باز کردن 2.0 دستورالعمل: لیست کامل از آنچه مجاز است و چه چیزی نیست

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز رسانی: 29 ژوئن 2020 10:55:49 pm مستند ادامه خواهد داد و در مه

توسط NEWSMINERAL در 9 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز رسانی: 29 ژوئن 2020 10:55:49 pm
مستند ادامه خواهد داد و در مهار مناطق تا ژوئیه 31.

این مرکز در روز دوشنبه صادر تازه دستورالعمل برای مرحله بعد از باز کردن قفل. دستورالعمل جدید خواهد آمد, در اثر, در یکشنبه, جولای 1, و گسترش تا پایان ماه. مستند ادامه خواهد داد و در مهار مناطق تا ژوئیه 31. دولت جنبش محدود از افراد از ساعت 10 تا 5 بعد از ظهر, و اضافه کرد که بیش از پنج نفر اجازه داده می شود در یک فروشگاه.

به عنوان در هر دستورالعمل مدارس و کالج ها بسته باقی خواهد ماند تا ژوئیه 31. مترو خدمات, سینما, سالن, سالن های ورزشی و استخرهای شنا و تئاتر, کافه اجتماعی و مذهبی تجمعات نیز محروم باقی می ماند.

دنبال Coronavirus هند زندگی می کنند به روز رسانی

در مناطق خارج از مهار مناطق تمام فعالیت های مجاز خواهد بود به جز در موارد زیر:

(من) مدارس آموزشی و مربیگری موسسات بسته باقی خواهد ماند تا 3| جولای. 2020. آنلاین/ آموزش از راه دور همچنان باید مجاز و باید تشویق شود.

آموزش نهادهای دولت مرکزی و دولت اجازه خواهد داشت به عملکرد از 15 جولای سال 2020 که روش عملیاتی استاندارد (SOP) صادر خواهد شد توسط بخش پرسنل و آموزش (DoPT).

(ii) lnternational سفر هوایی از مسافران به جز به عنوان مجاز توسط MHA.

(iii) آهن مترو

(iv), سینما, سالن, سالن ها و استخرهای شنا و سرگرمی, پارک, تئاتر, میله, سالن مونتاژ سالن ها و مکان های مشابه.

(v) اجتماعی/ سیاسی/ ورزشی/ سرگرمی/علمی/ فرهنگی/ مذهبی توابع و بزرگ دیگر جماعت.

تاریخ دوباره شروع فعالیت های فوق ممکن است تصمیم گرفت به طور جداگانه و ضروری است.

دستورالعملهای عملیاتی استاندارد صادر می شود برای حصول اطمینان اجتماعی فاصله و شامل گسترش COVID-l9. داخلی شب و مسافر قطار در حال حاضر اجازه داده شده در صورت محدود. عملیات خود را بیشتر گسترش یافته در یک کالیبره شیوه ای.

شب حکومت نظامی

جنبش از افراد باقی می ماند باید ممنوع بین 10.00 pm به 5.00 am سراسر کشور به جز فعالیت های ضروری از جمله بهره برداری از واحدهای صنعتی در چند تنیس حرکت افراد و کالاها در دولت ملی و بزرگراه های بارگیری و تخلیه محموله و سفر افراد به مقصد خود را بعد از پیاده از اتوبوس و قطار و هواپیما. مقامات محلی باید موضوع سفارشات در کل منطقه تحت صلاحیت این دادگاه ها مناسب مفاد قانون از جمله در بخش 144 از CrPC و اطمینان از انطباق دقیق.

ملی دستورات برای COVID-19 مدیریت

ملی دستورات برای COVlD-l9 مدیریت به عنوان مشخص شده در Annexure من همچنان باید به دنبال در سراسر کشور است.

مستند محدود به مهار مناطق

(من) مستند باید همچنان به قوت خود باقی می ماند در مهار مناطق تا 31 ژوئیه سال 2020 است.

(ii) مستند همچنان باید اجرا صرفا در مهار مناطق تا 31 جولای سال 2020 است. مهار مناطق مورد نیاز به دقت مشخص توسط دولت/ UT دولت با توجه به شامل گسترش COVID-19 بعد از توجه به دستورالعمل صادر شده توسط وزارت بهداشت و رفاه خانواده (MOHFW). در مهار مناطق سخت محیط کنترل باید حفظ شود و تنها فعالیت های ضروری مجاز است. این مهار مناطق اطلاع داده خواهد شد در وب سایت های مربوطه منطقه جمع آوری و توسط دولت/UTs و اطلاعات نیز به اشتراک گذاشته شود با MOHFW.

(iii) در مهار مناطق سخت محیط کنترل باید حفظ شود و تنها فعالیت های ضروری مجاز است.

(iv) فعالیت در مهار مناطق باید تحت نظارت به شدت توسط دولت/UT مقامات و دستورالعمل های مربوط به مهار اندازه گیری در این مناطق باید به شدت اجرا شده است.

(v) MOHFW خواهد شد و نظارت بر مناسب طرح مهار مناطق و اجرای مهار اقدامات است.

برای حفاظت از افراد آسیب پذیر

افراد آسیب پذیر یعنی افراد بالای 65 سال سن افراد با شرکت morbidities زنان باردار و کودکان زیر سن 10 سال توصیه به ماندن در خانه به جز برای رفع نیازهای ضروری و برای مقاصد بهداشتی.

حرکت افراد با دستورالعملهای عملیاتی استاندارد

حرکت قطار مسافری و Shramik قطار ویژه; مسافر داخلی سفر هوایی; جنبش از اتباع هند رشته در خارج از کشور و از افراد مشخص شده به خارج از کشور سفر; تخلیه اتباع خارجی; و نشانه و علامت از هند دریانوردان ادامه خواهد داد تنظیم شده طبق دستورالعملهای عملیاتی استاندارد صادر شده است.

متحده برای تصمیم گیری در فعالیت های خارج از مهار مناطق

متحده و UTs بر اساس ارزیابی خود از وضعیت ممکن است منع فعالیت های خاصی در خارج از مهار مناطق و یا اعمال چنین محدودیت تلقی لازم است. اما باید وجود داشته باشد بدون محدودیت در درون دولت و درون دولت حرکت افراد و کالاها. هیچ جداگانه مجوز/ تصویب/ e-مجوز مورد نیاز خواهد بود برای چنین حرکات.

استفاده از Aarogya Setu

(من) Aarogya Setu را قادر می سازد اولیه شناسایی پتانسیل خطر ابتلا به عفونت و در نتیجه به عنوان یک سپر برای افراد و جامعه است.

(ii) با توجه به حصول اطمینان از ایمنی در ادارات و محل های کار و کارفرمایان در بهترین تلاش در اساس باید اطمینان حاصل شود که Aarogya Setu نصب شده است و توسط تمام کارکنان با داشتن تلفن های همراه سازگار.

(iii) مقامات منطقه ممکن است توصیه به افراد برای نصب Aarogya Setu نرم افزار بر روی تلفن های همراه سازگار و به طور منظم به روز رسانی خود را سلامت انتقاد شدید در برنامه است. این تسهیل را به موقع ارائه مراقبت های پزشکی برای آن دسته از افرادی که در معرض خطر هستند.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب