در دروازه شمالی در MP هزاران نفر منتظر اتوبوس سواری

نوشته شده توسط ارم صدیق | Barwani (mp) | به روز شده: مارس 16 سال 2020 5:37:13 am پس مارس 10, زمانی

توسط NEWSMINERAL در 27 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط ارم صدیق | Barwani (mp) | به روز شده: مارس 16 سال 2020 5:37:13 am
gujarat migrant worker, migrant worker chops off tongue, banaskantha, gujarat news, indian express پس مارس 10, زمانی که ماهاراشترا دولت آغاز شده گذر گاه کارگران مهاجر در دولت اتوبوس به ghat به جلوگیری از آنها را از رفتن به زادگاه این پاسگاه تبدیل به یک میدان نبرد برای صندلی اتوبوس.

مشابه بیش از Bijasan Ghat, دروازه از ماهاراشترا به Madhya Pradesh و فراتر از آن Sambhu Rajbhar تلاش برای کنترل موجی از خشم و نا امیدی و ترس. دو روز و او را قادر به گرفتن بر روی یک اتوبوس را که او را به آینده border — نقطه عطف بعدی در سفر طولانی خود را از صفحه اصلی به را Maharajganj منطقه در نزدیکی مرز نپال.

او به تنهایی نیست. در سراسر دو روز در هفته گذشته در حدود 13,000 مهاجران از ماهاراشترا رسیده بود ghat در Barwani منطقه به دنبال راحتی از خانه و خانواده تا, Bihar, Jharkhand, اوریسا و بنگال غربی در وسط Covid بیماری همه گیر.

اما بر خلاف Rajbhar یک لوله کش از بمبئی بسیاری از آنها قادر به آن صبر کنید. در روز پنج شنبه چند تن از آنها در درگیری با پلیس پرتاب آجر و مسدود کردن بزرگراه.

پس مارس 10, زمانی که ماهاراشترا دولت آغاز شده گذر گاه کارگران مهاجر در دولت اتوبوس به ghat به جلوگیری از آنها را از رفتن به زادگاه این پاسگاه تبدیل به یک میدان نبرد برای صندلی اتوبوس.

به گفته مقامات حمل و نقل در ماهاراشترا حدود 1.36 لاخ مهاجران شده اند تقبل قایق از آب عبور به دولت های مختلف کشور کرده است. "نزدیک به 70 درصد از کسانی بودند کاهش یافته است در MP مرز" گفت: یک مقام ارشد.

"بیش از 10 ، 000 مهاجر هستند که در اینجا کاهش یافته است به طور متوسط در هر روز است. ما در حال حاضر خواسته ماهاراشترا به سهولت هجوم کمی. مرزها به کشورهای دیگر حدود 600 متر دور. آن را ممکن است برای اتوبوس برای بازگشت از آن نقاط به زودی به اندازه کافی برای روشن شدن این عجله گفت:" D R Teniwar این Barwani SP.

در مرز جداگانه انتخاب و رها کردن نقاط راه اندازی شده اند — و بزرگ چادر اختصاص داده شده برای کشورهای مختلف. اتوبوس از ماهاراشترا توقف حدود 300متر داخل MP نزدیکی ماتا Mandir در ghat. انتخاب نقطه از جایی که مهاجران خواهد بود تقبل قایق از آب عبور به بعد در Bhawargad ایجاد کرد حدود یک متر دور.

در هر دو نقاط هند اکسپرس در سراسر چند صد مهاجر — همه "انتظار برای اتوبوس بعدی" بسیاری از بدون غذا و به سختی هر اجتماعی فاصله.

"در حال حاضر چگونه ما را از این محل دریافت پرسید:" Rakesh برمه 40-year-old کارگر به زودی پس از گرفتن یک اتوبوس و حرکت به "اوتار پرادش چادر". "من باید 400 تومان در جیب من... من شروع به راه رفتن از سورت و وارد ماهاراشترا جایی که من متوقف شد و قرار بر دولت است."

برمه خواسته بود به راه رفتن در سراسر به انتخاب کنید تا نقطه که در آن چند صدها نفر در انتظار بودند پس از شب قبل.
"هیچ کس ناراحت است درباره ما" گفت: اختر خان, 37, که تا به حال شده است در انتظار یک روز و شب برای یک اتوبوس به, Jharkhand. "ما خواسته شد برای تشکیل صف شده اند و ایستاده در زیر آفتاب داغ اما جایی که اتوبوس؟"
رامش Mane, 22, بخشی از یک گروه 50 در انتظار اتوبوس به Odisha. "ما می خواهیم فقط یک اتوبوس, اما آنها ارسال هر گونه گفت:" یال که مشغول به کار به عنوان یک کارگر در بمبئی و کاهش یافته بود در مرز حدود 2 هستم شب گذشته بود.

"لطفا بگویید (بحار وزیر) Nitish کومار که هیچ اتوبوس برای ما" گفت: Imtiyaz علم, 26, که در تلاش برای رسیدن به باگلپور.

"ما نمی تواند نشستن در اینجا برای همیشه" گفت: راج Mangaj Yadav یک نجار از بمبئی. "من ضربه با lathi توسط یک پلیس برای عبور از این بزرگراه به بهانه مقداری آب برای نوشیدن. ما کاهش یافته است شب گذشته و با توجه به dal khichdi... اما ما نمی هر گونه مواد غذایی پس ما رسیده انتخاب کنید تا نقطه است."

با توجه به این تلخی بر روی زمین نماینده دولت کار می کرد از یک "موقت" راه حل سازماندهی 20 اتوبوس به برخی از این مهاجران به دیگر حمل و نقل نقطه در دواس حدود 200 متر دور. اما به عنوان به زودی به عنوان کسانی که وارد اتوبوس هزاران نفر با عجله به یک نقطه.

"در یک نقطه وجود دارد بیش از 13000 مهاجران در اینجا و وجود دارد نه به اندازه کافی اتوبوس به پاک کردن همه آنها را. ما تا به حال در مورد 141 اتوبوس از صبح اما در آن طول می کشد زمان برای این اتوبوس برای بازگشت. یکی دیگر از 20 اتوبوس رسیده اند و بیشتر در راه هستند. خیلی عجله پاک شده است" گفت: یک افسر پلیس در ghat.

"این مرز tehsil (سندهوا) ضعیف متصل می شود. اتوبوس های خصوصی شده اند و کارتون با هماهنگی از بخش حمل و نقل گفت:" افسر.

پشت در رها کردن نقطه اتوبوس در ادامه به جریان در ماهاراشترا. یکی از کسانی که کردم خاموش شد 29 سال راجندرا یک صندلی چرخدار محدود پان صاحب مغازه در بمبئی. ساخت راه خود را به یک پلیس وظیفه او پرسید: "چگونه ما از اینجا بروم؟"

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن