همه گزینه های روی میز برای سقوط ورزش به عنوان MSHSL در انتظار دولت تصمیم تحصیل

دولت مسابقات به طور منظم فصل هر چه. فقط هر چیزی اجازه می دهد تا بچه ها به بازی. کسانی که درخواست برجسته چگونه

توسط NEWSMINERAL در 25 تیر 1399

دولت مسابقات به طور منظم فصل هر چه. فقط هر چیزی اجازه می دهد تا بچه ها به بازی.

کسانی که درخواست برجسته چگونه مهم این فعالیت ها به دانش آموزان — برای سلامت روان خود را از دخالت و از این فرصت برای ارتباط با دوستان و همکلاسی ها. Martens MSHSL اجرایی, مدیر, می شود که. اگر فعالیت ها برگزار می شود در یک شیوه ای امن آن امر مستلزم لیگ به آنها را نگه دارید.

"ما می دانیم که هر کس بسیار مضطرب است برای پاسخ, و ما می دانیم که وجود دارد مقدار زیادی برای در نظر گرفتن وجود دارد" Martens گفت: در طول پنج MSHSL تابستان هیئت مدیره نشست. "ما توجه اولیه این است که در اطراف ارائه فرصت در حوزه چه امن برای تمامی افراد از جمله دانش آموزان و مربیان و مدیران و مسئولان و هر کسی دیگری که متصل به فرصت هایی که ما قادر به ارائه."

مدیر دانشیار کریگ پری گفت: هر بحث در لیگ شبکه شروع می شود با خوش بینی. لیگ در ادامه به برنامه ریزی برای یک Aug. 17 شروع به سقوط ورزش, شیوه فعلی منصوب تاریخ.

"اما ما نیز روزانه بحث در مورد برنامه های احتمالی — شروع با تاخیر همه چیز را از مشارکت کامل به هیچ مشارکت" پری گفت. "بنابراین ما به دنبال شده است در کسانی که روزانه ما به جمع آوری اطلاعات از لیگ ما شرکت کنندگان است. ورودی خود را به ما کمک کرده است ما با مقدماتی برنامه."

هیئت مدیره تصویب ایجاد یک "بازگشت-به-مشارکت نیروی کار" است که در سه گزینه بالقوه برای مینه سوتا تحصیل این سقوط در فرد فاصله و ترکیبی — و چه گزینه ای رژیم صهیونیستی است. تیم Walz انتخاب تاثیر تصمیم گیری در دو و میدانی با شروع پاییز ،

نیروی کار خواهد شد از ویژگی های اعضای هیات مدیره و همچنین نمایندگانی از سراسر کشور به دلیل, به عنوان دانشیار و مدیر جودی Redman اشاره کرد: "هر بخشی از دولت بسیار متفاوت است."

"استفاده از یک کوکی-برش به روش COVID و به آنچه که ما در شهرهای کوچک و بزرگ روبرو هستند بسیار چالش برانگیز است که در یک بخشی از دولت وجود دارد مطلقا هیچ زمان نشانه ای از هر نوع COVID شیوع و در بخش های دیگر ما در حال تعطیل, مدارس" Redman گفت. "بنابراین من فکر می کنم قادر به شنیدن به طور مستقیم از تبلیغات در سراسر کشور و دریافت دیدگاه در جایی که آنها در شده است از یک چشم انداز بزرگ برای ما در قرار دادن به جلو یک برنامه است که کمک خواهد کرد که مدارس ما نیازهای خود را در این زمان."

این بدان معنا است که شاید برخی از مناطق کشور خواهد شد بازی ورزشی خاص این سقوط در حالی که دیگران نمی شود ؟ به ظاهر همه چیز روی میز در این نقطه است. فشرده فصل مورد بحث قرار گرفته اند. شاید فقط فصول منظم برای برخی از ورزش. برخی از سقوط های ورزشی مانند فوتبال می تواند حرف برای بازی در بهار امید است که این وضعیت مربوط به coronavirus بهبود یافته است ،

در این نقطه وجود دارد به مراتب بیشتر از پاسخ به سوالات.

"اجازه دهید فکر می کنم در مورد چگونه ما می تواند انعطاف پذیر با هر ورزش و فعالیت برای پیدا کردن یک راه برای اجازه می دهد آنها را به بازی می شود و یا اجازه می دهد تا شرکت کنندگان برای شرکت در این فعالیت ها است. ... ممکن است ما را به فکر می کنم در مورد آن متفاوت نه فقط با ما, مسابقات, اما همچنین ما فصول" مدیر دانشیار باب مدیسون گفت. "به جای نگاه کردن به فردی ورزشی و یا فعالیت های آنها می خواهند به بحث در مورد کوه در می رم فصل است. من فکر می کنم تمرکز ما بوده است " زمانی که می توان آن را بهترین بازی ورزشی?' یا وقتی می تواند یک فعالیت بود شرکت کردند در هنگامی که آن را بی خطر است؟' ایمنی و بهداشت در خط مقدم."

اگر Walz اعلام کرد که مدرسه انجام خواهد شد از طریق آموزش از راه دور در این پاییز که لزوما نمی تواند حکم اعدام برای ورزش دبیرستان. بستگی دارد منظور دقیق. در بهار هنگامی که Walz بسته در فرد تحصیل خود سفارشات محدود مدارس مورد استفاده قرار گیرد برای مراقبت از کودکان برای خانواده ها ضروری کارگران و ارائه خدمات مواد غذایی برای دانش آموزان نیازمند است.

"در حالی که فعالیت های ممکن است می خواستم به ارائه آنها مجاز به ارائه" Martens گفت: در یک تماس تلفنی پنج شنبه. "در این مرحله ما شنیده نشده است که در مورد مدرسه ما امکانات و آنچه که آنها در حال رفتن به محدود به, و بنابراین من فکر می کنم آن را فراهم می کند فرصت برای یک مطلب متفاوت نگاه در آنچه که می تواند ارائه شده است. و در عین حال من می خواهم بگویم مدارس ما در حال رفتن به نگاه برای برخی از سطح از ثبات در شرایط زمانی که فصل به فصل در حال رفتن به و چگونه آنها بازی کردن.

"اما" Martens افزود: "ما باید برای بازگشت و شروع کنید قبل از اینکه ما حتی می تواند به بحث در مورد که در آن ما همه چیز است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن