LG نشت گاز: شاه جوی 'برخی از دود با بوی بد,' نام هیچ شرکت کارکنان

نوشته شده توسط Sreenivas Janyala | حیدرآباد | منتشر شده در تاریخ: 13 مه سال 2020 4:33:51 am این NGT

توسط NEWSMINERAL در 23 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Sreenivas Janyala | حیدرآباد | منتشر شده در تاریخ: 13 مه سال 2020 4:33:51 am
Gas Leak: NGT issues notices to Centre, LG Polymers India این NGT همچنین کارگردانی LG پلیمرها India Pvt برای ارسال Rs 50 کرور موقت میزان آسیب به زندگی است. (توییتر/Srijana Gumalla)

یازده نفر کشته شدند که استایرن گاز به بیرون درز کرده از LG پلیمرها کارخانه در ویساکاپاتنام قبل از سپیده دم در مارس 7. آندرا پرادش دولت در تنظیم سطح بالا پروب کمیته. اما شاه در نشت گاز ثبت شده در Gopalapatnam ایستگاه پلیس توسط پلیس محلی گفتن است.

ظ در ساعت 7 صبح در مارس 7, طبق سوابق پلیس تقریبا پنج ساعت پس از این حادثه همه شاه متحده است که "برخی از دود بیرون آمد" از کارخانه بود که "بوی بد" و آن این بو که در معرض خطر زندگی است. "در مورد 0330 ساعت برخی از دود بیرون آمد از LG پلیمرها شرکت به دلیل همسایه روستاها (بودند) و تحت تاثیر قرار گرفتن بوی بد و بوی خطر اندازد به زندگی انسان است. با توجه به ترس تمام روستاییان زد...از خانه. در این حادثه 5 نفر کشته و باقی مانده افراد بستری در بیمارستان ها به عنوان در بیماران است." اتفاقا مرگ و میر ذکر شده در اینجا پنج است که 10 در حال حاضر تایید شده است مرده در زمان شاه واصل شد.

شاه اشاره می کند و نه استایرن با وجود این واقعیت است که مقامات پلیس تا به حال تایید حضور این گاز توسط آن است. شاه نیز نه نام کسی از این شرکت است.

شاه ثبت شد در بخش 278 (ساخت فضای مضر برای سلامتی); 284 (هسوی با توجه به ماده سمی), 285 (هر عمل با احتراق موضوع را به مخاطره می اندازد زندگی) 337 (باعث صدمه دیده توسط قانون به خطر انداختن زندگی یا امنیت دیگران) 338 (باعث شدید صدمه دیده توسط قانون به خطر انداختن زندگی یا امنیت دیگران) 304-II (دانش که عمل کرده بود احتمال باعث مرگ) از IPC.

هنگامی که تماس مشترک رئیس بازرس کارخانه ویساکاپاتنام J سیوا شانکار ردی گفت: هند اکسپرس که "مسئولیت بازگشایی کارخانه با خیال راحت" پس از این مستند این بود که از مدیر کل و مدیر عملیات, LG پلیمرهای P P چاندرا موهان رائو.

"اما او در حال حاضر در کارخانه در مداخله شب مه 6-7 هنگامی که آن را به راه اندازی مجدد عملیات," او گفت:.

با وجود چندین تماس Rao نظر در دسترس نیست.

"هیچ یک از مدیران ارشد حاضر بود. وجود 24 نفر در این کارخانه که در آن زمان نیمی از آنها بودند کارگران در قرارداد. وجود دارد چند مهندسین که تحت نظارت آنها مشغول به کار بودند. آنها تجربه برای رسیدگی به وضعیت" ردی گفت.

پرسید: چرا هیچ کس نام در شاه ویساکاپاتنام کمیسر پلیس راجیو کومار مینا گفت: "حتی اگر شاه نمی کند و نام هر کسی که این تحقیقات را پیدا خواهد کرد که نقش هر فرد مسئول در حال اجرا در کارخانه. بالا طراحی شده کمیته و کارشناسان کمیته نیز بررسی نقش مدیران ارشد."
ایمیل های فرستاده شده به رئیس جمهور و مدیر عامل ال جی پلیمرها هند Sunkey Jeong و مشاور فنی Dongoso کیم دیاز بدستآمده بدون پاسخ. نه از این دو مقام بود و در حال حاضر در کارخانه در شب حادثه.
در مارس 9, LG پلیمرها شکست آن سکوت به صدور یک بیانیه ارائه "تسلیت و عذر خواهی به همه کسانی که آسیب دیده اند و حادثه است."

اعتراف به این که علت پریما نظر بود "نشت بخار از استایرن مونومر مخزن ذخیره سازی" این شرکت گفت: این کار با دولت به اطمینان حاصل شود که همه کسانی که مبتلا هستند "مراقبت گرفته شده است." بدون جبران خسارت اعلام شده توسط این شرکت است.

برای بررسی این حادثه دولت با تشکیل یک کمیته به رهبری ویژه دبیر کل (محیط زیست و جنگل ها) Neerabh کومار پراساد و چهار نفر دیگر: ویژه دبیر کل (صنایع & وزارت بازرگانی) R Karikal Valaven; ویساکاپاتنام منطقه جمع آوری Vinay Chand و ویساکاپاتنام شهرستان کمیسر پلیس R K مینا به عنوان عضو و AP کنترل آلودگی عضو هیئت مدیره-وزیر Vivek Yadav به عنوان عضو convenor.

اعضای این کمیته در حال گرفتن کمک از مدیران موسسه هندی نفت در دهرادون و ویساکاپاتنام و از NDRF کارشناسان شیمیایی و بیولوژیکی و رادیولوژیکی و هسته ای در شرایط اضطراری.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب