وحشی رسمی را postseason به عنوان NHL اعلام بازگشت به بازی طرح

که تمایز گذاشته شد بعد از ظهر سه شنبه به عنوان کمیسر گری Bettman اعلام کرد در لیگ دست و پا گیر بازگشت به بازی

توسط NEWSMINERAL در 7 خرداد 1399

که تمایز گذاشته شد بعد از ظهر سه شنبه به عنوان کمیسر گری Bettman اعلام کرد در لیگ دست و پا گیر بازگشت به بازی برنامه ریزی با تاکید بر این 2019-20 فصل به طور منظم رسما به یک نزدیک است.

که بدان معنی است که اگر NHL بازده در برخی از نقطه در تابستان امسال — که هنوز هم بسیار در هوا در این نقطه به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس همچنان به گسترش در لیگ برتر خواهد پرش به سمت راست به یک 24-تیم قالب برای postseason های بالای 12 تیم در هر کنفرانس و رتبه بندی توسط درصد است.

"همانطور که ما به دنبال برخی از بازگشت به حالت عادی این است که یک روز مهم به خصوص برای طرفداران NHL," Bettman گفت. "ما شده اند امیدوار و خوش بین است که با توسعه همه گزینه ها و جایگزین است که ما می توانیم به این نقطه است."

با توجه به Bettman های پلی آف انجام خواهد شد در دو hub شهرستانها که اعلام خواهد شد در تاریخ بعد و شهرهای دوقلو است که در این لیست کوتاه از 10 رقیب. هر تیم NHL مجاز خواهد بود به سفر حداکثر 50 پرسنل مربوطه خود را به مرکز شهر.

نیز وجود خواهد داشت "تست جامع" در محل در هر مرکز شهرستان و معاون کمیسر لایحه دالی گفت: کارشناسان پزشکی گفته اند این لیگ که یک مثبت coronavirus آزمون خواهد نه لزوما تعطیل برگشتی.

لجستیکی بالای چهار دانه در هر کنفرانس به طور خودکار ایجاد پلی آف هشت تیم بازی خواهد کرد بهترین-از-پنج سری در چه NHL خواستار دور مقدماتی. مشخصات فنی تیم های رقیب در بازی در سری نیست در پلی آف.

با اعلام این خبر خوبی است برای وحشی چون قبل از 2019-20 فصل به طور منظم به حالت تعلیق در آمد به طور نامحدود در مارس 12 به دلیل این بیماری همه گیر کوروناویروس آنها یک نقطه خارج از یک فینال حذفی نقطه در کنفرانس غرب.

به جای این وحشی ها در حال حاضر در حال آماده شدن برای بهترین-از-پنج سری با ونکوور کناکز آنها رفت 2-1-0 برابر طول فصل به طور منظم. کدام تیم برنده بهترین-از-پنج سری خواهد شد پیشبرد به دور اول پلی آف را در یکی از چهار دانه در کنفرانس غرب.

که matchup خاص برانگیخته مدیر کل لایحه Guerin به عنوان او در ادامه سال اول خود را در راس.

"من می دانم که وجود دارد برخی از تاریخ وجود دارد و در روز وجود دارد و برخی از بزرگ سری حذفی بین دو تیم" گارین گفت. "آنها یک تیم خوب هستند. آنها جوان هستند و استعداد و سریع و هیجان انگیز به تماشای. من برای آن هیجان زده و من خیلی خوشحالم که ما در مخلوط است."

که گفت:, هنوز هم وجود دارد بسیاری از چیزهایی که نیاز به اتفاق می افتد قبل از NHL را برای خوب است.

همانطور که از شنبه, NHL است که هنوز در مرحله 1 از بازگشت به بازی طرح که شامل بازیکنان ورود خود به قرنطینه.

به طور طبیعی گام بعدی این است که فاز 2 که اجازه می دهد تا بازیکن را به بازگشت به محلی عمل امکانات به صورت داوطلبانه تمرینات. در یک 22-یادداشت روز دوشنبه منتشر NHL مشخص شده که این چه نگاه می خواهم هدف اوایل ماه ژوئن به عنوان تاریخ شروع و روشن است که این داوطلبانه تمرینات خواهد بود ممنوع از بیش از شش بازیکن در یک زمان.

با توجه به Bettman فاز 3 خواهد بود که افتتاح رسمی اردوگاه های آموزشی که اتفاق نمی افتد تا زمانی که پس از ژوئیه 1 در مطلق اولین و فاز 4 خواهد بود از سر گیری بازی های واقعی.

"ما همچنان با تمرکز بر امنیت از ما بازیکنان و مربیان و کارکنان پشتیبانی و عرصه پرسنل" Bettman گفت. "ما نمی خواهد تنظیم تاریخ سایت را انتخاب کنید و یا شروع به بازی تا زمانی که ما می دانیم آن را مناسب و محتاطانه و ما ware مصوب به انجام این کار است."

بدون شک گیج کننده ترین بخش از بازگشت به بازی طرح NHL پیش نویس قرعه کشی که انجام خواهد شد در ژوئن 26. آن را شامل می شود که تیم را ندارد postseason به عنوان به خوبی به عنوان تیم که از دست دادن در دور مقدماتی.

"ما اعتقاد داریم که ما را در انجام یک طرح کلی است که شامل تمام تیم های که به عنوان یک موضوع عملی که ممکن است تا به حال شانس راهیابی به مرحله پلی آف زمانی که فصل بود متوقف شد" Bettman گفت. "این طرح را تولید کند شایسته قهرمان جام استنلی که باید اجرا postseason دستکش بلند منحصر به فرد است که به NHL."

شاید این اتصالات که بی سابقه بار خوانده اند برای اقدامات بی سابقه است.

"من فکر می کنم همه ما درک می کنیم چگونه منحصر به فرد در این سال است و چگونه دیوانه شده است," گارین گفت. "ما فقط نوع باید به رول با آن را کمی. من هیجان زده در مورد آن. آن می تواند متفاوت, جدید, و مینه سوتا وحشی درگیر در آن است. واقعا وجود دارد نه بسیار ناراحت و یا منفی در مورد."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن