Maharashtra: دولت به دنبال مرکز مداخله به عنوان فقیر محصول وام پرداختي بازدید بدهی زده کشاورزان

نوشته شده توسط Shubhangi Khapre | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: 10 ژوئن 2020 5:16:10 am با بادهای موس

توسط NEWSMINERAL در 21 خرداد 1399
نوشته شده توسط Shubhangi Khapre | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: 10 ژوئن 2020 5:16:10 am
maharashtra farmers, maharashtra farmers loan, maharashtra crop loan, Balasaheb Patil, maharashtra monsoon season, Uddhav Thackeray, indian express news با بادهای موسمی در درب خانه هزاران نفر از کشاورزان سراسر ماهاراشترا مانند Arsud هستند که مشتاقانه در انتظار نوبت خود را برای محصول تازه وام. (بازنمودی)

Santosh Arsud (48) یک کشاورز در Ner taluka در یوتمل منطقه اعمال شده برای محصول جدید وام. کشاورز نیاز به حداقل Rs 1 لاخ وام از جمله هزینه دانه های کود و هزینه نیروی کار برای کشت سویا و tur در 6.5 هکتار زمین در kharif فصل بوده ولی دو بار تبدیل دور توسط بانک ها.

با 48,000 تومان نامشخص بدهی برابر حساب خود مقامات در ملی, بانک از که در آن او است که به دنبال محصول وام برای کاشت خواسته اند او را به اولین ارسال بدون حق گواهی از حداقل چهار بانک مختلف در این منطقه است. آنها می گویند آن است که یک فرایند معلوم بوده اند چندین محصول وام و بخشی از بانکداری هنجارهای است که باید تکمیل شود.

دولت داده شده روشن بخشنامه به بانک ها برای تحریم, محصول, وام, پس چرا باید یک کشاورز بود ساخته شده برای اجرا از ستون به پست برای اسناد Arsud پرسید.

با بادهای موسمی در درب خانه هزاران نفر از کشاورزان سراسر ماهاراشترا مانند Arsud هستند که مشتاقانه در انتظار نوبت خود را برای محصول تازه وام. اما پاسخ استاندارد از بانک ها کشاورزان گفته است که آنها "نه دریافت هر گونه رسمی منظور از بالاتر یو پی اس به تحریم محصول وام به بدهی زده کشاورزان".

"اگر ما نمی دریافت وام, تنها گزینه باقی مانده برای ما خواهد بود ما به فروش گاو و یا بز به منظور بالا بردن پول" Arsud گفت.

وجود دارد 11 لاخ کشاورزان با تجمعی 8,500 تومان کرور روپیه بدهی. تحت وام خود چشم پوشی طرح دولت پاک کرده بود 12,000 تومان کرور روپیه به 19 لاخ کشاورزان بدهی رایگان. دولت 1.56 کرور کشاورزان است.

فقیر پاسخ از بانک ها در disbursing محصول وام به کشاورزان به ویژه کسانی که با غرامت به دولت نگران بیش از حد. دولت در حال حاضر به دنبال مرکز مداخله به طوری که بخشنامه به بانک ها را می توان صادر شده توسط بانک مرکزی هند.

NCP رهبر و ماهاراشترا تعاونی وزیر Balasaheb Patil اذعان کرد که روند محصول وام پرداخت خواهد شد که برای تسریع می شود برای کمک به کشاورزان به دنبال محصول وام. "کل محصول هدف وام داده شده به موسسات مالی برای kharif فصل 2020-21 شد Rs 45,785 کرور. که هدف برای محصول وام به منطقه تعاونی بانک Rs 13,524 کرور. همانطور که در مقابل این هدف آنها باید پرداخت Rs 6,258 کرور که می آید به 46 درصد است. متاسفانه پرداخت از طریق بانک ملی ضعیف است. همانطور که در مقابل محصول وام هدف از Rs 32,261 کرور محصول وام پرداخت تا تاریخ تنها 2,300 تومان کرور روپیه است که تنها هفت درصد" Patil گفت.

با توجه به هند هواشناسی بخش (آی) موسمی را پوشش کل ماهاراشترا توسط ژوئن 18, تنظیم روند kharif کاشت از 22 ژوئن.

با ابراز نگرانی از پایین پرداخت از طریق بانک ملی گفت: "در مارس 22, Maharashtra دولت با صدور دستوری مبنی بر بانک ها باید به محصول تازه وام به همه کشاورزان از جمله کسانی که بدهی ها پاک نمی شود."

درخواست های ساخته شده توسط دو وزیر Uddhav Thackeray و معاون وزیر امور خارجه و وزیر دارایی Ajit Pawar.

در سطح ایالتی بانکداران دیدار با دولت آگاه بود که با توجه به Covid-19 همه گیر وجود دارد برخی از محدودیت های مالی و از این رو وام روند چشم پوشی متوقف شد. "اما تمام کشاورزان بدهی خواهد بود بازپرداخت ژوئن-ژوئیه. از آنجا که دولت با دادن تضمین های RBI باید در نظر درخواست خود را برای تحریم محصول وام به بدهی زده کشاورزان است. با این حال به نظر می رسد دولت درخواست قابل قبول نیست به بانک ها" Patil افزود که یکی دیگر از SLBC نشست خواهد بود, تشکیل دوباره این هفته است. "دولت خواهد شد و همچنین بالا بردن این موضوع را با اتحادیه, وزارت مالیه," او اضافه شده است.

Vasantrao Naik Shetkari Swavlambhan ماموریت رئیس Kishore Tiwari گفت: واقعیت زمین شد نگران کننده است. "پرش کشاورزان با حق را بدتر کشاورزی بحران است. کوچک و حاشیه ای کشاورزان بدون پول نقد آماده در دست است. کشاورزان هنوز هم خود را به فروش پنبه در بازار به عنوان مراکز خرید بسیار دیر آغاز شده و از ماه ژوئن در برخی از مناطق با توجه به Covid-19."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن