لژیون هیزم: جشن ملی Paul Bunyan روز در سراسر مینه سوتا

ما عشق و غرور بیش از اندازه زبر و خشن چوب آشکار است در قوی مجسمه های یافت کنار جاده و در کسب و کار, مسیرهای پی

توسط NEWSMINERAL در 8 تیر 1399

ما عشق و غرور بیش از اندازه زبر و خشن چوب آشکار است در قوی مجسمه های یافت کنار جاده و در کسب و کار, مسیرهای پیاده روی و byways که خود را به خرس یاد نام.

در سراسر آمریکا و کانادا عامیانه قهرمان شهرت است به عنوان بزرگ به عنوان او بود. Paul Bunyan گفته می شود آنقدر بزرگ است که آن را در زمان پنج غول storks به تحویل او به عنوان یک کودک. و به عنوان او را به رشد بزرگتر-از-زندگی شکل که همه ما می دانیم چرخ واگن شد و با استفاده از دکمه های لباس خود را.

اما البته محبوب ترین جزئیات از داستان بلند به یاد می آورد افسانه ای است که سوتا 10,000 دریاچه ایجاد شد ردپای خود را -- به عنوان به خوبی به عنوان کسانی که متعلق به شخص او قابل اعتماد وابسته کودک آبی Ox-که با آب پر شده را به عنوان آنها به کاوش دولت است.

امروزه ارتفاع از ورود روز ممکن است بیش از, اما افسانه عظیم چوب زندگی در هر سال به خصوص در ژوئن 28, است که ملی Paul Bunyan روز.

به افتخار مناسبت این روز یکشنبه در اینجا چند لکه اطراف مینه سوتا که ویترین های مورد علاقه امریکا قهرمان محلی می شود.

بمیجی

The iconic Paul Bunyan and Babe the Blue Ox statues in Bemidji, Minn. (Jillian Gandsey/The Bemidji Pioneer)

یاد Paul Bunyan و آبی گاو مجسمه در Bemidji, Minn. (جیلیان Gandsey/به بمیجی پایونیر)

مقدار زیادی از شهرستانها ادعا می شود زادگاه Paul Bunyan اما از هر Bemidjian و آنها به شما بگویم که شهر خود را معامله واقعی است.

واقع در نزدیکی سواحل دریاچه بمیجی جهان-چهره های مشهور از بانیان و آبی گاو نر. در طول سال گردشگران آمده بیش از همه به ضربه محکم و ناگهانی یک عکس با یاد duo; و اگر چه چوب قد از 18-پا نمی بلندترین اطراف خود مجسمه یکی از قدیمی ترین.

ساخته شده در سال 1937 برای یک کارناوال زمستانی این چوب را نسبت به مدل شد پس از بمیجی شش فوت قد بلند شهردار که طراحان و سپس سه برابر در اندازه. 10 پا مجسمه کودک اضافه شد توسط بانیان طرف دو سال بعد و جفت شده اند یک احساس بوده است.

Akeley

During Paul Bunyan Days in Akeley, groups of families and friends gather to snap a photo with the American folklore hero. Photo by Forum News Service

در طول Paul Bunyan روز در Akeley گروه از خانواده ها و دوستان دور هم جمع برای ضربه محکم و ناگهانی یک عکس با فرهنگ عامه آمریکا قهرمان. عکس توسط انجمن اخبار سرویس

در شهر کوچکی از Akeley بزرگترین Paul Bunyan زندگی می کند. گفته می شود نزدیک به 60-قد بلند و اگر او ایستاده بودند مجسمه دیده می شود بر روی زانو های خود را با یک نخل دراز پایین به زمین است.

برای بسیاری مشتاق بازدید کنندگان مجسمه افسانه ای چوب ارائه می دهد یک تجربه منحصر به فرد برای صعود به دست خود را برای یک عکس op.

این شهر همچنین ادعا می شود بانیان زادگاه و آن را جشن مردمی قهرمان با آن رویداد سالانه Paul Bunyan روز. اگر از دیدن مردمی نیز باید بررسی کنید Akeley را Paul Bunyan تاریخی موزه برای دیدن تصاویر و مصنوعات از جامعه است.

برینرد

Paul Bunyan زمین

The Paul Bunyan statue at Paul Bunyan Land in Brainerd is animatronic and greets visitors by name. Photo courtesy by Paul Bunyan Land

Paul Bunyan تندیس Paul Bunyan زمین در برینرد است animatronic و استقبال بازدید کنندگان با نام. عکس حسن نیت ارائه میدهد توسط Paul Bunyan زمین

اگر شما به دنبال یک کمی بیشتر تعامل مورد علاقه خود را با چوب, Paul Bunyan زمین در برینرد شما پوشانده شده است. پارک تفریحی و موزه ویژگی های 26-پا بلند 5,000 پوند animatronic Bunyan که با استقبال بازدید کنندگان با نام.

شکل است که در تعامل با مهمانان پس از سال 1954 نیز در حال حرکت سر و دست و چشم. همراه با سلام او را نیز با خوشحالی جواب مهمانان ،

خانوادگی و دوستانه پارک Paul Bunyan زمین رشد کرده است به ویژگی های 40 سواری و جاذبه های, یک نوازش انبار و پیشگام ایجاد کرد که ویترین آثار از زندگی به عنوان آن را در اواخر 1800s به اوایل 1900s.

منطقه دریاچه های برینرد خوش آمدید مرکز

A statue of Paul Bunyan can also be found at the Brainerd Welcome Center in Minnesota. (Meg Martin | MPR News)

یک مجسمه Paul Bunyan نیز می تواند در بر داشت در برینرد خوش آمدید مرکز در مینه سوتا است. (مگ مارتین | MPR نیوز)

دوم Paul Bunyan نیز می توان در برینرد در شهرستان مرکز خوش آمدید. ساخته شده در سال 2006 توسط یک هنرمند محلی این مجسمه حدود 12-پا-قد بلند و نمایش داده شده در موقعیت نشسته. با توجه به کنار جاده ای امریکا آن را برگردانده بود در سال 2019.

سایر مکانها برای دیدن Paul Bunyan در سراسر مینه سوتا

کشف مینه سوتا لیست "دیگر گره" به Paul Bunyan در سراسر کشور از جمله قایق لنگر در Ortonville یک تروفی انواع مختلف اردک ماهی است که وزن آن در 1,199 پوند در عجله دریاچه و خود قبر در Kelliher. Nickelodeon جهان در داخل بازار آمریکا نیز می پردازد ادای احترام به غول های برجسته او را در ورود به سیستم شوت سوار.

Paul Bunyan's sweetheart Lucette Diana Kensack is located in Hackensack, Minn. (Meg Martin | MPR News)

Paul Bunyan را یار Lucette دیانا Kensack واقع شده است در هکنساک, Minn. (مگ مارتین | MPR نیوز)

علاوه بر این شما می توانید یک نگاه اجمالی از Paul Bunyan را یار Lucette دیانا Kensack در هکنساک. ایستاده در 17-فوت قد Kensack برج بیش مردمی درست مثل او ،

همه چیز برای انجام

Paul Bunyan خوش منظر Byway

به نام پس از افسانه جنگلبان, Paul Bunyan خوش منظر Byway است 54-مایل دولتی و ملی خوش منظر byway که ویژگی های انواع فرصت های دریافت و بررسی Paul Bunyan اصلی دولت است.

مناسب برای کسانی که به دنبال فضای باز گشت از منظر byway شامل پیاده روی و مسیرهای پیاده روی های تفریحی, پارک, باغ, سواحل, مدیریت حیات وحش در مناطق, موزه ها و آثار تاریخی.

اما, آن را نیز برای روز معلق به دنبال کشف بوتیک ها و مغازه ها هدیه ها از Pequot, دریاچه ها, رودخانه کاج و Crosslake.

علاوه بر این بازدید کنندگان به دنبال گرفتن یک عکس با Paul Bunyan در امتداد منظر byway باید مطمئن شوید که برای جلوگیری از یک وعده غذایی در یک رستوران کاج در Pequot دریاچه, که در آن یک مجسمه از چوب است که در این نزدیکی یافت. همچنین, نگه داشتن یک چشم را برای این شهر برج آب است که رنگ به مانند ماهیگیری خود را bobber.

Paul Bunyan دنباله

Paul Bunyan دنباله طولانی ترین مینه سوتا دوچرخه بلیزرز در 120 مایل و آن را متصل به قلب دنباله آبی گاو دنباله و Cuyuna دولتی نوین. آن را مناسب برای پیاده روی و دوچرخه سواری در ماه های گرم و برف در chillier ،


آخرین مطالب