پزشکان یوگا کمتر شانس گرفتن COVID-19: اتحادیه وزیر

توسط: PTI | پنجی | منتشر شده در تاریخ: 21 ژوئن 2020 4:48:33 pm Ayush وزیر Shripad Yesso Naik پزشکان

توسط NEWSMINERAL در 1 تیر 1399
توسط: PTI | پنجی | منتشر شده در تاریخ: 21 ژوئن 2020 4:48:33 pm
Yoga practitioners have less chances of getting COVID-19: Union Minister Ayush وزیر Shripad Yesso Naik

پزشکان یوگا کمتر احتمال آلوده شدن توسط coronavirus اتحادیه AYUSH وزیر Shripad Naik گفت: در روز یکشنبه.

صحبت کردن به PTI به مناسبت روز بین المللی یوگا Naik همچنین گفت: انتشار یوگا در سراسر کشور و جهان در طول نارندرا-led رژیم کمک کرده است تا در مبارزه با COVID-19.

"من مطمئن هستم که انتشار یوگا در سراسر کشور و جهان در طول مودی-led دولت تصدی کمک کرده است در یک راه بزرگ برای مبارزه با COVID-19. کسانی که در حال تمرین یوگا کمتر احتمال آلوده شدن با COVID-19 وزیر ادعا کرد.

این رهبر بی جی پی که انجام یوگا در خانه اش در Ribandar روستا در نزدیکی پنجی در شمال گوا منطقه گفت: یوگا افزایش ایمنی و تقویت سیستم تنفسی کمک می کند که ایجاد مقاومت در برابر بیماری هایی مانند COVID-19.

Naik گفت: بین المللی یوگا عملکرد روز است که برنامه ریزی شده بود برگزار شد در له در روز یکشنبه لغو شد با توجه به COVID-19 همه گیر شده که اجتماعی فاصله یک ضرورت است.

مردم توصیه شد برای تمرین یوگا در حالی که ماندن در خانه Lok سبها عضو از شمال گوا گفت.

"ما یک پاسخ فوق العاده ای. افراد شرکت کننده با تمرین یوگا در خانه. ما توصیه می شود که نباید بیش از 20 نفر اگر آنها در حال انجام یوگا در یک محل عمومی است.

گوا وزیر Pramod Spike که شرکت در یک تابع برگزار شد در حوزه Sankhalim در شمال گوا منطقه گفت: یوگا کمک می کند تا یک فرد درک چیزهایی که در اطراف او در راه مثبت.

"یوگا نمی توانید کنترل آنچه که می رود در خارج. اما آن را می توانید کنترل کنید که چه می رود در داخل تبدیل چگونه یک فرد را درک چیزهایی که در اطراف او در راه مثبت. امکان اتخاذ یک راه سالم زندگی Spike توییتی.

دولت وزیر بهداشت Vishwajit Rane گفت یوگا شناخته شده برای افزایش سلامت روانی و جسمانی.

"این سال تمرکز به تمرین یوگا در خانه برای فرو کردن عادات سالم. این #InternationalYogaDay تعهد را حداقل یک ساعت برای یوگا هر روز" او هنوز توییتی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب