آندرا پرادش: Earthmover استفاده می شود را به بدن مشکوک Covid بیمار به کوره های جسد سوزی; 2 حالت تعلیق

توسط: اکسپرس وب میز | به روز رسانی: 27 ژوئن 2020 3:51:12 pm یک screengrab از این ویدئو نشان earthmov

توسط NEWSMINERAL در 7 تیر 1399
توسط: اکسپرس وب میز | به روز رسانی: 27 ژوئن 2020 3:51:12 pm
earthmover body, andhra pradesh covid cases, andhra pradesh covid patient body, covid patient body earthmover, andhra pradesh body earthmover, indian express یک screengrab از این ویدئو نشان earthmover حمل بدن. (عکس: Screengrab/توییتر @ N Chandrababu Naidu)

شهرداری کمیسر و یک بازرس بهداشتی در سریککولم منطقه آندرا پرادش بودند به حالت تعلیق در روز جمعه پس از یک earthmover استفاده شد تغییر بدن مشکوک Covid بیمار به هولوکاست زمین.

70 ساله بود درگذشت و در روز پنج شنبه شب با علائم کروناویروس. پس از sanitising محل مدنی کارکنان منتقل شده بود به بدن به کوره های جسد سوزی در یک earthmover. پس این یک ویدیو از earthmover حمل پیچیده بدن و چهار نفر دیگر در PPEs رفت و ویروسی در رسانه های اجتماعی.

گرفتن توجه داشته باشید از این حادثه و تشریح آن را یک "عمل غیر انسانی", آندرا پرادش, رئیس دفتر وزیر کارگردانی سریککولم منطقه جمع آوری J Nivas به پرس و جو به این موضوع و اقدام مناسب در برابر گناه برای نقض فاحش Covid-19 پروتکل در حالی که دفع از بدن است.

در CMO را بخشنامه های منطقه جمع آوری J Nivas انجام یک پرس و جو و به حالت تعلیق در پلسا شهرداری کمیسر P Nagendra کومار و بازرس بهداشتی N Rajeev.

در اواخر شب وزیر Y S Jagan موهان ردی نیز توییتی در مورد همان.

یکی از کلیدی ترین افراد به تماس از دولت برای درمان آن از بدن بود و مخالفت رهبر N Chandrababu Naidu. اشتراک گذاری ویدیو های او در توئیتر خود نوشت: "کاملا شوکه به دیدن مرحوم بدن #Coronavirus قربانیان پیچیده شده در پلاستیک & حمل و نقل در JCBs & تراکتور. آنها سزاوار احترام & شأن و حتی مرگ. شرم بر @ysjagan. دولت برای این کار غیرانسانی انسانی باقی مانده است."(sic)

کومار است آموخته اند که مدنی کارکنان پس از عمل فشار از همسایگان. هنگامی که یک نعش کش یا آمبولانس در دسترس نیست برای تغییر بدن اعضای خانواده داده بود رضایت خود را برای استفاده از earthmover که در دسترس بود. تماس های مکرر به Nagendra کومار برای پاسخ بدون جواب رفت.

با توجه به منطقه جمع آوری Nivas این مرحوم است که هنوز به تایید برای Covid-19 و آن را تنها معاینه اولیه پس از مرگ است که پیشنهاد Covid.

صحبت کردن به indianexpress.com جمع آوری گفت: این مسئولیت مطلق از بدن محلی و دولت برای اطمینان از مناسب و معقول هولوکاست. "اگر عدم در دسترس بودن وسایل نقلیه خود را به ما توجه ما را مرتب خودرو. این اولین مورد مشکوک به Covid مرگ است. ما تا به حال شش نفر از جمله مرگ و میر و تضمین مناسب دفن و یا هولوکاست" جمع استدلال.

توضیح بیشتر گفت که در برخی از موارد اعضای خانواده در دسترس هستند و دولت طول می کشد مراقبت از تمام هولوکاست. و اگر اعضای خانواده در دسترس هستند اما نه در یک موقعیت برای مراقبت از هولوکاست ما کمک به آنها گفت: جمع آوری.

"اینجا نقطه نگران کننده این است که اعضای خانواده در حال حاضر وجود دارد و آنها نمی شی به این. شاید آنها را در موقعیت [به جسم] و یا آنها فکر می کردند آن را به اندازه کافی خوب است. آن است که به اندازه کافی خوب نیست. این مسئولیت ما را به مناسب دفن و یا سوزاندن," او گفت:, و اضافه کرد که آن را روشن عدم درک و سهل انگاری در بخشی از بدن مدنی. این حادثه صورت گرفت تحت متوجه شهرداری کمیسر و از این رو اقدام گرفته شد
در برابر او ،

در یک حادثه مشابه بدن یک زن مسن که فوت مشکوک به عفونت کرونا ويروسی منتقل شد به هولوکاست/دفن زمین در یک تراکتور در ژوئن 24. ویدیو های مشابه به طور گسترده ای به اشتراک گذاشته شده در رسانه های اجتماعی. خواسته در مورد این حادثه از سمپتا جمع گفت که چنین عمل وجود دارد اما غیر قابل قبول بود. "ما کشیدند و به آن عمل خواهد شد," او اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن