لوئیس همیلتون برای ادامه ضد نژادپرستی موضع

لوئیس همیلتون شده در فرمول یک و دیگر رانندگان را به ماندن با تمرکز بر ورزش ضد نژادپرستی موضع و در حال حاضر کمت

توسط NEWSMINERAL در 23 تیر 1399

لوئیس همیلتون شده در فرمول یک و دیگر رانندگان را به ماندن با تمرکز بر ورزش ضد نژادپرستی موضع و در حال حاضر کمتر هرج و مرج تصویر قبل از یکشنبه آینده را مجارستانی جایزه بزرگ.

شش بار قهرمان جهان گفت: پس از پیروزی روز یکشنبه اشتایر GP که تعدادی از رانندگان خواست برای جلوگیری از قبل از مسابقه ضد نژادپرستی حرکات و او احساس برخی از تیم ها بودند انجام نمی دهد به اندازه کافی برای نشان دادن همبستگی با جنبش.

"راننده صحبت کرد و پس از این رانندگان جلسه این هفته در مورد آنچه که ما در نظر گرفته شده برای انجام و برخی از آنها پرسیدن" چرا ما باید همچنان به انجام این کار؟"', او گفت:. "برخی احساس می کردم یک بار کافی بود هفته گذشته است.

"من فقط به حال به آنها را تشویق کنند که نژاد پرستی است که در اینجا رفتن به اینجا و احتمالا در اینجا طولانی تر از زمان ما در اینجا — و مردم از رنگ که به موضوع نژادپرستی ندارد و زمان را به لحظه ای در اعتراض به و که در آن می شود.

"ما واقعا به فکر می کنم به عنوان یک ورزش آنچه که ما می توانید انجام دهید چرا که کسانی که خوب هستند, نشانه, اما شور و شوق مورد نیاز است."

با وجود همیلتون تلاش حداقل چهار رانندگان همچنان ایستاده در حالی که دیگران در زمان زانو و چند به نظر می رسد وجود ندارد و زمانی که آنها به نظر می رسد با هم در مقابل شبکه قبل از چهار مسابقه.

"F1 به جلو آمده و گفت: آنها در حال حمایت از پایان نژاد پرستی و این شگفت انگیز است برای دیدن مرسدس بنز نیز از انجام این کار, اما هیچ تیم دیگر انجام داده است تنها یک چیز گفت:" همیلتون. "ردبول مکانیک گرفته اند زانو, اما اگر شما نگاهی فراری آنها را به هزاران نفر از مردم در حال کار برای آنها, اما من شنیده ام هیچ کلمه ای از فراری و گفت که آنها را نگه دارید خود را پاسخگو و آنچه را که آنها در حال رفتن به انجام این کار در آینده است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن