خواننده مشاهده: ما باید پایان اختلافات و یا در معرض خطر غرق شدن

آن را سال انتخابات در برکه. تامی لاک پشت و کتی گربه ماهی بودند نامزدها برای تبدیل شدن به بعدی برکه رئیس جمهور

توسط NEWSMINERAL در 30 اردیبهشت 1399

آن را سال انتخابات در برکه. تامی لاک پشت و کتی گربه ماهی بودند نامزدها برای تبدیل شدن به بعدی برکه رئیس جمهور و فرناندو قورباغه بود اذوقه رسان از اخبار به صورت روزانه کرواک. تامی لاک پشت به نمایندگی از سطح موجودات حزب در حالی که کتی گربه ماهی Denizens زیر ، فرناندو قورباغه مصاحبه هر دو طرف به همان اندازه و هر شب خواهد کرواک اخبار از بالای خود زنبق-پد ،

تبدیل همه چیز زشت به عنوان سال انتخابات در عینک و سطح موجودات و Denizens زیر در زمان هجوم به یکدیگر (نام-تلفن و مانند) به جای چسبیدن به مسائل در خطر است. Denizens زیر خواهد حباب روزانه کرواک که سطح موجودات deplorables و صنعتگران و فاشیست. سطح موجودات خواهد پاسخ آن است که Denizens زیر بودند freeloaders, elitists و کمونیست ها. آنها اکثرا فقط موعظه خود را به کر به عنوان نظرسنجی انتخابات هرگز به نظر می رسید بسیار متفاوت است.

متاسفانه قبل از آنها می توانند ملاقات برای بحث های عمومی یک مهاجم موجودی 15-پا آناکوندا مار (تنظیم سست توسط آن انسان مالک) slithered به برکه خوردند و بسیاری از آنها را. فرناندو قورباغه موفق به فرار و هشدار داد که همسایه حوضچه برای تخلیه و اقدامات.

از ياران شامل حساب های بسیاری از ملل و فرهنگ ها که جان از طریق اصطکاک و مبارزات داخلی و کاهلی. گاهی اوقات ما آنقدر مشغول حمله به ما را فراموش کرده ام برای دفاع و موفق به دیدن جنگل از طریق درختان. ما یک وظیفه مقدس برای حفاظت از خانواده و جوامع ما و کشور ما از تهاجم و تخریب. در صورتی که نیاز به بودن بیشتر نگران امریکا از بقیه جهان پس از آن می شود. آن قطعا نیاز به حفظ یک قوی حضور نظامی و امنیتی در مرزهای ما و سواحل. به قول آبراهام لینکلن یک خانه تقسیم شده میان خود را نمی تواند ایستاده.

دنیس کوک

Proctor



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن