راجکوت: CM تهداب BJP را Saurashtra دفتر منطقه

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Rajkot | منتشرشده: ژوئیه 28 سال 2020 6:15:59 am سانتی متر Vijay Rupani یک ML

توسط NEWSMINERAL در 7 مرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Rajkot | منتشرشده: ژوئیه 28 سال 2020 6:15:59 am
CM Vijay Rupani, Saurashtra zone office, Ahmedabad news, Gujarat news, indian express news سانتی متر Vijay Rupani یک MLA از راجکوت (غرب) حوزه گذاشته شد سنگ تهداب منطقهای شهرستان تقدیر واحد ساختمان اداری از طریق ویدئو کنفرانس از گاندینگر.

وزیر Vijay Rupani گذاشته شد سنگ تهداب برای یک ساختمان جدید است که تابع به عنوان Saurashtra منطقهای از Bharatiya Janata Party (BJP) و همچنین دفتر حزب راجکوت شهرستان واحد در نزدیکی Harshal پارک BRTS اتوبوس در 150 پا جاده حلقه در Rajkot در روز دوشنبه. ساخت ساختمان اداری جدید را حدود 18 ماه است.

Rupani یک MLA از راجکوت (غرب) حوزه گذاشته شد سنگ تهداب منطقهای شهرستان تقدیر واحد ساختمان اداری از طریق ویدئو کنفرانس از گاندینگر. او پیوست CR Paatil. به تازگی منصوب رئیس جمهور BJP Gujarat و Bhikhu Dalsaniya BJP دبیر کل (سازمان) در دولت است.

پیشنهاد شده ساختمان خواهد آمد تا در یک 2,288 متر مربع طرح. طبقه همکف-plus-سه طبقه ساختمان را اشغال کل منطقه از 51000 متر مربع و همچنین یک انبار است که خواهد شد مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک پارکینگ, انزال, اتاق فروشگاه. این groundnut طبقه خواهد بود یک پارکینگ به طور کامل.

در طبقه اول دفتر رئیس جمهور و دبیران به طور کلی از BJP را راجکوت شهرستان واحد واقع خواهد شد. مطبوعات اتاق فناوری اطلاعات جنگ-اتاق رسانه های اجتماعی همراه و یک شربت خانه نیز در دسترس خواهد بود در طبقه اول گفت: BJP سخنگوی Saurashtra-Kutch Raju Dhruv.

در طبقه دوم وجود خواهد داشت یک اتاق BJP دولت واحد جمهور و دفاتر مختلف morchas (سلول) از حزب کتابخانه اتاق کنفرانس و همچنین به عنوان یک حساب ، در طبقه سوم وجود خواهد داشت یک اتاق کنفرانس با داشتن گنجایش 555 نفر در انتظار منطقه و توالت بلوک.

"وجود خواهد داشت سه دستگاه آسانسور و دو راه پله و سطح شیب دار برای حرکت مردم در ساختمان است. در تراس پانل های خورشیدی نصب خواهد شد و برای تولید برق است. نیمه-ساختمان سبز شده است conceptualised نگه داشتن در ذهن نیازهای حزب برای 25 سال آینده," Dhruv بیشتر گفت.

اتفاقا راجکوت است که زادگاه و انتخابات حوزه Rupani. در حال حاضر این شهرستان واحد دارای یک دفتر در Karanpara منطقه است. سخنگوی گفت که نیاز به یک بزرگتر دفتر احساس شد. "در حالی که حزب ما سازمان ندارد منطقهای واحدهای جدید ارائه شده ساختمان خواهد شد که فضا و امکانات برای تشکیل جلسات Saurashtra مناطق به عنوان راجکوت مرکز Saurashtra-کوچ" گفت: Dhruv.

وقتی پرسیده شد که در مورد هزینه پروژه سخنگوی گفت: "در حال حاضر که طرح و طراحی نهایی شده و پایه و اساس سنگ گذاشته شده است ما باید به انجام ورزش از برآورد هزینه این پروژه است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن