دختران بسکتبال: مارشال Kneepkens مرتکب به یوتا

Kneepkens یک دلوت مارشال junior شد و تحت تاثیر شور و شوق و تعهد و در روز یکشنبه, Duluth, تمام وقت منجر دختران

توسط NEWSMINERAL در 17 اردیبهشت 1399

Kneepkens یک دلوت مارشال junior شد و تحت تاثیر شور و شوق و تعهد و در روز یکشنبه, Duluth, تمام وقت منجر دختران گلزن بسکتبال اعلام تعهد خود را به بازی بسکتبال برای Utes.

Kneepkens گفت: او را بریده لیست مدارس 17 به شش فینالیست: یوتا, ویلانووا, سنت لوئیس, مینه سوتا, داکوتای جنوبی و جورج واشنگتن اما در پایان آن Utes.

"آنها همه آنها می تواند به حمایت از من به عنوان یک بازیکن و به عنوان یک فرد از همان ابتدا گفت:" Kneepkens که خطاب به رسانه ها روز سه شنبه. "آنها نشان دادند که چگونه آنها می خواهم از من حمایت تحصیلی, ورزشی, اجتماعی و معنوی است که فوق العاده برای من مهم است. مربیان فقط فوق العاده است. آن را به کل بسته است."

همان بوده است گفت: در مورد Kneepkens.

مربی C. J. Osuchukwu اغلب مردم می گوید Kneepkens است "ما 1 تا 5" وقتی پرسیده شد که چه موقعیت او بازی می کند.

بله او می تواند آن را تمام انجام.

Kneepkens به طور متوسط یک Northland-بهترین 29 امتیاز در هر بازی در کمک به رهبری دلوت مارشال به حالت اول مسابقات در 20 سال. Kneepkens که رهبری دولت در به ثمر رساند در 32 ppg به عنوان یک دانشجوی سال دوم اضافه 11.1 ریباند 5.8 دزد و 4.2 کمک می کند در حالی که تیراندازی 55 درصد از میدان 36 درصد از 3 نقطه محدوده و 84 درصد از خط پرتاب آزاد.

"Gianna است که سخت ترین کار فرد در این تیم و خاموش دادگاه اما او می رسد به ما مطمئن شوید که ما در حال OK بیش از حد" گفت: junior گارد لی Mrozik که با حضور روز سه شنبه در کنفرانس مطبوعاتی در هرمانتاوون با هم تیمی های Dasia Starks و لیلا مونرو. "من هرگز رفته در برابر هر کسی مانند آن و رفتن در برابر او در تمرین به من کمک می کند هجومی و دفاعی. او را هل می دهد همه ما به بهترین بازیکنان ما می شود."

Kneepkens تا به حال 26 امتیاز و 15 ریباند به عنوان Hilltoppers مشبک اولین دولت-مسابقات پیروزی در تاریخچه دانشکده با 60-56 باز گشت پیروزی سوم-کشت جدید لندن-اسپایسر مارس 11 قبل از فصل به طور ناگهانی به پایان رسید با توجه به کروناویروس بیماری همه گیر. یوتا مربیان که در حال حاضر دیده می شود یکی از Kneepkens' بازی های فوتبال و دو بازی بسکتبال, برنامه ریزی برای دیدن یکی دیگر از بازی بسکتبال قبل از دولت مسابقات لغو شد.

Kneepkens چهار ستاره جذب است که رتبه 65 در سراسر کشور در کلاس خود توسط چشم انداز کشور است. هر NCAA قوانین او را رسما به ثبت نام در نوامبر است.

"او قطعا سه نفر در دولت برای کلاس او, و بهترین, Northland," Osuchukwu گفت. "او سریع و طولانی است و می تواند گارد موقعیت های دیگر, اما من فکر می کنم 2-گارد خواهد بود اصلی او نقطه در کالج."

یوتا برجسته یک تیم جوان در این فصل و رفت 14-17 کلی و 6-12 در Pac-12.

"Gianna همه چیز در مورد وفاداری و مدرسه (یوتا) به نظر می رسید بسیار وفادار به او" Osuchukwu گفت. "این دیوانه بود چرا که در کلمات آنها نوع می دانستم که او را بهتر از او می دانست که خودش است. که اولین بار او را ملاقات آنها بود که به نوبه خود برای Gianna."

همکار تمام منطقه مجری فضل کرک Gianna michaels, بهترین دوست, دوست بخواهد این تیم در آن حذفی فشار در حالی که Kneepkens مبارزه مصدومیت همسترینگ. در این زمان بود که Kneepkens یک 4.0 دانشجو و کلاس جمهور که برنامه ای برای رفتن به پزشکی ثابت فطرت او در حالی که از یک حیله گر طرف به بازی.

"قادر به پایان دولت مسابقات فوق العاده بود اما من فقط هیجان زده به یک فصل و ببینید که در آن از وجود دارد" Kneepkens گفت.

کرک بازی بسکتبال در دانشگاه براون یک NCAA بخش آیوی لیگ که در مدرسه نمی کند ارائه کمک هزینه های تحصیلی ورزشی در پراویدنس, رود آیلند. نگاهی به دور این دو و شما فقط لازم نیست که بسیاری از بخش دختران بسکتبال استخدام از دلوت.

گارد کتی فریمن (Missouri-Kansas City Southern Illinois-کاربوندیل D-دوم دولوت مینه سوتا) یک 2004 دلوت شرق فارغ التحصیل و گارد مکینتاش Dorow (ویسکانسین-میلواکی) 2011 دلوت شرق فارغ التحصیل ممکن است فقط آنهایی که در گذشته 25 سال است.

روز سه شنبه در کنفرانس مطبوعاتی بود توسط خانواده دوست و هدر و گرگ جانسون از هرمانتاوون. حدود 20 دوستان و خانواده آمیخته در مورد نگه داشتن یک coronavirus-فاصله دوستانه در بیشتر قسمت ها. برخی از آنها در حال حاضر با پوشیدن یوتا Utes پوشاک. با یک دادگاه ورزش تنظیم در جلوی خانه جانسون جا شده است Kneepkens " خانه دور از خانه در طول بیماری همه گیر به عنوان ورزشگاه بسته باقی می ماند.

در حالی که Osuchukwu وجود دارد نمی تواند با توجه به دولتی دبیرستان قوانین لیگ, دوست, دوست Dyami Starks حاضر بود. Starks سابق بخش من بازیکن برای برایانت دانشگاه مربی است Kneepkens حدود سه سال گذشته از طریق Starks آکادمی.

"Gianna دارای جایگاه ویژه ای را با آکادمی" Starks. "من به یاد داشته باشید او استفاده می شود برای آمدن به ورزشگاه را آرام نوع بی ادعا. بدیهی است که او شکوفا به چیزی بزرگ چیزی خاص. من حدس می زنم من می توانم آن را ببینید در اوایل اما من واقعا نمی خواهم برای قرار دادن یک سقف بچه های من. من فقط نوع می گویند, شما می دانید, بیایید ببینید که در آن آن را به ما طول می کشد, اما من فکر نمی کنم کسی این را دیدم. من پس خیلی به او افتخار, اما من می گویند من واقعا شگفت زده با توجه به آرایش این بچه."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب