J&K: ماشین که از آن بمب بازیافت شد در پولوما متعلق به Hizbul مبارز

توسط: اکسپرس سرویس خبری | سرینگر | به روز رسانی: 29 مه سال 2020 10:17:01 am ماشین مورد استفاده برای

توسط NEWSMINERAL در 9 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | سرینگر | به روز رسانی: 29 مه سال 2020 10:17:01 am
J&K IED recovered, Hizbul militant behind car explosives, Pulwama liker attack averted, Jammu and kashmir police, Indian express ماشین مورد استفاده برای حمل مواد منفجره در پولوما. (منبع: ANI)

این Santro ماشین که از آن "40-45 kgs" از مواد منفجره (بمب) بازیافت شد در روز پنج شنبه در جامو و کشمیر را پولوما منطقه متعلق به یک Hizbul Mujahedeen نظامی از جنوب کشمیر را Shopian منطقه تحقیقات را در بر داشت.

مقامات پلیس گفت: هند اکسپرس در روز جمعه که تحقیقات نشان داده است که ماشین بازیافت در روز پنج شنبه متعلق به یک فعال مبارز از Shopian منطقه. "تا کنون ما آمد به می دانم که گفت: خودرو متعلق به HM مبارز از Shopian. ما در حال بررسی این موضوع بیشتر" افسر گفت.

روز پنج شنبه در جامو و کشمیر پلیس گفت که نیروهای امنیتی کشف و خنثی کردن یک بمب گذاری خودرو "شبیه به 2019 پولوما حمله" با متوقف کردن یک خودرو مجهز به 40 تا 45 کیلوگرم از مواد منفجره در منطقه است.

IGP کشمیر ویجی کومار گفته بود این مذاکرات روز پنج شنبه که به موقع اطلاعات تولید شده توسط پلیس و اقدام مشترک برطرف عمده فاجعه است. "این یک موفقیت بزرگ برای پلیس و نیروهای امنیتی امروز. ما خنثی شد حمله ای که شبیه به 2019 پولوما حمله. به موقع اطلاعات تولید شده توسط پلیس و اقدام مشترک برطرف عمده فاجعه است. من تبریک می گویم نیروهای خود را برای موفقیت است."

چهارشنبه شب پس از ایست های بازرسی قرار داده شد در مکان های مختلف توسط نیروهای مشترک در پولوما یک Santro خودرو متوقف نمی در Rajpora منطقه در اواخر شب. زمانی که نیروهای امنیتی آتش گشودند و پس از آن متوقف نمی, خودرو ره بود در یک روستا در نزدیکی و راننده موفق به فرار.

پس از بهبود از ماشین بمب اختیار تیم ملی نابود مواد منفجره نصب شده در خودرو. این خودرو به شماره پلاک جعلی و نیروهای در بر داشت مقدار زیادی از بمب نصب شده در یک درام در داخل خودرو.

مقامات پلیس مظنون است که عادل است که یک Hizbul Muzahiddin مبارز و نیز با JEM و پاکستان فرمانده Fouji بهایی نیز درگیر روز گذشته در مورد.

در یک کنفرانس مطبوعاتی IGP کشمیر ویجی کومار گفته بود: "آنها را هدف قرار دادند نیروهای امنیتی و یا وسایل نقلیه پلیس...ما تماس کارشناسان از خارج. تحقیقات ابتدایی نشان می دهد که نیترات و نمک و نیتروگلیسیرین استفاده شد. در صبح ما گفت: وزن (از بمبهای دست ساز) می تواند 25 kg اما پس از این آوار رفت تا در هوا به 50 متر (پس از انفجار کنترل شده) به نظر می رسد 40-45 کیلوگرم مواد منفجره وجود دارد."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن