مودی Ladakh بازدید خواهد پپ سربازان اما ساعت باید روشن اگر چین در زمان ما زمین: Adhir

توسط: PTI | Kolkata | به روز شده: ژوئیه 3 سال 2020 10:41:06 pm نارندرا نخست وزیر و رهبر حزب کنگره در

توسط NEWSMINERAL در 13 تیر 1399
توسط: PTI | Kolkata | به روز شده: ژوئیه 3 سال 2020 10:41:06 pm
narendra modi adhir chowdhury ladakh visit نارندرا نخست وزیر و رهبر حزب کنگره در Lok سبها Adhir Chowdhury. (اکسپرس عکس)

خواستار چین "مدرن و روز شیطان", Adhir Ranjan Chowdhury, رهبر حزب کنگره در Lok سبها گفت: نخست وزیر نارندرا Ladakh دیدار را "تقویت" نیروهای مسلح اما خواستار آن شدند که دولت اذعان چینی نفوذ به سرزمین های هندی.

بنگال کنگره رهبر گفت: مودی دولت نباید در "انکار" بیش از این حمله توسط ارتش چین به سرزمین های هندی. ارسال یک پیام قوی به چین مودی در روز جمعه گفت: دوران توسعه طلبی است و بیش از آن هند دشمنان را دیده اند "آتش و خشم" از آن نیروهای مسلح. او ادعای آمد خود را در طول سفر به منطقه لاداخ در میان تنش های مرزی بن بست بین ارتش های دو کشور در یخ زده در ارتفاعات سرد صحرا.

بیست و سربازان هندی کشته شدند در مسلح مبارزه در Galwan ولی در طول این خشونت چهره فعال در ماه گذشته در به طور معمول صلح آمیز مرز. وجود تلفات نظامی در طرف چینی نیز هست.

"Sh@narendramodi جی خود را از سفر به له قطعا تقویت ارتش ما-مردان در لاداخ در حال حاضر شما همچنین درک largescale چینی رسوخ در کنار ما از LOAC بر خلاف همه-نشست گفته است" چودری گفت: در یک صدای جیر جیر.

"چینی مدرن هستند devils; آنها باید اخراج شود قفل انبار و هر بشکه از استراتژیک/تاکتیکی ارتفاعات اشغال شده پس از تجاوز. هیچ مقدار از خطابه هایی /'Probachan' توسط شما خواهد شد الهام بخش آنها را به پیاده از کسانی که در ارتفاعات" او در توییتر نوشت.

بخوانید | 'شجاعت خود را خواهد بود منبع الهام بخش': ساعت مودی در دیدار سربازان مجروح در Galwan faceoff

"فقط لگد آنها را تا آن زمان هند نمی خواهد استراحت@narendramodi او گفت:" در یک سری از توییت.

بعد در حالی که صحبت با خبرنگاران در کلکته پنج-زمان کنگره MP از مورشیدبد منطقه گفت: نخست وزیر باید بپذیرد که شده است وجود دارد در مقیاس بزرگ نفوذ توسط ارتش چین به سرزمین های هندی. "هر روز ما در حال دیدن تصاویر ماهواره ای از ارتش اشغالگر سرزمین ما. من فکر می کنم نخست وزیر باید بپذیرد که شده است وجود دارد در مقیاس بزرگ نفوذ توسط ارتش چین," او گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن