Maharashtra: FCI منتشر 5.67 LMT, 3.88 LMT از گندم و برنج از استخر مرکزی برای دولت

توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: مارس 10 سال 2020 4:32:58 am با توجه به FCI تحت

توسط NEWSMINERAL در 20 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: مارس 10 سال 2020 4:32:58 am
coronavirus outbreak, india lockdown, food corporation of india, fic, maharashtra rice stock supply, maharashtra wheat stock supply, National Food Security Act, nfsa, Pradhan Mantri Garib Kalyan Anna Yojana, pmgkay, indian express news با توجه به FCI تحت Pradhan Mantri Garib Kalyan آنا Yojana (PMGKAY), FCI در ماهاراشترا صادر کرده است 4.33 LMT برنج را به عنوان از آوریل 7 برای توزیع بیشتر به ذینفع. (بازنمودی عکس)

ماهاراشترا دریافت کرده 5.67 لاخ متریک تن (LMT) برنج و 3.88 LMT گندم از استخر مرکزی سهام از مواد غذایی شرکت از هند (FCI) در طول مستند تا مارس 7, خواندن یک بیانیه صادر شده در روز شنبه.

با توجه به D V پراساد رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل FCI وجود دارد سهام کافی برای پاسخگویی به تقاضای مختلف دولت ویژه طرح های معرفی شده توسط دولت در پی شیوع کروناویروس جدا از به طور منظم ملی امنیت غذایی عمل می کنند (NFSA) و دیگر طرح های رفاه تا مارس سال آینده است.

"در حال انجام ربیع فصل تهیه برداشت تا سرعت با وجود شدید لجستیکی محدودیت های مطرح شده با توجه به سراسر کشور مستند. در برابر هدف از 400 LMT گندم تهیه مرکزی استخر را لمس کرده 216 LMT و کل برنج تهیه لمس 45 LMT تا مارس 6," FCI اعلام کرد. با توجه به FCI تحت Pradhan Mantri Garib Kalyan آنا Yojana (PMGKAY), FCI در ماهاراشترا صادر کرده است 4.33 LMT برنج را به عنوان از آوریل 7 برای توزیع بیشتر به ذینفع.

"FCI ماهاراشترا منطقه صادر کرده است 2000 تن گندم و 3,700 تن برنج به منطقه جمع بمبئی (حومه), خان, Raigad, Sindhudurg پونا Solapur, Kolhapur, Nashik, Aurangabad و ناگپور تحت باز کردن بازار فروش طرح بدون در e-حراج به دولت که در آن مواد غذایی در دسترس ساخته شده است به نیازمندان رشته کارگر/کارگران/افراد بی خانمان از طریق جامعه آشپزخانه برنامه مربوطه منطقه جمع" FCI گفت.

FCI ماهاراشترا است نزدیک به 10.6 LMT گندم و 5.8 LMT برنج در godowns است و بیشتر برنامه ریزی برای induct 2.25 LMT گندم و 4.5 LMT برنج از استخر مرکزی گفت: FCI مدیر کل K P آشا.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب