شوکه به دانستن حذف از موضوعات مهم مانند سکولاریسم از برنامه درسی: Mamata بانرجی

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | منتشر شده در تاریخ: جولای 9, 2020 6:05:53 am Mamata بانرجی (فایل)

توسط NEWSMINERAL در 19 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | منتشر شده در تاریخ: جولای 9, 2020 6:05:53 am
mamata banerjee, mamata banerjee shock over cbse syllabus cut, cbse syallabus cut, indian express news Mamata بانرجی (فایل)

وزیر Mamata بانرجی شنبه به شدت اعتراض به CBSE تصمیم به رها کردن موضوعات مهم مانند شهروندی فدرالیسم و سکولاریسم از کلاس 11 درسی و به دادگاه تجدید نظر به توسعه منابع انسانی (HRD) وزارت نه برای محدود کردن درس های مهم در هر هزینه.

با استفاده از توییتر خود رسیدگی بانرجی گفت: "شوکه می دانیم که دولت مرکزی کاهش یافته است موضوعاتی مانند شهروندی فدرالیسم سکولاریسم و پارتیشن به نام کاهش CBSE البته در طول Covid بحران است."

"ما به شدت به این و درخواست تجدید نظر HRD وزارت برای اطمینان از این درس حیاتی نیست محدود به هر قیمتی" اضافه شده وزیر.

به عنوان بخشی از rationalising آن درسی در نظر Covid-19 وضعیت هیئت مرکزی آموزش متوسطه (CBSE) در سه شنبه "به طور کامل حذف شده" فصل در فدرالیسم شهروندی ناسیونالیسم و سکولاریسم از علوم سیاسی برنامه درسی کلاس 11 برای سال تحصیلی 2020-21.

جدای از این زیر بخش از جمله 'چرا ما نیاز به دولت های محلی?' و 'رشد دولت های محلی در هند" نیز حذف شده از برنامه درسی.

این حذف ساخته شد در جهت HRD وزارت که خواسته CBSE به کاهش برنامه درسی برای کلاس های 9 تا 12 و 30 درصد به صورت علمی از دست دادن ناشی از این بیماری همه گیر و متعاقب آن بسته شدن مدارس.

در ضمن بانرجی شدت انتقاد کرد و در مخالفت به صورت درست به اتهام فساد مالی در Amphan عملیات امداد علیه TMC و ادعا کرد که هیچ مهاجر کارگر اتحاد چپ, West Bengal به عنوان دولت مراقبت برای مردم است. "به من نشان می دهد هر دولتی که به 100% رایگان جیره برای یک سال," او گفت:.

CM در زمان حفاری در BJP و گفت که آن را نمی به جلو برای کمک به زمانی که خود در جنوب کلکته رئیس جمهور و مادر خود را آزمایش مثبت برای coronavirus به تازگی.

"بی جی پی در دفتر نیست حتی جلو آمد که او به دنبال کمک. من در زمان ابتکار عمل کردم و آنها را به بیمارستان" او گفت:.

طراحی یک مقایسه ای بین نخست وزیر Ayushman بهارات طرح و دولت را Swasthya Sathi طرح بانرجی گفت: "در Ayushman بهارات آنها (مرکز) تنها ارائه 40 درصد کمک و اعتبار کامل در حالی که Swasthya Sathi می دهد 100 درصد کمک به مردم," او گفت:.

در مواجهه با اعتراضات بی نظمی در Amphan امداد کار وزیر ادعا کرد که مغبون چپ مقابل دولت میراث فساد است که مقصر وضعیت و اظهار داشت که چنین malpractices بررسی شده تا حد زیادی تحت قانون.

"در شاخص تورم مصرف کننده(M) رژیم 100 درصد از وجوه به سرقت رفته بودند در panchayat سطح. ما موفق به کاهش آن 90 درصد است. آن را برخی از زمان بیشتر است. اما به یاد داشته باشید من دریغ نمی کند من partymen یا" او گفت:.

او گفت: احزاب مخالف بنگال در حال تلاش برای politicise کوچک "حوادث" در مورد سوء استفاده از بودجه. "وجود دارد 341 بلوک در دولت چند شهرداری ها و شهرهای. چند کوچک حوادث گزارش شده از سه مکان" او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن