Vizag نشت گاز: مردم خشمگین در اعتراض به LG پلیمرهای تقاضای بسته شدن کارخانه شیمیایی

توسط: اکسپرس سرویس خبری | حیدرآباد | به روز شده در: 9 مه سال 2020 7:06:14 pm پدر سراسیمه به کودک خود

توسط NEWSMINERAL در 20 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | حیدرآباد | به روز شده در: 9 مه سال 2020 7:06:14 pm
vizag gas leak, vishakhapatnam gas leak, lg polymers gas leak villages, vizag gas leak, lg polymers plant, latest news پدر سراسیمه به کودک خود را برای درمان در شاه جورج بیمارستان پس از یک عمده مواد شیمیایی نشت گاز در LG پلیمرها در صنعت RR Venkatapuram ایجاد کرد ویساکاپاتنام. (PTI عکس)

دو روز پس از 11 نفر از نشت گاز در LG پلیمرهای گیاهی در آندرا پرادش را ویساکاپاتنام ساکنان روستاهای آسیب دیده برگزار شد تظاهرات در خارج از کارخانه روز شنبه خواستار آن است که دولت تعطیل کارخانه و یا تغییر آن را در جای دیگر.

خانواده از سه نفر از افراد متوفی به ارمغان آورد و بدن است که به دست آنها را پس از, پس از مرگ و نگهداری آنها در خارج از دروازه های کارخانه برای چند دقیقه و خواستار اقدام علیه مدیران کارخانه و شرکت.

چند اسرائیلی نیز تلاش برای پرش دروازه و ورود به کارخانه. معترضان پس از مداخله پلیس و وزیر M Srinivasa Rao به آنها اطمینان داد که می توان در برابر این کارخانه پس از یک پروب به اتمام است.

AP مدیر کل پلیس D Goutam سونگ, NDRF مقامات و دیگران بودند در داخل کارخانه به بررسی اقدامات انجام شده برای جلوگیری از نشت هنگامی که معترضان همگرا در خارج از کارخانه.

"گاز نشت شده موجود و وضعیت تحت کنترل کل حال" این DGP گفت. "ویژگی های بیشتر تیم ها از نفت و صنایع شیمیایی نیز می رسند امروز به بازرسی. نشت و واکنش های شیمیایی متوقف شده است و هیچ چیز وجود دارد از نگرانی در حال حاضر. من تعامل با NDRF فنی کارشناسان و دانشمندان ،

در حالی که نشت شده وصل کارشناسان توصیه کرده اند که مردم از روستاهای اطراف این کارخانه را به باقی می ماند در امداد اردوگاه برای 48 ساعت به عنوان یک اقدام احتیاطی. این پروتکل," او گفت:. این DGP گفت که این کاوشگر کمیته دیدار خواهد کرد کارشناسان در یک یا دو روز و شروع این تحقیقات که چگونه و چرا این حادثه اتفاق افتاده است.

در ضمن LG پلیمرها صادر عذرخواهی پیش از آن در روز. در بیانیه این شرکت گفت: "الجی پلیمرها هند می خواهم به بیان مخلص و عذر خواهی به همه کسانی که آسیب دیده اند و این حادثه است. ما می خواهم برای اطمینان از هر کس که این شرکت متعهد به همکاری نزدیک با مقامات در هند برای بررسی علت حادثه و جلوگیری از عود در آینده و امنیت پایه و اساس مراقبت و درمان است. ما تحقیقات اولیه نشان می دهد که علت این حادثه توسط پریما نظر توسط نشت بخار از استایرن مونومر مخزن ذخیره سازی در نزدیکی هدف کلی پلی استایرن کارخانه.

توضیح داد: آنچه استایرن است و چگونه آن را رفتار

ما خوشحال هستند به تایید می کنند که وضعیت موجود در کارخانه تحت کنترل در آورده است این صبح است. در حالی که با تمرکز بر تثبیت گیاه, ما به شما اطمینان می دهم که ما بهترین های ما برای گسترش همه ممکن است پشتیبانی برای اطمینان مردم و خانواده های آنها که متاثر از این حادثه گرفته مراقبت از. تیم ما در حال کار در روز و شب با دولت به منظور بررسی تاثیر آسیب و ایجاد اقدامات مشخص برای ارائه موثر مراقبت از بسته بندی است که می تواند اجرا شود.

ویژه نیروی کار راه اندازی شده است برای کمک به قربانیان و خانواده ها برای حل و فصل هر گونه مسائل و ارائه هر کمک به خانواده های داغدیده. همه خانواده ها تماس گرفته خواهد شد به زودی. این تیم مسئولیت به ارائه پزشکی supplises کالاهای خانگی و مدیریت هیجانی و روانی ثبات به همه قربانیان. ما نیز خواهد شد به طور فعال توسعه و ترویج اواسط tolong اصطلاح حمایت از برنامه های است که می تواند کمک به جوامع محلی."

بیش از 50 کشته مرخص امروز از پادشاه جورج بیمارستان و سایر بیمارستان های خصوصی. مقامات گفت که به عنوان یک اقدام احتیاطی آنها تخلیه کودکانی که تحت تاثیر قرار گرفتند.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب