CBI کتاب انسان برای جعل هویت به عنوان دستیار بالا سازمان بنادر و دریانوردی رسمی به دنبال اطلاعات در دفاع مناقصه

نوشته شده توسط Deeptiman Tiwary | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 4 سال 2020 3:13:54 pm CBI ثبت شده یک

توسط NEWSMINERAL در 14 تیر 1399
نوشته شده توسط Deeptiman Tiwary | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 4 سال 2020 3:13:54 pm
cbi case, pmo official impersonation, aide of pmo official, p k mishra, narendra modi, defence deal details, indian express CBI ثبت شده یک مورد پس از سازمان بنادر و دریانوردی ارسال ایمیل.

مرکزی دفتر تحقیقات (CBI) ثبت شده یک مورد در برابر یک مرد برای جعل هویت به عنوان دانشیار از "ویژه asssistant" به P K Mishra, اصلی, وزیر به نخست وزیر نارندرا. این impersonator گفته شده چندین تماس به بوئینگ هند بین ماه های اکتبر و نوامبر سال گذشته و به دنبال اطلاعات در مورد دفاع از خود در مقابله مناقصه به غیر از درخواست مقامات آن دیدار Mishra و خانه وزیر Amit Shah.

با توجه به ابتکارات شاه فرد شناسایی خود را به عنوان Anirudh سینگ و گفت: او تماس از طرف developerworks, "دستیار ویژه" به P K Mishra. اما سازمان بنادر و دریانوردی است به اطلاع آژانس وجود دارد که از جمله پست در دفتر و نه است وجود دارد یک developerworks کمک Mishra, منابع گفت.

در نوامبر 5, 2019, Praveena Yagnambhat رئیس ستاد بوئینگ در هند نوشت یک ایمیل به Mishra که "یک آقای Anirudh سینگ نگه می دارد تماس با ما دفتر دبیر اجرایی از تلفن همراه خود ... و ادعا می کند که او با این نسخهها کار برای یک آقای developerworks که دستیار ویژه P K Mishra. او را نگه می دارد با اشاره به دفاع برخی از پیشنهادات است که ما فرستاده شده در وزارت دفاع و که او سفارشات از برخی از یو پی اس های ما برای دیدار با آقای P K Mishra و آقای Amit Shah."

این ایمیل فرستاده شده بود توسط سازمان بنادر و دریانوردی به CBI که در حال حاضر ثبت یک مورد.

در چند سال گذشته بانک مرکزی به ثبت رسیده چند چنین مواردی از جعل هویت و یا ارائه اطلاعات نادرست در نام سازمان بنادر و دریانوردی. در ماه نوامبر سال 2019 به نوبت در حال ثبت یک مورد در برابر مردی که جعلی یک سازمان بنادر و دریانوردی نامه به دنبال کاوشگر در برابر برخی از قضات است. زودتر نوبت رزرو شده بود فرد دیگری برای جعل هویت P K Mishra از طریق تلفن به دنبال برخی از سوغات از دولت تامیل نادو.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن