Northland بيمارستان آماده از سرگیری اعمال جراحی الکتیو

بیمارستان و مراکز جراحی و کلینیک ها — اعم از پزشکی و دندان پزشکی و یا دامپزشکی — مجبور شده اند به حالت تعلیق د

توسط NEWSMINERAL در 17 اردیبهشت 1399

بیمارستان و مراکز جراحی و کلینیک ها — اعم از پزشکی و دندان پزشکی و یا دامپزشکی — مجبور شده اند به حالت تعلیق در غیر روش اورژانس پس از 23 مارس به عنوان یک اندازه گیری در درجه اول به منظور حفظ و تامین تجهیزات حفاظت فردی مورد نیاز برای پیش بینی افزایش COVID-19 بستری شدن در بیمارستان.

اما Walz جدید رهنمود می دهد ارائه دهندگان چراغ سبز به سر بسیاری از آنها در حال حاضر به تعویق افتاد روش تا زمانی که آنها ایجاد روش برای حفظ یک محیط امن برای کارکنان و بیماران و بازدید کنندگان است.

دکتر جان Pryor جمهور Essentia بهداشت شرق بازار گفت: امکانات آماده برای شروع با سرپایی دوشنبه اعتقاد فرماندار برای گوش دادن به کارشناسان و اجرای "داده محور" طرح.

"ما شروع به آرامی" پریر گفت: اخبار تریبون. "ما می خواهیم به مطمئن شوید که آن را در یک راه دقیق است که قادر به حفظ تجهیزات حفاظت شخصی. ما می دانیم که وجود خواهد داشت یک موج. ما باید برای آن آماده نگه داشتن ما کارکنان و بیماران امن است."

پریر ذکر شده فتق تعمیر به عنوان یک نمونه از "نان و کره" عملیات است که می تواند رزومه هفته آینده. عمل جراحی نیاز به حداقل منابع و بیمار می تواند به خانه در همان روز.

پریور افزود که Essentia را ادامه خواهد داد نظارت بر وضعیت و ارزیابی استفاده از منابع قبل از تصمیم گیری که برای از سرگیری فشرده تر عملیات که نیاز به یک شب اقامت در بیمارستان.

دکتر نیک ون Deelen, افسر ارشد پزشکی در سنت لوک گفت: ماه-به علاوه مینه سوتا سپری کرده است تحت اقامت در خانه سفارش "را خریداری کرده است ما مهم زمان" اجازه می دهد برای جمع آوری لوازم و دارو. او گفت: "سنت لوقا نیز از سرگیری عملیات دوشنبه و در ادامه بررسی منابع.

"حتی در مواردی که تلقی 'انتخابی' هستند مهم به بیماران ما به طور کلی آسایش و ایمنی و بهداشت و ما آماده برای کمک به آنها را از طریق آن" ون Deelen گفت. "ما باید اولویت بندی موارد بر اساس بالینی نیاز دارید و باید تجدید نظر روش به منظور اطمینان از بیمار و ایمنی کارکنان."

اعمال جراحی الکتیو هستند و عمده درآمد راننده برای بیمارستان ها و مقامات گفته اند که از سرگیری روش ممکن است کمک به اجتناب از موقعیت های که در آن بیماران با شرایط مزمن مجبور به بازدید از اتاق اورژانس. از سرگیری اعمال جراحی نیز می تواند اجازه می دهد تا بيمارستان شروع به یادآوری برخی از furloughed کارکنان.

اما این تصمیم نبود جهانی را در آغوش گرفت. مینه سوتا انجمن پرستاران گفت: اعضای "نا امید و نا امید" به منظور استدلال آن قرار می دهد منافع مالی از صنعت جلوتر از ایمنی از کارگران خط مقدم.

"MNA پرستاران علاقمند هستند که به 'بازگشت به کار و ارائه مراقبت از بیمار به کسانی که نیاز به روش انتخابی" رئیس جمهور مری ترنر نوشت: در نامه اخیر به مینه سوتا وزارت بهداشت. "خطرات ناشی به از سرگیری روش انتخابی قبل از سیستم بهداشت و درمان می تواند ثابت کند که کارگران و بیماران در همه تنظیمات را می توان محافظت از عفونت کشنده هستند."

در حالی که تصدیق این موضوع از منابع دفتر فرماندار گفت: راهنمایی کارشناس "به رسمیت می شناسد که تمدید تاخیر در ارائه مراقبت های خاص برخواهد داشت ممکن است خطرات قابل توجهی به بیماران است."

"مینه سوتا ساخته شده است پیشرفت های قابل توجهی در ایجاد منابع مهم برای مبارزه با COVID-19," Walz در بیانیه ای گفت. "ما افتخار است که این پیشرفت ها اجازه خواهد داد که ما متخصصان پزشکی با خیال راحت به سر روش های خاص برای حفظ Minnesotans سالم و بهبود کیفیت خود را از زندگی است."

پریور افزود: بیمارستان ها "heck از بسیاری امن تر" از بسیاری از مکان ها افراد ممکن است در روز به روز زندگی می کند در حال حاضر با جدی علامت چک در محل و بیماران و کارکنان با پوشیدن ماسک, در میان دیگر اقدامات.

"ما می خواهیم برای اطمینان از ایمنی است که در مرکز همه چیز ما," او گفت:. "با که در ذهن ما این روش به آرامی. شروع می کنیم به سطح شیب دار بالا و ببینید که چگونه آن را تحت تاثیر منابع قبل از ما اضافی تصمیم گیری در مورد چگونگی ادامه."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب