راهول گاندی در چینی حمله: 'چرا PM سکوت ؟ به همین دلیل است که او پنهان شده؟'

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 17 ژوئن 2020 10:16:52 am راهول گاندی همچنین گفت:

توسط NEWSMINERAL در 28 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 17 ژوئن 2020 10:16:52 am
rahul gandhi, china clashes, china war راهول گاندی همچنین گفت: "چطور جرات چین کشتن سربازان ما? چگونه جرات آنها را ما زمین؟"

یک روز پس از اندازه گیری واکنش به درگیری خشونت آمیز هندی و چینی سربازان در Galwan دره کنگره MP راهول گاندی تبدیل گرما در برابر نخست وزیر نارندرا سوال سکوت خود را در مورد این مسئله. "چرا PM سکوت ؟ به همین دلیل است که او پنهان شده ؟ به اندازه کافی به اندازه کافی است. ما نیاز به دانستن آنچه اتفاق افتاده است" او توییتی در روز چهارشنبه.

او به همان اندازه مبارز در مصرف در چین برای آن خشونت مرز گناهان. ": چطور جرات چین کشتن سربازان ما? چگونه جرات آنها را زمین ما" او اضافه شده است.

روز دوشنبه Wayanad نماینده اسبق مرگ 20 هندی پرسنل ارتش که جان خود را در درگیری های خشونت بار با نیروهای. "کلمات نمی توان توصیف درد من احساس می کنم برای افسران و مردانی که زندگی خود را قربانی برای کشور ما است. تسلیت به تمام عزیزان خود. ما در کنار شما در این زمان دشوار" او هنوز توییتی.

مادر و کنگره رئیس جمهور سونیا گاندی همچنین گفت که او "عمیقا غم و اندوه و pained" پس از ده-تشدید تلاش ها در هند و چین مرز در زمان بی سابقه تبدیل شود.

"من ادای احترامات خود را به undaunting شجاعت و تسلیت به خانواده های داغدیده. ما هم ایستاده در دفاع از امنیت و تمامیت ارضی" او در بیانیه ای گفت.

"عمیقا نگران و دردناک بر اساس این گزارش از شهادت افسر شجاع و jawans ارتش ما در Galwan دره Ladakh," او گفت:.

ارتش اولیه بیانیه بعد از ظهر سه شنبه گفت یک افسر و دو سرباز کشته شدند اما در اواخر شب دوم بیانیه ای تایید کرد که از دست دادن 20 زندگی در سمت هند.

"هندی و چینی سربازان را رها در Galwan منطقه که در آن آنها تا به حال در اوایل درگیری در شب 15/16 ژوئن 2020. 17 هندی نیروهای نظامی بودند زخمی در حین انجام وظیفه در بن بست محل و در معرض درجه حرارت های زیر صفر در ارتفاع بالا زمین را در برابر صدمات خود را با در نظر گرفتن مجموع که کشته شدند در عمل به 20. ارتش هند است بصورتی پایدار و محکم متعهد به حفاظت از تمامیت ارضی و حق حاکمیت ملت" ارتش در بیانیه ای گفت:.

ارتش منابع شناسایی افسر کشته شده در حین انجام وظیفه به عنوان سرهنگ B Santosh ببو شرکت از 16 بیهار.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن