شش وحشی بازیکنان اسکیت دوباره در TRIA پیست: 'آن بوده است مدت زمان طولانی'

"این بدیهی است که عجیب و غریب برای دیدن همه در یک, ماسک, و شما واقعا نمی تواند خود را ببینید اما در همان زمان

توسط NEWSMINERAL در 6 تیر 1399

"این بدیهی است که عجیب و غریب برای دیدن همه در یک, ماسک, و شما واقعا نمی تواند خود را ببینید اما در همان زمان آن را هنوز هم خوب به پشت در آن وجود دارد و احساس می کنید مثل شما در حال انجام چیزی" دروازه بان Devan Dubnyk گفت.

Dubnyk یکی از چند بازیکن که رفت و برگشت به TRIA این هفته به عنوان وحشی حرکت به NHL فاز 2 که اجازه می دهد تا تیم را داوطلبانه در گروه های کوچک شیوه های پس از ارسال به COVID تست. Dubnyk گفت: او تست شده در روز دوشنبه و نتایج خود را پاک شد شنبه. مربی جان Worley به ارائه سریع به بازیکنان خود را قبل از اولین تمرین Dubnyk گفت. اما دیگر از این ماسک بیشتر از همه چیز عادی به نظر می رسید به او.

NHL امیدوار است برای حرکت به سوی فاز 3 خواهد بود که شروع اردوگاه های آموزشی در سراسر جولای 10, اگر چه پروتکل های ایمنی توافق باید با لیگ و بازیکنان قبل از آن. فاز 4 خواهد بود 24-تیم حذفی مسابقات است.

Dubnyk گفت کارسون Soucy Ryan Hartman, لویی Belpedio کایل راو و حصیر رابسون نیز در حضور و غیاب برای اولین اسکیت در روز چهارشنبه.

"چهار اسکیت باز و دو goalies نه مطلوب اسکیت باز-به-دروازه بان درجه" او به شوخی. "اما آن را سرگرم کننده بود به عقب بر گردیم در خارج وجود دارد, دریافت تجهیزات پشت در دیدن برخی از pucks آینده. خوب بود, گریز, برای اطمینان حاصل کنید. آن بوده است مدت زمان طولانی است."

Dubnyk گفت که او انتظار دارد بیشتر هم تیمی برای پیوستن به, هفته آینده به عنوان NHL حرکت نزدیک به آن بازگشت. بازیکنان که وارد پیست خواهد که به تحت حرارت چک و پر کردن یک علامت نظرسنجی. ماسک های فرسوده در مرکز.

در حالی که وحشی نیست و در عین حال گزارش هر گونه مثبت استوار NHL هفته گذشته اعلام کرد که 11 از 200 بازیکنان تست شده پس از آموزش امکانات افتتاح شد در اوایل این ماه باید آزمایش مثبت است. به Tampa Bay Lightning گزارش سه همراه با اعضای هیات, باعث این تیم را تعطیل مرکز آن است.

"(من) با توجه به همه آن بدیهی است و من فکر می کنم که بچه ها من نمی خواهم بگویم فوق العاده نگران آن" Dubnyk گفت. "من فکر می کنم این چیزی است که هنگامی که شما را به یک غول گروهی از مردم و آزمون آنها را زمانی که آنها به طور معمول نمی توانید آزمایش گفته شده است که بسیاری از مردم تا به حال COVID و بدون علامت هستند, بنابراین من نمی خواهد می گویند که آن را فوق العاده تعجب آور است که شما در حال گرفتن برخی از تست مثبت."

آیا کسانی که تست مثبت خواهد تعطیل NHL — و یا هر حرفه ای دیگر لیگ ورزش — قبل از آنها به سطح شیب دار تا دوباره است و در عین حال دیده می شود. NHL متوقف شده است از مارس 12 و قبل از بازگشت بازیکنان نیاز به رای بازگشت-به-بازی بازی های پیشنهادی است.

"چیزهایی که فقط به نظر می رسد نگه دارید هل دادن به جلو به طوری که این رفته و بر روی یخ دیروز همه چیز شروع به احساس واقعی تر" Dubnyk گفت. "...در روز 10 ژوئیه به نظر می رسد کمی سریع برای آنچه باید انجام شود بین آن زمان و در حال حاضر. اما در پایان روز رای گیری از هر نوع در هر چیزی می تواند اتفاق می افتد در جولای 9, و اگر آن رای دادند و پس از آن ما می توانید شروع به در جولای 10."

در حال حاضر تیم در حال آماده سازی به عنوان اگر که تاریخ Dubnyk گفت. شیوه در حال حاضر به احتمال زیاد خواهد شد سه روز در هفته است.

"آخرین باری که من قرار داده در تجهیزات شد مارس 11, بنابراین آن را خوب است برای بازگشت وجود دارد و دیدن برخی از pucks و در مقابل یک زن و شوهر" او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن