مقامات محلی تنظیم قوانین برای بازگشایی کسب و کار در شهرستان داگلاس

"Dane County و قهوه ای شهرستان در حال حاضر آماده برای این" Douglas County رئیس هیئت مدیره علامت Liebaert گفت.

توسط NEWSMINERAL در 25 اردیبهشت 1399

"Dane County و قهوه ای شهرستان در حال حاضر آماده برای این" Douglas County رئیس هیئت مدیره علامت Liebaert گفت. "آنها عصبی و آنها باید آنها را در منطقه قرمز. آنها در حال حاضر خود تصویب قانون و یا قطعنامه به اقامت در اثر اقامت خود را در خانه سفارش دهید."

پس از حکم Liebaert گفت کلانتر "رفت و رزرو" و اعلام کرد که وجود خواهد داشت بدون اجرای امن تر-در-خانه سفارشات.

"همه نوع فکر وجود دارد که قرار بود به مدت شش روز تا سفارش بود تا" Liebaert گفت. "خوب, دیوان عالی کشور بود و نوع تعزیر همه گفت:" شما برای آماده نیست ما به حکومت در این. آیا شما دیوانه؟' بنابراین ما یک طرح در محل."

که تغییر پنج شنبه صبح وقتی که شهر و مسئولان شهرستان ملاقات به بحث در مورد چگونگی ادامه پس از حاکم.

"قانونگذاران در حال رفتن به این آدرس پس از آن رفتن به سمت چپ به شهرستان" Liebaert گفت.

تنها استثنا این است که مدارس. دادگاه نمی, اعتصاب کردن این بخش از این جهت است که بسته عمومی و خصوصی K-12 مدرسه برتر منطقه مدیر امی Starzecki نوشت: در یک ایمیل به جامعه مدرسه است. او گفت: مدارس باقی خواهد ماند طریق بسته های 30 ژوئن و اطلاعات مربوط به فارغ التحصیلی, دانشجو, مواد وانت و اطلاعات دیگر باقی مانده است در اثر.

تمام سفارشات را از کتی رنچی به عنوان Douglas County بهداشت عمومی افسر و شهر و شهرستان خواهد شد و اجرای آن دستور شهردار برتر جیم پین گفت.

"کسب و کار است که تلقی غیر ضروری بسته باقی خواهد ماند مگر اینکه آنها اتخاذ و به دنبال بازگشایی دستورالعمل های منتشر شده توسط WEDC," پین گفت.

ویسکانسین توسعه اقتصادی Corp. دستورالعمل های منتشر شده در wedc.org/reopen-guidelines و شامل به طور کلی و صنعت-دستورالعمل های خاص برای حفظ بهداشت بهداشت اجتماعی و فاصله برای محافظت از سلامت کارکنان و مشتریان است.

"اکثر کسب و کار باید قادر به منطقی اتخاذ آن دسته از دستورالعمل" پین گفت. "وجود خواهد داشت نه هر راهگاهی معیارهای قبل از آنها باز است. آنها فقط مجبور به اتخاذ آنها. آنها نمی باید به امضای هر سند به ما گفتن آنها اتخاذ آنها. آنها می تواند باز نمی شود مگر اینکه آنها به دنبال این دستورالعمل ها."

ویسکانسین به حال زمانی بیشتر از آن راهگاهی معیار برای بازگشایی دولت قبل از دیوان عالی کشور صادر شده و آن حکم مسدود کردن امن تر-در-خانه شد و شروع به شماره گیری نمایید تا برای بازگشایی.

برای بعد از 14 روز وجود خواهد داشت ممنوعیت تجمع جمعی از بیش از 20 نفر کامل دوره کمون برای coronavirus پین گفت.

"ما در حال انجام نشده است و با شیوع این بیماری تا زمانی که ما از طریق دو کامل جوجه کشی دوره پس از 28 روز با هیچ مورد جدید," پین گفت. "این که چگونه ما می دانیم که ما در حال انجام می شود و هیچ محدودیت های جدید هرگز دوباره."

علاوه بر اجازه می دهد کسب و کار برای بازگشایی پین, گفت: عناصر شهرستان عملیات مانند بازگشایی زمین های بازی و دستشویی در پارک های شهر.

"اگر یک محل است که بیش از حد شلوغ, که آیا آن یک کسب و کار و یا یک پارک ما بخواهید آنها را به رفتن به جایی دیگر" پین گفت. "به خصوص کسب و کار و حمایت از کسب و کار دیگر که ممکن است به عنوان شلوغ است."

پین گفت: هدف این خواهد بود داوطلبانه با رعایت مداوم محدودیت; اما وجود دارد می تواند عواقب برای کسانی که حاضر به پیروی به از دست دادن مجوزهای کسب و کار. اگر وجود دارد شیوع همراه با یک محل عمومی و یا کسب و کار او گفت که می تواند یک ماده از رکورد های عمومی.

در علاوه بر این به بازگشایی زمین های بازی پین گفت: در اوایل این هفته شهرستان را بازگشایی پارک سگ بی سر و صدا برای جلوگیری از جذب جمعیت های بزرگ و بازگشایی دفن افراد خصوصی به رها کردن زباله های خود را.

Liebaert گفت: در این شهرستان نیز برنامه ریزی برای باز کردن در دستشویی و حمام در شهرستان پارک است و به احتمال زیاد به باز کردن سایت های کمپینگ به زودی هر چند که آیا دوش در Lucius جنگل خواهد بازگشایی شد و هنوز هم در هوا.

"ما نمی خواهیم جمعیت بزرگ در این سایت" Liebaert گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب