری است. (عکس)

اتحادیه وزیر بهداشت Dr Harsh Vardhan را به عنوان رئیس سازمان بهداشت جهانی (WHO) هیئت اجرایی امروز است. او خواهد بود موفقیت Dr Hiroki Nakatani, مشاور امور بین الملل به ژاپن وزیر بهداشت.

در حالی که به پیشنهاد تعیین Vardhan به هیئت اجرایی به امضا رسید 194-عضو مجمع بهداشت جهانی در روز سه شنبه که در جنوب شرق آسیا بلوک در سال گذشته بود به اتفاق آرا تصمیم به انتخاب هند نامزد برای سه سال و مدت شروع در ماه مه.

34-عضو هیئت اجرایی یکی از این دو که اصلی بدن تصمیم گیری است. هر عضو واجد شرایط در زمینه بهداشت و درمان است که منصوب به بدن برای یک دوره سه سال است. رئیس هیئت مدیره پست برگزار شد با چرخش برای یک سال توسط هر یک از که شش گروه های منطقه ای: منطقه آفریقای منطقه از آمریکا و جنوب شرق آسیا و منطقه اروپایی منطقه مديترانه شرقی و غربی اقیانوس آرام.

به عنوان رئیس هیئت مدیره Dr Harsh Vardhan را به کار نسبت به اجرای این تصمیمات و سیاست های سازمان بهداشت جهانی به آن را توصیه و تسهیل کار خود را. هیئت مدیره و مجمع با هم کار کنند برای پرداختن به نگرانی های کشورهای عضو و ایجاد یک فروم برای بحث است.

هند سهم به این که قدمت آن به تاریخ 12 ژانویه سال 1948 زمانی که آن را تبدیل به یک حزب به این که قانون اساسی. اولین مدیر منطقه ای جنوب شرق آسیا شد یک هندی, شرت, چاندرا مانی که خدمت بین 1948-1968. Dr Soumya Swaminathan بوده است در خدمت به عنوان کسی که دانشمند ارشد پس از 2019.

به عنوان رئیس هیئت اجرایی, Dr Harsh Vardhan کمک خواهد کرد shortlisting بعدی مدیر کل که یک بار در زمان رئیس Tedros Adhanom مدت در سال 2021 به پایان می رسد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب